[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

[A6 C4] Swap hamulców S6 C4, A6 C5

Post autor: afro89 »

Witam szanowne grono. Zakładam chyba dosyć nie typowe pytanie ale może jednak ktoś coś będzie wiedział. Chodzi mi tak jak pisze w temacie o swap hamulców, i proszę mi powiedzieć czy jarzma, zaciski i tarcze hamulcowe będą pasowały od S6 4,2 lub 2,2T. Czy może kombinować w innym kierunku typu z nowszego modelu A6 C5 lub passata założyć tarcze 312, oraz jarzma pod 312. Wyczytałem że jest wielka możliwość że będzie pasować. Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

afro89 pisze:Jedno wiem na pewno zaciski i klocki są te same co w 288.
Nic podobnego. To zupełnie inne zaciski, S6 są dwu-tłoczkowe.
Nie pasują , chyba że przerzucisz to razem z całymi kolumnami i piastami. Mowa o przodzie.
Lepiej kombinuj z C5 312mm bo wiem że jest łatwiej, chyba pasują nawet jarzma na otwory.
Ostatnio zmieniony 2011-11-01, 18:42 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Mi chodziło że zaciski hamulcowe, oraz klocki są te same co w 288(czyli u mnie) i 312 z nowszego modelu, a to że w S6 są dwutłoczkowe to akurat wiedziałem. Powiedz mi tak jak kupię jarzma i zaciski z S6 to zakręcę je do moich kolumn czy musze kupić kolumny z S6.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

:idea:
JAG pisze:Nie pasują , chyba że przerzucisz to razem z całymi kolumnami i piastami.
Musisz kupić całe kolumny z S6, dlatego lepiej i taniej kombinować z C5.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

A czasem nie bawili sie tak ze tylko same jarzma przekladali z s6 a zaciski zostawaly a do tego tarcze 312?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nie bawili, bo to właśnie jarzma są montowane na otwory w kolumnie a te są inne w A6C4 a inne w S6C4. Rozstaw otworów większy po prostu.
Poza tym standardowe zaciski nie pasują do jarzm z S6
Ostatnio zmieniony 2011-11-03, 18:02 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Ok wielkie dzięki za info. Będę kombinował z 312.
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

Do 312 potrzebujesz jarzm o numerze 451 jeśli dobrze pamiętam. Postaram się ti jeszcze sprawdzić bo sam mam taki zestaw. Szukając jarzm pamietaj że muszą być z wersji C5 przed liftem bo po lifcie były aluminiowe zwrotnice.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

O kurcze ale fajnie że jest ktoś co ma to obcykane. A nie umiał byś tego załątwić tych jarzm, witam kolejnego kolege ze śląska. :ok:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

z załatwieniem tego ponoć trzeba się trochę namęczyć szukając albo będziesz miał szczęście i uda Ci się je w miarę szybko załatwić jak np. mi. :P Pan od którego to kupiłem miał oba i w dodatku nie wiedział że są poszukiwane i dostałem je w normalnej cenie :)
Proponuję Ci poszukać wśród ludzi którzy maja A6 C5 i takie rozbierają.
Jeśli dobrze pamiętam to tarcze 312 mm miały większość wersji Quattro z silnikiem przynajmniej 2.5. Przynajmniej ja tak szukałem i się udało.
Co do tarcz to mam tarcze Zimmermann'a która były tańsze niż ATE a z tej samej półki.
Pytaj zawsze o numer jarzm. Nie da się go nie zobaczyć. Chyba zawsze jest 3 cyfrowy i tylko 451.
Ostatnio zmieniony 2011-12-28, 19:15 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

A myślisz że będziesz miał te same kolumny co i u mnie bo ty masz benzynkę a ja mam klekocika. Kurcze fajnie by było jak bym dorwał te jarzma i by spasiło.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
swieca91
Mechanik
Mechanik
Posty: 175
Rejestracja: 2011-06-25, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gliwice

Post autor: swieca91 »

Wydaje mi się że skoro bierzemy jarzma z A6 C5 i pasują do C4 to miedzy C4 już nie powinno być róznicy. raczej jest to wszystko to samo.
Generalnie obstawiam na bank takie same kolumny ale mozesz sie jeszcze popytać.
Ostatnio zmieniony 2011-12-29, 18:22 przez swieca91, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

afro89 pisze:A myślisz że będziesz miał te same kolumny co i u mnie bo ty masz benzynkę a ja mam klekocika.
100% te same. Przód jest taki sam we wszystkich C4 ośka i quattro, poza S4/S6 z wiadomych przyczyn.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wiem ze syper z a6klubu ma zalozone te jarzma.prosze ustalcie jakie to numery i tez sobie poszukam...a moze ktos ma patent na te placki z tylu???bo jak je widze to mnie zalosc bierze...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

Co do hamulcy - pasują hamulce przod: 6 tloczkow z Porsche na tarczach 365x34. Tyl: 4 tloczki z Porsche 330x28. 8-) :cool:

Przód
Obrazek

tył
Obrazek


Całokształt w trakcie ...

Obrazek

Obrazek
Obrazek
AEL INSIDE
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”