[100-2.5TDI AAT] uszczelnienie pompy wtryskowej

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

[100-2.5TDI AAT] uszczelnienie pompy wtryskowej

Post autor: Dawid2542 »

witam, jako ze lekko cieknie mi pompa wtryskowa zamierzam kupić jakis komplet uszczelnień do niej, moje pytanie... gdzie takie coś mozna kupić?
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszc ... 38008.html czy takie coś bedzie OK?? pisze że pasuje do A6 od 1995 roku niewiem jak jest ze 100 bo ponoć pompa jest deczko inna
Ostatnio zmieniony 2011-11-25, 10:44 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

:arrow: http://allegro.pl/uszczelki-pompy-wtrys ... 76166.html
:arrow: http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszc ... 97725.html
W tych aukcjach piszą że te zestawy pasują do 1.9 i 2.5 100/A6. Jeśli się różniły, to jakimś szczegółem ale uszczelki, o-ringi i miedziaki powinny być te same.
Jeśli będziesz brał to weź Boscha. Kiedyś taki zestaw w 1.9D wymieniałem i się sprawdził.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Dawid2542, jeśli kupujesz to kup (tylko bosch) to u wiarygodnego dystrybutora . Uszczelki pod deklem i nastawnikiem owszem możesz sam wymienić, ale pod głowicą lepiej się nie bierz jeśli nie masz doświadczenia.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

Lechu, czyli mówisz dać to mechanikowi? czy musi to być pompiarz? za 2tyg jestem umówiony na wymiane rozrządu to może by to za jednym razem machnąć
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

mechanik, może mieć średnie pojęcie o samej pompie. Może również tak być, że to zrobi sam, bądź odda do pompiarza. Proponuję od razu przy takiej operacji (bo musi ściągnąć pompę z silnika) sprawdzenie samej pompy na stole pobierczym itp.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Po pierwsze z czego dokładnie cieknie Ci ta pompa, z pod dekla na nastawniku, czy pod nastawnikiem, lub jakieś inne elementy na pompie wtryskowej. Jeśli chodzi o uszczelki na i pod nastawnik to mam na stanie w domu oryginał BOSCH (klucz do odkręcenia nastawnika też mam bo jedna jest taka śmieszna trójkątna), i tak jak kolega wcześniej powiedział jak cieknie na, z nastawnika to dasz sobie radę, a jak innych elementów to daj profesjonaliście. Po drugie różnice w pompach wtryskowych to średnica tłoczka, w AAT 10mm w AEL 11mm, lecz obudowa jest ta sama.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

afro89 pisze:różnice w pompach wtryskowych to średnica


i inny rodzaj nastawnika.
Ostatnio zmieniony 2011-11-28, 22:45 przez Lechu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

a to nie wiedziałem że nastawnikami też się różnią.
Dawid2542, nie wiem czy jeszcze masz chęci do tego ale wspominałeś kiedyś że chcesz coś z silnikiem robić. Jak byś celował w jakąś dużą moc to lepiej poszukaj pompy z 2,5 AHY lub AGX
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

afro89, chęci są, tylko zanim ja sie za to zabiore to strace przez to cysterne paliwa hehe... chce najpierw spróbować wszystko uszczelnić bo i z wężyka jednego kapie co łączy wtryski. kropelka do kropelki i może spalanie lekko by spadło... pompe dokładnie dzisiaj sprawdze jak odbiore auto od elektryka gdzie to leci dokładnie
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

afro89 pisze:a to nie wiedziałem że nastawnikami też się różnią.
Oprócz, rozwiązania wewnątrz. To spójrz na przelew w A6 a w 100 są w innym miejscu.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

tylko że nie mam tego gdzie i jak porównać. Dobrze że jest ktoś kto zna szczegóły
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Co do 11mm w pompie- Ael/AAT z automatem takie mają (jak i 1,9 automat) ale manuale mają zwykle 10. W przypadku a6 niczym się nie różnią. Niech ktoś mnie zweryfikuje :roll:
160+PS
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Mi się coś wydaję, że 11 to LT-ki mają .
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Też-wersje 150 konne..
Ja pisze w analogi do 1,9 i obesrwacji wyglądu pomp ael/aat automat/manual...
160+PS
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

AEL, AHY, AGX, AAT-automat na stówę mają 11mm
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”