[FWD] Sprężyny S6 C4 do A6 C4 FWD?
- kamil138
- Adept
- Posty: 38
- Rejestracja: 2011-06-24, 22:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
[FWD] Sprężyny S6 C4 do A6 C4 FWD?
Witam
Czy przerabiał ktoś kiedyś temat włożenia sprężyn od S-ki do 2.5tdi ośki? Jeśli tak to co potrzeba oprócz sprężyn? Amory zostały by te same od 2.5?
Pozdrawiam
Czy przerabiał ktoś kiedyś temat włożenia sprężyn od S-ki do 2.5tdi ośki? Jeśli tak to co potrzeba oprócz sprężyn? Amory zostały by te same od 2.5?
Pozdrawiam
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Jeżeli byś chciał założyć przednie sprężyny z 2,2T to podejdzie bo od 4,2 to nie bardzo Tył nie będzie pasował, nie podejdzie bo z Q do ośki są inne sprężyny jak i amorki.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Sprężyny dla 2.2T i 4.2 V8 są praktycznie te same, wizualnie podejrzewam że to znikoma różnica w obniżeniu.
MatiA6 miał w swojej 2.5TDI sprężyny z Ski AAN z tym, że w quattro i co za tym idzie również skrzynia cięższa niż FWD, więc może ci nie siąść jak trzeba, zapytaj go o szczegóły.
[ Dodano: 2014-02-24, 21:47 ]
A tył jak afrykańczyk napisał
MatiA6 miał w swojej 2.5TDI sprężyny z Ski AAN z tym, że w quattro i co za tym idzie również skrzynia cięższa niż FWD, więc może ci nie siąść jak trzeba, zapytaj go o szczegóły.
[ Dodano: 2014-02-24, 21:47 ]
A tył jak afrykańczyk napisał
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tak to prawda, tył siądzie bardziej niż te 20mm, bo sprężyna jest krótsza ale ile dokładnie to nie wiadomo. Przód jednak nie, będzie siedział prawdopodobnie ok. Nosek, na pewno jak zatankuje się PB i LPG do pełna, to tył siądzie jeszcze bardziej
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie wiem gdzie tu wyczytałeś różne opinie, każdy napisał że pasować nie będzie, a już na pewno tył nie siądzie jak trzeba.
Ostatnio zmieniony 2014-03-03, 19:59 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Temat stary, ale ostatnio byłem w sklepie u znajomych i z ciekawości porównywaliśmy długość springów od quattro i ośki, okazało się, że wymiary mają identyczne poza długością, od quattro są 5 mm krótsze - oczywiście springi ori, czyli bez obniżenia. Powodem sprawdzenia było to, że przyszły mi vogtlandy do quattro i zamierzam je włożyć do mojej ośki avanta. Z obadania tematu wygląda, że pasują na 99,9%. Jak założę je to wrzucam fotkę do tematu, bez testów nie ma konkretnej wiedzy Sam jestem ciekawy ile siądzie - ogólnie ma być -35/-35. Co do fot, myślę, że do następnego piątku wyrobię się z tematem
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Piter008, I tu jest muka, bo w rzeczywistości sprężyny z quattro są 4 cm niższe od sprężyn z ośki. Praktykowałem to osobiście, miałem kiedyś eibach'y prawdziwe z FWD które teraz użytkuje Gavotte i teraz mam sprężyny Eibach z quattro, które są właśnie 4 cm krótsze od tamtych. Tylko tylne oczywiście, przód jest taki sam. Pisał też już o tym Kazikboy jak mnie pamięć nie myli.
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Zmartwiłeś mnie dosyć poważnie, ale i tak w ramach testów to zmontuje i się zobaczy jak to będzie. Jak coś nie podpasuje, jeśli chodzi o wysokość, to mam już plan - krążki teflonowe się dotoczy, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
Ostatnio zmieniony 2014-11-09, 12:27 przez Piter008, łącznie zmieniany 1 raz.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Telfonowe to nie wiem, ja sobie dotoczyłem ze stali, zbiłem talerzyk dolny z amortyzatora, nabiłem właśnie taki krążek i dopiero nabiłem talerzyk. To spowodowało, że talerzyk poszedł do góry przy czym sprężyna jest bardziej ściśnięta i tył poszedł do góry. Wyregulowałem sobie na jakieś -35 i jest gites. Niestety nie pamiętam wymiarów tych tulejek.Piter008 pisze:krążki teflonowe się dotoczy, ale nie wiem czy to dobry pomysł.
- Piter008
- Adept
- Posty: 40
- Rejestracja: 2012-04-15, 23:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CB / Bydgoszcz
Teflonowe kiedyś mój ojciec w 80 B3 miał stąd pomysł, też wtedy chodziło o podniesienie tyłu. W sumie całe szczęście, że przód pasuje bez rzeźby, bo to byłby problem. Jak będę na etapie rzeźbienia to porobię jakieś rysunki z wymiarami dla potomnych, bo to może wielu osobom się przydać.
Krótka historia z AUDI:
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."
1. AUDI 80 B4 1994 - było
2. AUDI 80 B4 1992 - było
3. AUDI A6 C4 AEL sedan 1995 - było
4. AUDI A6 C4 AEL Avant 1997 - było
5. AUDI A6 C5 Avant 2002 - jest
6. AUDI A8 D2 Quattro 1994 - jest
"Przewaga dzięki technice."