[100-2.8 AAH] Swap na 2,6 z audi 80

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
gregrs2
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2015-11-28, 16:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

[100-2.8 AAH] Swap na 2,6 z audi 80

Post autor: gregrs2 »

Witam kupiłem Audi c4 bez silnika, z Fabryki wyjechało jako 2.8 AAH, mam 2,6 ABC w Audi 80 b4 jest ono z przeznaczeniem na części więc pomyślałem o tamtym silniku. Czy wiązka silnika podpasuje do C4?? w C4 mam automat w 80 był manual,
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

jeśli masz pełen osprzęt z 2.8 w c4 to sam słupek pakuj ja tak latam od roku 2.6 sterowane na wiazce kompie i ssacym z 2.8
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
gregrs2
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2015-11-28, 16:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gregrs2 »

Przeplywke też masz założona rozumiem? Wolę się wszystkiego dowiedzieć bo teraz jak nie ma silnika o wiele łatwiej wiązkę wymienić.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

tak przepływka też jest, wiązka z a80 może być troszkę inna a napewno w innym miejscu jest komputer ogólnie na próbę założyłem bo nikt nie wiedział jak to będzie do poruszania się po całym kraju wystarcza fakt że przy Q cudów nie ma zapewne poprzez przyzwyczajenie do eSki tylko jak będziesz instalował silnik ze skrzynia to na łapach są fasolki to silnik odsuń jak najbardziej do przodu aby zrobiło się trochę miejsca między silnikiem a grodzią aby łatwo plastik od kolektora ssacego założyć i demontować :ok:
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

1.masz wiazke i cala reszte a brak silnika-jak kaziu mowil.sadzaj slupek swoje z kolektorem ssacym od 2.8.
2.jesli brakuje czegokolwiek czyli przeplywki kolektora itp..szukaj wiazki od 2.6 ori z c4 i przekladaj swoj motor z 80 oraz wiqzke pod 2.6.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”