[ALL] Gumy usztywniające
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
[ALL] Gumy usztywniające
Potrzebuje pomocy
Jako że większość z nas ma autka posadzone nisko to wie, że jazda w 5 osób z pełnym bagażnikiem jest wrecz niemożliwa. Auto z pupą po ziemi i co wybój przytarte koła. Idealnym przykładem jest tutaj kolega David.
Jako że Wielkanoc juz niedługo, puźniej majówka i wakacje to tych wyjazdów będzie. Nie chce podnosić auta, wiec pomyślałem że na wyjazdy zakładał bym tak zwane gumy usztywniające.
http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sp ... 54830.html
Auto by nie opadło i przedewszystkim aby na wybojach nie waliło po kołach.
Zestaw springów mam:
http://tuningi.com.pl/photos/mts-sprezy ... 024877.jpg
Wiec jak sądze rozmiar pośredni będzie odpowiedni. Co wy na to jakieś sugestie ? minusy plusy?
//dodano tagi
Casian
Jako że większość z nas ma autka posadzone nisko to wie, że jazda w 5 osób z pełnym bagażnikiem jest wrecz niemożliwa. Auto z pupą po ziemi i co wybój przytarte koła. Idealnym przykładem jest tutaj kolega David.
Jako że Wielkanoc juz niedługo, puźniej majówka i wakacje to tych wyjazdów będzie. Nie chce podnosić auta, wiec pomyślałem że na wyjazdy zakładał bym tak zwane gumy usztywniające.
http://allegro.pl/gumy-usztywniajace-sp ... 54830.html
Auto by nie opadło i przedewszystkim aby na wybojach nie waliło po kołach.
Zestaw springów mam:
http://tuningi.com.pl/photos/mts-sprezy ... 024877.jpg
Wiec jak sądze rozmiar pośredni będzie odpowiedni. Co wy na to jakieś sugestie ? minusy plusy?
//dodano tagi
Casian
Ostatnio zmieniony 2015-09-23, 20:39 przez trooky, łącznie zmieniany 2 razy.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Ostatecznie możesz je dać, za te parę zł choćby się przekonać czy to zda egzamin ale jedna na sprężynę myślę że może być mało. Upewnij się, że masz całe odboje i sprawne amorki, jak słabe to warto zainwestować w twardsze tak jak wspomniał Mrozu, dużo pomogą na tę dolegliwość.
Z minusów to jakaś zmiana charakterystyki sprężyny a więc i prowadzenia auta pośrednio, może będziesz musiał się przyzwyczaić. Drugi minus, to takie rozwiązania osłabia zwoje nie owinięte guma a więc większa możliwość pęknięcia jednak to tylko teoria.
[ Dodano: 2014-03-22, 18:34 ]
Z minusów to jakaś zmiana charakterystyki sprężyny a więc i prowadzenia auta pośrednio, może będziesz musiał się przyzwyczaić. Drugi minus, to takie rozwiązania osłabia zwoje nie owinięte guma a więc większa możliwość pęknięcia jednak to tylko teoria.
[ Dodano: 2014-03-22, 18:34 ]
Nie czuję kiedy rymujętrooky pisze:Wiec jak sądze rozmiar pośredni będzie odpowiedni.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- trooky
- Administrator
- Posty: 1074
- Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
- Imię: Andrzej
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Szczecin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Dzieki za odpowiedzi. Jak nie wariuje to nie ma problemu, jak jest chopka to potrafi przytrzeć... Zainwestuje w 2-4 sztuki i sprawdze. Tak naprawdę będę tego uzywał tylko 2-3 razy w roku.
Zastanawiam się nad ori springami z tyłu ale wtedy będzie dziko...
P.S. dziekuje za przywrócenie tematu
Zastanawiam się nad ori springami z tyłu ale wtedy będzie dziko...
P.S. dziekuje za przywrócenie tematu
Ostatnio zmieniony 2014-03-24, 14:19 przez trooky, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomas
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2013-09-13, 20:09
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Głubczyce (opolskie)
tak po 2 to minimum na jedną strone żeby było coś zauważalnego i odczuwalnego.trooky pisze:Zainwestuje w 2-4 sztuki i sprawdze.
Poprzednio w passaci kombi na tyle miałem wsadzone po 2 a później nawet po 3 sztuki. Jeździłem na nich 2 lata non stop, czyli nie wyciągałem ich nigdy i nic się nie działo. W C4 też po 2 sztuki wsadzone prawie od początku
Dzisiaj akurat wyciągałem bo zakładałem nowe sprężyny i amory ale nie wiem czy nie wrócą
Była 100 C4 2,5 AAT
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
-
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2013-08-27, 16:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
dokładnie jak kolega wyżej, minimum 2 na jedną sprężynę, ja akurat używałem takich gum w bmw i przez, że tak powiem usztywnienie tyłu była całkiem inna jazda, u mnie było tak że jak wsadziłem 3 gumy w spręzyne to praktycznie nie było amortyzacji i czasami jedna guma potrafiła wypaść, ale to na jakiejś bardzo bujnej drodze
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
ja mam po jednej sztuce wrzucone, bo mi tył coś za mocno siedział i jeździłem tak cały czas i spoczko. nie wypadają, nie trzęsie, komfort jest i tył siedzi wyżej.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było