ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[100-2.5TDI AAT] uszczelnienie pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 928
Skąd: śląsk
Wysłany: |25 Lis 2011|, o 10:42   [100-2.5TDI AAT] uszczelnienie pompy wtryskowej

witam, jako ze lekko cieknie mi pompa wtryskowa zamierzam kupić jakis komplet uszczelnień do niej, moje pytanie... gdzie takie coś mozna kupić?
http://allegro.pl/zestaw-...1909038008.html czy takie coś bedzie OK?? pisze że pasuje do A6 od 1995 roku niewiem jak jest ze 100 bo ponoć pompa jest deczko inna
_________________

Ostatnio zmieniony przez Dawid2542 |25 Lis 2011|, o 10:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |25 Lis 2011|, o 17:53   

:arrow: http://allegro.pl/uszczel...1955676166.html
:arrow: http://allegro.pl/zestaw-...1950997725.html
W tych aukcjach piszą że te zestawy pasują do 1.9 i 2.5 100/A6. Jeśli się różniły, to jakimś szczegółem ale uszczelki, o-ringi i miedziaki powinny być te same.
Jeśli będziesz brał to weź Boscha. Kiedyś taki zestaw w 1.9D wymieniałem i się sprawdził.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |25 Lis 2011|, o 18:07   

Dawid2542, jeśli kupujesz to kup (tylko bosch) to u wiarygodnego dystrybutora . Uszczelki pod deklem i nastawnikiem owszem możesz sam wymienić, ale pod głowicą lepiej się nie bierz jeśli nie masz doświadczenia.
 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 928
Skąd: śląsk
Wysłany: |25 Lis 2011|, o 18:56   

Lechu, czyli mówisz dać to mechanikowi? czy musi to być pompiarz? za 2tyg jestem umówiony na wymiane rozrządu to może by to za jednym razem machnąć
_________________

 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |28 Lis 2011|, o 00:08   

mechanik, może mieć średnie pojęcie o samej pompie. Może również tak być, że to zrobi sam, bądź odda do pompiarza. Proponuję od razu przy takiej operacji (bo musi ściągnąć pompę z silnika) sprawdzenie samej pompy na stole pobierczym itp.
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 993
Skąd: Warszowice
Wysłany: |28 Lis 2011|, o 15:29   

Po pierwsze z czego dokładnie cieknie Ci ta pompa, z pod dekla na nastawniku, czy pod nastawnikiem, lub jakieś inne elementy na pompie wtryskowej. Jeśli chodzi o uszczelki na i pod nastawnik to mam na stanie w domu oryginał BOSCH (klucz do odkręcenia nastawnika też mam bo jedna jest taka śmieszna trójkątna), i tak jak kolega wcześniej powiedział jak cieknie na, z nastawnika to dasz sobie radę, a jak innych elementów to daj profesjonaliście. Po drugie różnice w pompach wtryskowych to średnica tłoczka, w AAT 10mm w AEL 11mm, lecz obudowa jest ta sama.
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |28 Lis 2011|, o 22:45   

afro89 napisał/a:
różnice w pompach wtryskowych to średnica


i inny rodzaj nastawnika.
Ostatnio zmieniony przez Lechu |28 Lis 2011|, o 22:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 993
Skąd: Warszowice
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 14:54   

a to nie wiedziałem że nastawnikami też się różnią.
Dawid2542, nie wiem czy jeszcze masz chęci do tego ale wspominałeś kiedyś że chcesz coś z silnikiem robić. Jak byś celował w jakąś dużą moc to lepiej poszukaj pompy z 2,5 AHY lub AGX
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Pomógł: 21 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 928
Skąd: śląsk
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 15:27   

afro89, chęci są, tylko zanim ja sie za to zabiore to strace przez to cysterne paliwa hehe... chce najpierw spróbować wszystko uszczelnić bo i z wężyka jednego kapie co łączy wtryski. kropelka do kropelki i może spalanie lekko by spadło... pompe dokładnie dzisiaj sprawdze jak odbiore auto od elektryka gdzie to leci dokładnie
_________________

 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 17:21   

afro89 napisał/a:
a to nie wiedziałem że nastawnikami też się różnią.


Oprócz, rozwiązania wewnątrz. To spójrz na przelew w A6 a w 100 są w innym miejscu.
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 993
Skąd: Warszowice
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 17:39   

tylko że nie mam tego gdzie i jak porównać. Dobrze że jest ktoś kto zna szczegóły
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Hincó 
C4 Autorytet



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 331
Skąd: Bochnia
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 20:58   

Co do 11mm w pompie- Ael/AAT z automatem takie mają (jak i 1,9 automat) ale manuale mają zwykle 10. W przypadku a6 niczym się nie różnią. Niech ktoś mnie zweryfikuje :roll:
_________________
160+PS
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |29 Lis 2011|, o 21:06   

Mi się coś wydaję, że 11 to LT-ki mają .
 
 
     
Hincó 
C4 Autorytet



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Kamil
Pomógł: 4 razy
Wiek: 30
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 331
Skąd: Bochnia
Wysłany: |30 Lis 2011|, o 14:40   

Też-wersje 150 konne..
Ja pisze w analogi do 1,9 i obesrwacji wyglądu pomp ael/aat automat/manual...
_________________
160+PS
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 993
Skąd: Warszowice
Wysłany: |30 Lis 2011|, o 15:05   

AEL, AHY, AGX, AAT-automat na stówę mają 11mm
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13