[100-2.8 AAH] Problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
platnerz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mainburg

[100-2.8 AAH] Problem z odpalaniem, długo trzeba kręcić

Post autor: platnerz »

Witam, ostatnio mam problem z moim Audi 100 2.8 AAH ośka, mianowicie muszę długo kręcić żeby odpaliło. Około 5-8 sekund, niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Nie pomaga nawet kilkukrotne przekręcenie zapłony żeby "podpompować ". Silnik jak już odpali to pracuje równo i jest moc, niezależnie czy jadę na gazie czy na benzynie. Dodam że mam wymieniona pompkę paliwa, przed wymianą było to samo. Przewody zapłonowe są Beru mają 1 rok. Akumulator też mam nowy i kręci szybko, poza tym w aucie były wymieniane świece i problem nie zniknął. Miał ktoś coś podobnego ? Pozdrawiam
skwaromir
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-09-07, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: skwaromir »

Interfejs; jakieś błędy ?
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
platnerz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mainburg

Post autor: platnerz »

Nie podlaczalem kompa wlasnie, nie mam na razie jak tego zrobic bo jestem autem za granica. Dodatkowo spalanie jest na poziomie jakies 20 litrow LPG i jakby mniej mocy.
Ostatnio zmieniony 2015-11-04, 12:03 przez platnerz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
matster95
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2015-08-24, 12:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: matster95 »

przed zgaszeniem zostaw samochod na chwile na pb i zobacz czy problem zniknie.
mastah22
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 68
Rejestracja: 2012-07-02, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kietrz-opolskie

Post autor: mastah22 »

Na bank wina gazu sam mam ten problem...

Zakrece zbiornik manualnie na wielozaworze, wyjezdze gaz i rano od strzała pali a gdy jest gaz w ukladzie (kolektorze ssacym/ cylindrach) najpierw musi napompowac powietrza zeby stworzyc mieszanke i stad wymagany taki długi okres pracy rozrusznika.



Wyczytałem,ze to wina reduktora który puszcza gaz... Chociaż mi to zbytnio nie pasowało to (i tak juz był na to czas) dziś zregenerowałem reduktor.
Przed regeneracja, wydawalo mi sie ze to raczej wina listw wtryskowych i któregos z przepuszczajacych wtrysków ale zrobiłem "próbe mydlana"... Zgasiłem go na gazie tak ,ze w filtrze fazy lotnej za reduktorem było cisnienie gazu bo zawsze pozostaje i zdjąłem wszystkie przewody z listw tworzac błonke mydlana na kazdym z wtryskiwaczy, zaden nie przepuszczał a problem pozostał.

Rano okarze sie co dała regeneracja reduktora...
Ostatnio zmieniony 2015-11-18, 20:28 przez mastah22, łącznie zmieniany 1 raz.
platnerz
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 82
Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mainburg

Post autor: platnerz »

Audi podlaczylem pod kompa i bylo 0 bledow, sprawdzalem to 2 razy. W sumie mam na gazie zrobione juz 120 000 km i nic przy instalacji nie robilem, a ma ona 3 lata juz. A moze te klapy skracania dolotu sa zaciete jakos i powietrze dluzsza droge ma ?
Mój szerszeń.
owoc
Adept
Adept
Posty: 20
Rejestracja: 2015-06-15, 10:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg/Gdańsk

Post autor: owoc »

u mnie pomogła wymiana czujnika od położenia wału, ale ten błąd wyskoczył na Vagu.
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

platnerz pisze: A moze te klapy skracania dolotu sa zaciete jakos i powietrze dluzsza droge ma ?
Przecież jak odpala to ma mieć dłuższą drogę. Krótsza jest powyżej 4000 obr.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
bodzio2
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2015-12-03, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: bodzio2 »

i ja od jakiegoś czasu mam to samo kreci i kręci na zimnym aż do wyczerpania aku,teraz kupiłem nowy aku.Na ciepłym odpala normalnie
Awatar użytkownika
pilary1122
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: kościerzyna

Post autor: pilary1122 »

Wpływ na odpalanie ma:
Czujnik temp cieczy 2 pionowy
Czujnik temp powietrza dolotu
szczelność podciśnienia od kompa (reguluje dawka)
Czujmik Halla
Czujnik polozenia wału korbowego

No i swiece, kable, cewki, cisnienie i objętość paliwa w listwie wtryskowej
AUDI 100 C4 AVANT LZ5U 2.0 16V JAKO DAWCA
Opis Części [kliknij TU]
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

U mnie NIKO 250 walił LPG przez podciśnienie i kręciłem a nawet ze 20 sekund albo i lepiej. Ściągasz wężyk podciśnienia przy kolektorze i wsadzasz go do pojemnika z wodą - bąbelki jak lecą to reduktor do regeneracji. A i dodatkowo jak odpalałem rano to waliło niesamowicie nieprzepaloną PB z wydechu i czarnego dyma puszczał.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”