[ALL ] Wymiana pompki paliwa na przykładzie Audi 100 C4 2,8
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
[ALL ] Wymiana pompki paliwa na przykładzie Audi 100 C4 2,8
WYMIANA POMPKI PALIWA NA PRZYKŁADZIE AUDI 100 C4 AVANT 2,8 AAH
Lubisz jeździć na rezerwie?
Wymiana filtra paliwa to niepotrzebny wydatek?
Lejesz paliwo z odzysku?
Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, a Twoja pompka paliwa powiedziała 'bye bye' to zapraszam do lektury.
Potrzebujemy:
- płaskie klucze 17, 8, 7, 6
- śrubokręt krzyżakowy oraz płaski
- młotek i jakiś gruby metalowy pręt, rurka albo coś w ten deseń
- latarka
- mała metalowa opaska
- ręczniki papierowe
- waciki kosmetyczne
- szmatka
- odkurzacz z ssawką szczelinową
- 2 miedziane uszczelki
- no i oczywiście nowa pompka paliwa
Wskazany jest jak najniższy poziom paliwa w zbiorniku.
1.
Avant - składamy tylne siedzenia, w bagażniku wyjmyjemy podłogę(harmonijkę) i odchylamy tapicerkę do przodu(kładziemy ją na ile to możliwe na rozłożonych siedzeniach). Naszym oczom ukazuje się otwór serwisowy zbiornika paliwa. Wkładamy podłogę(harmonijkę) spowrotem. Będziemy mogli sobie na niej uklęknąć. A sporo czasu spędzimy w tej pozycji
Sedan - adekwatnie do opisu avanta z tym że gorsze dojście, musimy nurkować w bagażniku
2. Odkręcamy 3 śruby śrubokrętem krzyżakowym i podnosimy czarne 'wieczko', odpinamy wtyczkę i 'odkładamy' gdzieś dalej, aby nam nie przeszkadzało. Ja włożyłem wieczko między złożone siedzenie a wybrzuszenie bagażnika - kabel jest dosyć sztywny i nie da się tego od tak położyć.
3. Odkurzaczem, szmatką, wacikami itd czyścimy warstwę kurzu która nazbierała się tam od "urodzenia" naszej Audiczki, bądź od poprzedniej ingerencji w wnętrze zbiornika.
4. Kluczem 17 odkręcamy śrubę w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Proponuję robić to asekurując śrubę szmatką - może lekko trysnąć benzynką, jeśli pompka całkiem nie zdechła. Śrubę oraz 2 uszczelki odkładamy w dobre miejsce.
5. Płaskim śrubokrętem luzujemy opaski zaciskowe i zdejmujemy 2 gumowe węże z przewodów.
6. Przewody zawijamy w papierowe ręczniczki i wciskamy w szczelinę między otworem a blachą bagażnika, abyśmy mogli wygodnie podnieść 'wieczko'
7. Młotek i w moim przypadku metalowa rurka. Stukamy w blaszaną osłonkę, aby obkręciła się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
8. Wyciągamy osłonkę i teraz możemy podnieść białe, plastikowe wieczko. Od wewnętrznej strony zamocowany jest przewód idący od pompy paliwa, przewód powrotny oraz wtyczka pompy paliwa. Wtyczkę odpinamy, opaskę przewodu odpływowego luzujemy płaskim śrubokrętem, a przewód pompy paliwa odkręcamy kluczem 17ką.
9. Odkręcone elementy przytrzymujemy jedną ręka, druga natomiast wyciągamy 'wieczko' wraz z pływakiem. Odkładamy w bezpieczne miejsce. Naszym oczom ukazuje się wnętrze zbiornika, gdzie z przodu po prawej zamocowana jest pompa paliwa w specjalnym koszu.
I tutaj mamy dwie drogi wymiany pompki: bezpośrednio i pośrednio przez uprzednie wyciągnięcie kosza(jeśli chcesz wyciągnąć kosz wraz z pompką przejdź do punktu 14). Najpierw opiszę pierwszy sposób.
10. Zaczyna się robić przyjemnie, zanurkujemy ręką w zbiorniku Zdejmujemy zegarek, podtaczamy rękaw, proponuję nie palić w tej chwili papierosa łapiemy palcem środkowym, serdecznym i małym przewód gumowy przy pompce i ciągniemy lekko ku górze, natomiast palcem wskazującym i kciukiem rozginamy plastikowe zastrzaski na zewnątrz pompki.
Pompka powinna się wyślizgnąć i dumni z siebie wyciągamy ją na zewnątrz
11. Kluczem 8 i 7 odkręcamy kabelek plusowy i minusowy, opaskę z przewodu rozginamy śrubokrętem i mamy już gołą pompkę w łapskach.
12. Montujemy przewód oraz kabelki do nowej pompki w kolejności odwrotnej do poprzedniego punktu. Konieczne może okazać się zastosowanie metalowej opaski zaciskowej z racji tego, że oryginał "zaprasowany" był specjalnym przyrządem.
Należy zwrócić uwagę na rozmieszczenie plusa i minusa na nowej pompce. W zamiennikach czasami bywa odwrotnie.
13. Wkładamy pompkę do kosza kręcąc nią na lewo i prawo aż wskoczy głęboko(pompka ma końcówkę ssącą bardziej po boku, więc musi wpaść w specjalny otwór). Sitko z pudełka zamiennika możemy sobie powiesić na lusterku dla ozdoby Kosz ma własne sitko, o niebo lepsze niż te dodawane do zamienników.
Możemy przystąpić do składania wszystkiego.
Opiszę sposób wyjęcia kosza wraz z pompką, aby np wyczyścić syf nazbierany w pobliżu sitka.
14. Nurkujemy ręką w zbiorniku i zdejmujemy okrągłe zabezpieczenie popychając je do góry, powinno lekko zejśc:
15. Śrubokrętem płaskim podważamy małą zapadkę i zdejmujemy plastikowe zabezpiecznie. Uważamy na gumki, lubią sobie gdzieś upaść i później szukamy pół godziny błądząc ręką w zbiorniku
16. Chwytamy za gumowy przewód pompki paliwa i ostrożnie wyciągamy całość na zewnątrz.
17. Naciskamy plastikowe zabezpieczenia i wyjmujemy pompkę.
18. Organoleptycznie możemy zbadać sitko czy nie ma uszkodzeń itd
19. Wymieniamy pompkę i podpinamy wszystko (punkt 11, 12)
20 Pompkę wkładamy do kosza i możemy wszystko montować spowrotem w gnieździe. Przy okazji można zerknąć czy syfu nie ma na dnie.
21. Po włożeniu kosza do gniazda, musimy założyć zabezpieczenie z punktu 15 oraz 14.
22. OK, udało się, teraz tylko poskręcać i popodłączać wszystko tak jak było
23. Zwracamy uwagę na okrągłą uszczelkę otworu zbiornika, lubi sobie spaść. Pamiętamy o wymianie miedzianych uszczelek przy śrubie przewodu wyjściowego pompy paliwa(od strony bagażnika)
24. Kilka razy przekręcamy kluczyk i czekamy, aż pompka wytworzy ciśnienie(łynnnn ) i ogień na tłoki
Od siebie dodam, że zamienniki lubią głośno pracować, jedne głośniej:
Inne ciszej:
Energy(2 egzemplarze buczały jednakowo) zwróciłem sprzedawcy i wziąłem Max Gear. Minimalnie tańszy i pracuje ciszej(oryginału nie było w ogóle słychać). W kabinie nic nie słychać, na zewnątrz troszkę, ale jest ok.
Operację robimy przy otwartch drzwiach i co pare minut wychodzimy nawdychać się świeżego powietrza. Opary benzyny działają lepiej, niż najlepszy towar z Holandii, uwierzcie mi(kumpel kierował, gdy jechaliśmy zwrócić pompkę sprzedawcy, ja miałem zawroty głowy i jakiś dziwny stan lekkości )
Na wszelki wypadek radzę postawic gdzieś niedaleko auta gaśnicę oraz coś do gaszenia pragnienia
Mam nadzieję, że opis będzie pomocny. Ja jednego dnia 3 razy się w to bawiłem i uwierzcie mi, wolałbym spędzić ten czas głaszcząc dłonią damskie ciałko, zamiast dna zbiornika paliwa
Lubisz jeździć na rezerwie?
Wymiana filtra paliwa to niepotrzebny wydatek?
Lejesz paliwo z odzysku?
Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, a Twoja pompka paliwa powiedziała 'bye bye' to zapraszam do lektury.
Potrzebujemy:
- płaskie klucze 17, 8, 7, 6
- śrubokręt krzyżakowy oraz płaski
- młotek i jakiś gruby metalowy pręt, rurka albo coś w ten deseń
- latarka
- mała metalowa opaska
- ręczniki papierowe
- waciki kosmetyczne
- szmatka
- odkurzacz z ssawką szczelinową
- 2 miedziane uszczelki
- no i oczywiście nowa pompka paliwa
Wskazany jest jak najniższy poziom paliwa w zbiorniku.
1.
Avant - składamy tylne siedzenia, w bagażniku wyjmyjemy podłogę(harmonijkę) i odchylamy tapicerkę do przodu(kładziemy ją na ile to możliwe na rozłożonych siedzeniach). Naszym oczom ukazuje się otwór serwisowy zbiornika paliwa. Wkładamy podłogę(harmonijkę) spowrotem. Będziemy mogli sobie na niej uklęknąć. A sporo czasu spędzimy w tej pozycji
Sedan - adekwatnie do opisu avanta z tym że gorsze dojście, musimy nurkować w bagażniku
2. Odkręcamy 3 śruby śrubokrętem krzyżakowym i podnosimy czarne 'wieczko', odpinamy wtyczkę i 'odkładamy' gdzieś dalej, aby nam nie przeszkadzało. Ja włożyłem wieczko między złożone siedzenie a wybrzuszenie bagażnika - kabel jest dosyć sztywny i nie da się tego od tak położyć.
3. Odkurzaczem, szmatką, wacikami itd czyścimy warstwę kurzu która nazbierała się tam od "urodzenia" naszej Audiczki, bądź od poprzedniej ingerencji w wnętrze zbiornika.
4. Kluczem 17 odkręcamy śrubę w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Proponuję robić to asekurując śrubę szmatką - może lekko trysnąć benzynką, jeśli pompka całkiem nie zdechła. Śrubę oraz 2 uszczelki odkładamy w dobre miejsce.
5. Płaskim śrubokrętem luzujemy opaski zaciskowe i zdejmujemy 2 gumowe węże z przewodów.
6. Przewody zawijamy w papierowe ręczniczki i wciskamy w szczelinę między otworem a blachą bagażnika, abyśmy mogli wygodnie podnieść 'wieczko'
7. Młotek i w moim przypadku metalowa rurka. Stukamy w blaszaną osłonkę, aby obkręciła się w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
8. Wyciągamy osłonkę i teraz możemy podnieść białe, plastikowe wieczko. Od wewnętrznej strony zamocowany jest przewód idący od pompy paliwa, przewód powrotny oraz wtyczka pompy paliwa. Wtyczkę odpinamy, opaskę przewodu odpływowego luzujemy płaskim śrubokrętem, a przewód pompy paliwa odkręcamy kluczem 17ką.
9. Odkręcone elementy przytrzymujemy jedną ręka, druga natomiast wyciągamy 'wieczko' wraz z pływakiem. Odkładamy w bezpieczne miejsce. Naszym oczom ukazuje się wnętrze zbiornika, gdzie z przodu po prawej zamocowana jest pompa paliwa w specjalnym koszu.
I tutaj mamy dwie drogi wymiany pompki: bezpośrednio i pośrednio przez uprzednie wyciągnięcie kosza(jeśli chcesz wyciągnąć kosz wraz z pompką przejdź do punktu 14). Najpierw opiszę pierwszy sposób.
10. Zaczyna się robić przyjemnie, zanurkujemy ręką w zbiorniku Zdejmujemy zegarek, podtaczamy rękaw, proponuję nie palić w tej chwili papierosa łapiemy palcem środkowym, serdecznym i małym przewód gumowy przy pompce i ciągniemy lekko ku górze, natomiast palcem wskazującym i kciukiem rozginamy plastikowe zastrzaski na zewnątrz pompki.
Pompka powinna się wyślizgnąć i dumni z siebie wyciągamy ją na zewnątrz
11. Kluczem 8 i 7 odkręcamy kabelek plusowy i minusowy, opaskę z przewodu rozginamy śrubokrętem i mamy już gołą pompkę w łapskach.
12. Montujemy przewód oraz kabelki do nowej pompki w kolejności odwrotnej do poprzedniego punktu. Konieczne może okazać się zastosowanie metalowej opaski zaciskowej z racji tego, że oryginał "zaprasowany" był specjalnym przyrządem.
Należy zwrócić uwagę na rozmieszczenie plusa i minusa na nowej pompce. W zamiennikach czasami bywa odwrotnie.
13. Wkładamy pompkę do kosza kręcąc nią na lewo i prawo aż wskoczy głęboko(pompka ma końcówkę ssącą bardziej po boku, więc musi wpaść w specjalny otwór). Sitko z pudełka zamiennika możemy sobie powiesić na lusterku dla ozdoby Kosz ma własne sitko, o niebo lepsze niż te dodawane do zamienników.
Możemy przystąpić do składania wszystkiego.
Opiszę sposób wyjęcia kosza wraz z pompką, aby np wyczyścić syf nazbierany w pobliżu sitka.
14. Nurkujemy ręką w zbiorniku i zdejmujemy okrągłe zabezpieczenie popychając je do góry, powinno lekko zejśc:
15. Śrubokrętem płaskim podważamy małą zapadkę i zdejmujemy plastikowe zabezpiecznie. Uważamy na gumki, lubią sobie gdzieś upaść i później szukamy pół godziny błądząc ręką w zbiorniku
16. Chwytamy za gumowy przewód pompki paliwa i ostrożnie wyciągamy całość na zewnątrz.
17. Naciskamy plastikowe zabezpieczenia i wyjmujemy pompkę.
18. Organoleptycznie możemy zbadać sitko czy nie ma uszkodzeń itd
19. Wymieniamy pompkę i podpinamy wszystko (punkt 11, 12)
20 Pompkę wkładamy do kosza i możemy wszystko montować spowrotem w gnieździe. Przy okazji można zerknąć czy syfu nie ma na dnie.
21. Po włożeniu kosza do gniazda, musimy założyć zabezpieczenie z punktu 15 oraz 14.
22. OK, udało się, teraz tylko poskręcać i popodłączać wszystko tak jak było
23. Zwracamy uwagę na okrągłą uszczelkę otworu zbiornika, lubi sobie spaść. Pamiętamy o wymianie miedzianych uszczelek przy śrubie przewodu wyjściowego pompy paliwa(od strony bagażnika)
24. Kilka razy przekręcamy kluczyk i czekamy, aż pompka wytworzy ciśnienie(łynnnn ) i ogień na tłoki
Od siebie dodam, że zamienniki lubią głośno pracować, jedne głośniej:
Inne ciszej:
Energy(2 egzemplarze buczały jednakowo) zwróciłem sprzedawcy i wziąłem Max Gear. Minimalnie tańszy i pracuje ciszej(oryginału nie było w ogóle słychać). W kabinie nic nie słychać, na zewnątrz troszkę, ale jest ok.
Operację robimy przy otwartch drzwiach i co pare minut wychodzimy nawdychać się świeżego powietrza. Opary benzyny działają lepiej, niż najlepszy towar z Holandii, uwierzcie mi(kumpel kierował, gdy jechaliśmy zwrócić pompkę sprzedawcy, ja miałem zawroty głowy i jakiś dziwny stan lekkości )
Na wszelki wypadek radzę postawic gdzieś niedaleko auta gaśnicę oraz coś do gaszenia pragnienia
Mam nadzieję, że opis będzie pomocny. Ja jednego dnia 3 razy się w to bawiłem i uwierzcie mi, wolałbym spędzić ten czas głaszcząc dłonią damskie ciałko, zamiast dna zbiornika paliwa
Ostatnio zmieniony 2014-10-16, 22:59 przez kornikbp, łącznie zmieniany 9 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
- p_bo
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3-miasto
kornikbp, bardzo ładny manual.
Ja już mam to za sobą też dwa razy, ale teraz zatopiona pompka boscha, której nic nie słychać w środku.
Ja już mam to za sobą też dwa razy, ale teraz zatopiona pompka boscha, której nic nie słychać w środku.
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
To się wyklucza wzajemniekornikbp pisze:Lubisz jeździć na rezerwie?
Wskazany jest jak najniższy poziom paliwa w zbiorniku.
Manual wykonany profesjonalnie i rzeczowo. Nie wnoszę zastrzeżeń Zadbałeś nawet o elementy BHP.
Z ciekawości zapytam, był w ogóle jakiś syf pod koszyczkiem czy nie warto go całego ruszać?
Ja myślę że w znacznej części za Twój stan lekkości odpowiadało "coś do gaszenia pragnienia" niż tylko opary
Z tymi oparami to poważnie trzeba uważać, zwłaszcza w sedanie, bo w bagażniku ciasno, będzie sauna oktanowa i zanim wyleziemy można stracić przytomność. Pod tym względem avant jest dużo łatwiejszy.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- p_bo
- Czeladnik
- Posty: 50
- Rejestracja: 2011-07-02, 13:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3-miasto
Dlatego wypada "siedzieć" w bagażniku w węglowce....
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
moje czerwone cudeńko http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=145
i nowa zabawka http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=19888#19888
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
było sporo syfu pod koszyczkiem, papierowe ręczniki i sporo cierpliwości, ale udało się wyczyścić jakieś 90% tego szmelcu. Znalazłem nawet sierść psa wbitą w sitko koszyczkaJ.A.G pisze:Z ciekawości zapytam, był w ogóle jakiś syf pod koszyczkiem czy nie warto go całego ruszać?
jak będziesz miał nadmiar czasu wolnego to możesz zajżeć, ale myślę że syf na dnie zbiornika jest normalną sprawą, po to montowane jest tak drobne sitko.
ostatnio przpomniałem sobie, że w wakacje po założeniu podtlenku LPG, śmigałem z niemal pustym zbiornikiem(dolewałem tylko aby komornik się nie świecił). No i dupa, a siedziała oryginalna pompka Audi
manual mój pierwszy w życiu, zdjęcia robione telefonem, ale powinne pomóc domowym mechanikom
nieraz ja skorzystałem z wiedzy na forum to i napisałem coś dla innych. myślę, że to nie ostatni mój manual
Ostatnio zmieniony 2011-11-03, 17:52 przez kornikbp, łącznie zmieniany 2 razy.
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-06-30, 08:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Mnie też spotkało taplanie się w benzynce 98 miałem ok 1/4 baku a ręce po łokcie zanurzone
Do Twojego opisu dodałbym jeszcze jedną rzecz, ja jeszcze odłączyłem akumulator (zdjąłem jedną klemę) żeby mieć pewność że (odpukać) żadnej iskry nie będzie.
Manual pierwsza klasa szkoda że go nie miałem uporałbym się szybciej niż w 2h z wymianą
Do Twojego opisu dodałbym jeszcze jedną rzecz, ja jeszcze odłączyłem akumulator (zdjąłem jedną klemę) żeby mieć pewność że (odpukać) żadnej iskry nie będzie.
Manual pierwsza klasa szkoda że go nie miałem uporałbym się szybciej niż w 2h z wymianą
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
kupisz raz a dobrze, moj kolega również zamontował max gear i po paru miesiącach myśli o zmianie ze względu na irytujący dźwięk..
edit:
czy pompka Bosha do 2,8 aah to nr 0580314068 ?
edit:
czy pompka Bosha do 2,8 aah to nr 0580314068 ?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-06-30, 08:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
Hej ja wymieniałem poprzedni raz w 2010 we wrześniu założyłem zamiennik który był cichy kosztował wtedy 127zł i kilka dni temu padł po ponad 3 latach pracy,
teraz mam założony Max Gear (120zł) i dobrze że wróciłem do tego tematu bo strasznie hałasuje w porównaniu do poprzedniej (niestety nazwy nie pamiętam)
Zobaczymy ile wytrzyma.
Pytanko do tych co wymieniali Max Gear na inne, zwracaliście w sklepach przyjmowali na wymianę czy zwrot ?
teraz mam założony Max Gear (120zł) i dobrze że wróciłem do tego tematu bo strasznie hałasuje w porównaniu do poprzedniej (niestety nazwy nie pamiętam)
Zobaczymy ile wytrzyma.
Pytanko do tych co wymieniali Max Gear na inne, zwracaliście w sklepach przyjmowali na wymianę czy zwrot ?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
mi również padła pompa.
w poprzednim c4 założyłem pompę za 120 zł nie pamiętam jakiej firmy ale buczała głośniej niż silnik.
teraz chcę kupić boscha.
czy ktoś może montował?
wiem że kosztuje ale przy innych gadżetach typu blenda us to małe piwo.
a mam zamiar jeździć długo autem.
tylko nie chcę kupić takiego samego badziewia jak miałem tyle że z napisem bosch.
warto czy nie kupić boscha?
w poprzednim c4 założyłem pompę za 120 zł nie pamiętam jakiej firmy ale buczała głośniej niż silnik.
teraz chcę kupić boscha.
czy ktoś może montował?
wiem że kosztuje ale przy innych gadżetach typu blenda us to małe piwo.
a mam zamiar jeździć długo autem.
tylko nie chcę kupić takiego samego badziewia jak miałem tyle że z napisem bosch.
warto czy nie kupić boscha?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO