[A6-2.0 16V ACE] Problem z pracą silnika
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
stary spokojnie nie pisz potrójnie postów, PW też mi przysłałeś zdublowany zmierz ten czujnik i sondę a później skład mieszanki będzie trzeba sprawdzić, wtryski pewnie też już masz kiepskie ale jak je wyciągniesz to już ich nie włożysz, są w takich plastikowych tulejkach, po latach są jak wafelek takie kruche, nowe w ASO 15zł/sztx4, zamienników nie ma
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
A więc czujnik wody walnięty to na pewno , na zimnym działa normalnie i po minimalnym nagrzaniu silnika już ma inną rezystancję i wariuje. Jutro jadę dowiedzieć się jakie kable i przejściówki potrzebuję bym mógł się podłączyć z lapka do sterownika silnika by ułatwić sobie przyszłość i sprawdzić czy jeszcze coś mi nie wyskoczy z błędów
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
idź do sklepu elektronicznego, kup opornik, rezystor 250ohm, rozgrzej silnik na gazie do 80 stopnii, odepnij kostkę, włóż rezystor między PINy i zobacz jak będzie odpalał i pracował, oczywiście czujnik musi być ori/Boscha, FAE, EPSy i inne się nie sprawdzają
Ostatnio zmieniony 2014-02-14, 13:25 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
nie prawda, tylko pierwsze masz 2000k, 200k, 20k, później jest 2000, dalej 200, czasem jakąś wielkość da się zmierzyć na dwóch lub więcej ustawieniach ale trzeba to dobrze odczytać
na rozgrzanym 200-300Ohm nie kOhm
po wypięciu czujnika temp, ecu chodzi w trybie awaryjnym i przyjmuje do pracy tylko dwie temp 0 i 60 stopni o ile dobrze pamiętam, masz cały czas problem z zalewaniem, obstawiam skład mieszanki, masz gdzieś z jakiejś starej instalacji kostki i wtyczki na 2PINY, bym Ci powiedział jak zrobić przejściówkę do mierzenia i ustawiania o ile sonda sprawna
na rozgrzanym 200-300Ohm nie kOhm
po wypięciu czujnika temp, ecu chodzi w trybie awaryjnym i przyjmuje do pracy tylko dwie temp 0 i 60 stopni o ile dobrze pamiętam, masz cały czas problem z zalewaniem, obstawiam skład mieszanki, masz gdzieś z jakiejś starej instalacji kostki i wtyczki na 2PINY, bym Ci powiedział jak zrobić przejściówkę do mierzenia i ustawiania o ile sonda sprawna
Ostatnio zmieniony 2014-02-16, 00:01 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Czeladnik
- Posty: 51
- Rejestracja: 2013-11-10, 23:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Napiszę jeden pod drugim postem by się odświeżyło...
No to posprawdzałem czujnik wody , sondę , wsio działa jak powinno. Odpalam ,a tu chodzi normalnie teraz. Nic nie przerywa mocy nie traci. Więc coś tam się porobiło nie wiadomo do końca co bo jedynie co odłączałem to kable od czujnika wody i lambdy. Oby problem nie powrócił i tak będę musiał wyregulować wtrysk i gaz ,ale to kolejny krok już
Czujnik 3 tys omów na zimnym ~ na rozgrzanym od 200 do 300 na maxa go nie grzałem, sonda 0,5 v i tam sobie biega w tych wartościach z napięciem i non stop zmienia napięcie minimalnie więc ok.
No to posprawdzałem czujnik wody , sondę , wsio działa jak powinno. Odpalam ,a tu chodzi normalnie teraz. Nic nie przerywa mocy nie traci. Więc coś tam się porobiło nie wiadomo do końca co bo jedynie co odłączałem to kable od czujnika wody i lambdy. Oby problem nie powrócił i tak będę musiał wyregulować wtrysk i gaz ,ale to kolejny krok już
Czujnik 3 tys omów na zimnym ~ na rozgrzanym od 200 do 300 na maxa go nie grzałem, sonda 0,5 v i tam sobie biega w tych wartościach z napięciem i non stop zmienia napięcie minimalnie więc ok.
Ostatnio zmieniony 2014-02-17, 15:50 przez M4G1K, łącznie zmieniany 1 raz.