[All] Podświetlane klamki wewn.
- robak26
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2011-03-13, 18:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Płock
[All] Podświetlane klamki wewn.
Postanowiłem i ja zostawić jakiś ślad po sobie. He,he...
Najkrócej jak się da.
Wymontować klamkę z auta.
Odrysować i wyciąć starannie otwór na "światłowód".
Światłowód odebrany siłą A6 C5.
Wszystkie je mają.
Przed przymocowaniem na stałe ,papierem ściernym zlikwidować wszelkie niedociągnięcia.
Następnie przymocować "światłowód" i diodę świecącą.
Kabelki diody wpiąć pod włącznik opuszczania szyb.
Można na chybił trafił, nic się nie stanie ,ale kluczyk w tym czasie musi być w pozycji AAC.
Złożyć i chwalić się.
Na czerwono
i na biało
Najkrócej jak się da.
Wymontować klamkę z auta.
Odrysować i wyciąć starannie otwór na "światłowód".
Światłowód odebrany siłą A6 C5.
Wszystkie je mają.
Przed przymocowaniem na stałe ,papierem ściernym zlikwidować wszelkie niedociągnięcia.
Następnie przymocować "światłowód" i diodę świecącą.
Kabelki diody wpiąć pod włącznik opuszczania szyb.
Można na chybił trafił, nic się nie stanie ,ale kluczyk w tym czasie musi być w pozycji AAC.
Złożyć i chwalić się.
Na czerwono
i na biało
- robak26
- Czeladnik
- Posty: 59
- Rejestracja: 2011-03-13, 18:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Płock
Zdejmij boczek.
Następnie uziemnij probówkę do masy auta i grotem sprawdzaj ,który z przewodów idących od klamki zamknie auto, a który otworzy.
W zamku są mikrostyki, które dają impuls do pompki centralnego.
Jak znajdziesz już te dwa kabelki, zapamiętaj ,który otwiera ,a który zamyka.
Do rygla doprowadzasz właśnie masę ,którą włącznik po wciśnięciu będzie podawał na poszczególne przewody.
Zostaje nam jeszcze podświetlenie rygla.
Tu też probówka nam pomoże.
Prąd na podświetlenie weż z włącznika szyb.
Sam widzisz ,że wszystko co potrzebne znajdziesz w drzwiach kierowcy.
Nie potrzeba żadnych modułów, tylko parę kabelków.
Dlaczego probówka z przewodem i krokodylkiem? Dlatego ,że nie zrobisz nią żadnych zwarć, a masę przekaże bardzo dobrze.
Pozdro.
Następnie uziemnij probówkę do masy auta i grotem sprawdzaj ,który z przewodów idących od klamki zamknie auto, a który otworzy.
W zamku są mikrostyki, które dają impuls do pompki centralnego.
Jak znajdziesz już te dwa kabelki, zapamiętaj ,który otwiera ,a który zamyka.
Do rygla doprowadzasz właśnie masę ,którą włącznik po wciśnięciu będzie podawał na poszczególne przewody.
Zostaje nam jeszcze podświetlenie rygla.
Tu też probówka nam pomoże.
Prąd na podświetlenie weż z włącznika szyb.
Sam widzisz ,że wszystko co potrzebne znajdziesz w drzwiach kierowcy.
Nie potrzeba żadnych modułów, tylko parę kabelków.
Dlaczego probówka z przewodem i krokodylkiem? Dlatego ,że nie zrobisz nią żadnych zwarć, a masę przekaże bardzo dobrze.
Pozdro.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
robak26, zaskoczyles mnie tutaj....proste nigdy bym na to nie wpadl z tym ryglowaniem.gratuluje..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ja tam dzis sie ciesze bo wyrwalem sobie nowy kopmlecik tych podswietlen z c5 i chyba wezme sie za rezanine....
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- xman
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
są schody. temat wydaje się być prosty a jednak taki nie jest... no chyba ze ja taki jestem yhy noo...
Boczek zdjęty, kostka do centralnego zamka 3 pinowa, probówka z żabką, masa to śrubka co ramke trzyma z lewej strony na dole , bolec z probówki do jednego i cisza, do środkowego i zamyka drzwi, podpinam do kolejnego i probówka świeci. tylko teraz jest małe ale... do tego przycisku do zamykania drzwi mam instalacje elektryczną i z niego wychodzi 4 albo i nawet 5 kabli... zaznaczam że auto moje jest z oryginalnym alarmem na podczerwień ale to nie może mieć nic wspólnego z blokadą. czekam na info, jakieś foto story czy cokolwiek bo 3h i zero efektu. auto zamknę z tej probówki ale nie otworzę... robak, co radzisz?
Boczek zdjęty, kostka do centralnego zamka 3 pinowa, probówka z żabką, masa to śrubka co ramke trzyma z lewej strony na dole , bolec z probówki do jednego i cisza, do środkowego i zamyka drzwi, podpinam do kolejnego i probówka świeci. tylko teraz jest małe ale... do tego przycisku do zamykania drzwi mam instalacje elektryczną i z niego wychodzi 4 albo i nawet 5 kabli... zaznaczam że auto moje jest z oryginalnym alarmem na podczerwień ale to nie może mieć nic wspólnego z blokadą. czekam na info, jakieś foto story czy cokolwiek bo 3h i zero efektu. auto zamknę z tej probówki ale nie otworzę... robak, co radzisz?