[FWD] Sprężyny S6 C4 do A6 C4 FWD?
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Piter008, Wymiary wewnętrzne tulei mogę załatwić, długość tulei to już kwestia indywidualna kto chce sobie ile podnieść. Można nawet znaleźć rurę z kwasówki o ściance powiedzmy 3mm, obciąć na wymiar i nabić na goleń amortyzatora i też będzie ok. Wiem, że właśnie miałem gdzieś w garażu jeszcze kawałek tej swojej obciętej tulei to Ci zmierzę wymiar wewnętrzny.
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby udało się załatwić te wymiary. Co do wysokości - ja chcę tył ustawić sobie delikatnie wyżej niż przód, czyli jakieś -30 lub -35 musiałby leżeć i byłby ideał. Po prostu musi być delikatny klin.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Obiecałem fotki. Tak wygląda mój avancik na springach vogtland -35/-35 od quattro. Ładnie pasowały, efekt jest taki, że tył i tak jest delikatnie wyżej niż przód. Jestem zadowolony
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
- LukQQu
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-19, 17:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Zakładałeś te krążki w końcu czy nie bo albo ślepy jestem albo się doczytać nie mogę
A tak w ogóle to super wygląda ładnie siadło !
A tak w ogóle to super wygląda ładnie siadło !
Ostatnio zmieniony 2014-11-13, 23:22 przez LukQQu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Bez krążków, zestawik vogtlanda tak jak przyszedł bez rzeźby. Ładnie pasowny. Nie będę wstawiać krążków, bo i tak z klina ładnie stoi a o to mi chodziło. Co do jazdy - przejechałem już 120 km na tym i jest ok. Z tyłu jeden palec, a z przodu ledwie 2 Sztywny jest, jedzie jak po sznurku, jestem zadowolony z efektów prac Co do numerów tylnych sprężyn to HA 950042, czyli quattro wg katalogu w necie.
Ostatnio zmieniony 2014-11-14, 00:34 przez Piter008, łącznie zmieniany 1 raz.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."