Witam,
Ktos sie moze z kolegów orientuje gdzie ten płyn moze uciekac.Weze ok, na chłodnicy nic nie widac, głowica pod katem nieszczelności sprawdzona, a tak na 200-300 km
dolewam z 3-4 setki:(
Ma ktos jakis pomysl?? Moze z pompy cieknie..., myslalem jeszcze nad proszkiem z opiłkami metali do wsypania ale sam nie wiem czy to dobry pomys.
pozdrawiam
//dodano tagi
Casian
[100-2.4D AAS] Płyn ucieka nie wiem gdzie... C4 2.4 d
- niko23
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-09-14, 13:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Elbląg
[100-2.4D AAS] Płyn ucieka nie wiem gdzie... C4 2.4 d
Ostatnio zmieniony 2015-09-10, 20:43 przez niko23, łącznie zmieniany 2 razy.
- kamil138
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2011-06-24, 22:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
Przyczyny szukaj między silnikiem a kabiną, nie wiem jak w 2,4 ale w 2,5tdi za silnikiem masz trójnik z czujnikiem od płynu i te trójniki potrafią pękać u mnie to się stało 2 tyg. temu
Tak to wygląda:
w ASO kosztuje on około 20 pln jeśli się okaże że to on to tu masz numer części:
4A0 819 497
powodzenia
Tak to wygląda:
w ASO kosztuje on około 20 pln jeśli się okaże że to on to tu masz numer części:
4A0 819 497
powodzenia
Ostatnio zmieniony 2014-03-16, 08:47 przez kamil138, łącznie zmieniany 1 raz.
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
-
- Mechanik
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gogolin
może głowice są podobne jak w benzynie,jeśli tak to z tylu za głowicą jest króciec.
na gorącym silniku nic nie będzie widać bo spływa po bloku na wydech a że silnik ma swoją temperaturę to od razu odparowuje.Ja tak miałem,a znalazłem wyciek na postoju,odpaliłem na chwilkę aż w układzie zrobiło się troszkę ciśnienia i nieszczelność się pokazała.
na gorącym silniku nic nie będzie widać bo spływa po bloku na wydech a że silnik ma swoją temperaturę to od razu odparowuje.Ja tak miałem,a znalazłem wyciek na postoju,odpaliłem na chwilkę aż w układzie zrobiło się troszkę ciśnienia i nieszczelność się pokazała.