ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.5TDI AAT] uszczelnienie pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
WojtekC4 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT+0.216+k16
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Wojtek
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 56
Skąd: z Nienacka
Wysłany: |26 Mar 2013|, o 07:48   

GTR34, Patrzyłem w IC w ich programie,ale nie mieli więc zadzwonie jeszcze,ale za to widziałem ceny nowych pomp wtryskowych gdzie nowa pompa kosztuje ponad 8tyś :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez WojtekC4 |26 Mar 2013|, o 07:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |26 Mar 2013|, o 15:58   

WojtekC4, Zjawisz się osobiście to będą mieli.
 
 
     
WojtekC4 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT+0.216+k16
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Wojtek
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 56
Skąd: z Nienacka
Wysłany: |26 Mar 2013|, o 17:18   

Już mam,zabieram sie za robote. :ok:

[ Dodano: 2013-03-26, 19:42 ]
Już jestem po zabiegu,paliwo już nie cieknie,dawka ustawiona na 2,8,chwile się bawiłem z tą dawką,bo tylko KTS sie połączy ze 100tką,ale się udało wszystko na + :ok: Wielkie dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez WojtekC4 |26 Mar 2013|, o 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 689
Skąd: c.k
Wysłany: |30 Paź 2017|, o 22:57   

Panowie wymiane tej uszczelki-da sie zrobić bez wyjmowania pompy - nie trzeba aż tak duzo rokzrecać !!!

U mnie to leje - auto sie zapowietrza i kiepsko zapala -dzis odkryłem ze leje pod uszczelki tłokorodzielacza
http://forum.vwgolf.pl/vi...258443&start=30

Znalazłem też bardzo fajny film - gosciu robi to samo w volvo z aelem - https://www.youtube.com/w...pHTn59e2ReZOmZT - jest 6 czesci - co jak demontować od zera - na filmie nr 3 od 2:30 pokazuje jak wyrwać stary oring i wrzucic nowy
Jutro bedzie rokrecanie pompy u mnie :-P :-P :-P
_________________
AEL INSIDE
 
     
Dodek 
Audi Mastah



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 689
Skąd: c.k
Wysłany: |3 Lis 2017|, o 00:54   

Jestem juz po wymianie uszczelki pod tłokorozdzielaczem, wszystkich oringów czujników pompy, uszczelek nastawnika i pokrywki nastawnika - pompa nie odkrecana od silnika. Po naprawie silnik nie wybuchł. Czas pracy - ok 4h.
robiłem to 1 raz w zyciu :mrgreen:
_________________
AEL INSIDE
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13