[FWD] Sprężyny S6 C4 do A6 C4 FWD?

Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Piter008, Wymiary wewnętrzne tulei mogę załatwić, długość tulei to już kwestia indywidualna kto chce sobie ile podnieść. Można nawet znaleźć rurę z kwasówki o ściance powiedzmy 3mm, obciąć na wymiar i nabić na goleń amortyzatora i też będzie ok. Wiem, że właśnie miałem gdzieś w garażu jeszcze kawałek tej swojej obciętej tulei to Ci zmierzę wymiar wewnętrzny.
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby udało się załatwić te wymiary. Co do wysokości - ja chcę tył ustawić sobie delikatnie wyżej niż przód, czyli jakieś -30 lub -35 musiałby leżeć i byłby ideał. Po prostu musi być delikatny klin.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Obrazek Obrazek

Obiecałem fotki. Tak wygląda mój avancik na springach vogtland -35/-35 od quattro. Ładnie pasowały, efekt jest taki, że tył i tak jest delikatnie wyżej niż przód. Jestem zadowolony ;)
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
Awatar użytkownika
LukQQu
Mechanik
Mechanik
Posty: 110
Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: LukQQu »

Zakładałeś te krążki w końcu czy nie bo albo ślepy jestem albo się doczytać nie mogę :mrgreen:

A tak w ogóle to super wygląda ładnie siadło ! :->
Ostatnio zmieniony 2014-11-13, 23:22 przez LukQQu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Piter008, Zakładałeś te tuleje na amortyzator czy to założone springi bez kombinowania ? Jeśli bez kombinowania to wychodzi na to, że to są springi z FWD, bo jakby były z quattro to by tył siedział przesadnie.
Awatar użytkownika
Piter008
Adept
Adept
Posty: 40
Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: CB / Bydgoszcz

Post autor: Piter008 »

Bez krążków, zestawik vogtlanda tak jak przyszedł bez rzeźby. Ładnie pasowny. Nie będę wstawiać krążków, bo i tak z klina ładnie stoi a o to mi chodziło. Co do jazdy - przejechałem już 120 km na tym i jest ok. Z tyłu jeden palec, a z przodu ledwie 2 :D Sztywny jest, jedzie jak po sznurku, jestem zadowolony z efektów prac ;) Co do numerów tylnych sprężyn to HA 950042, czyli quattro wg katalogu w necie.
Ostatnio zmieniony 2014-11-14, 00:34 przez Piter008, łącznie zmieniany 1 raz.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”