[A6-2.5TDI AEL] Uszczelka Pompy Vacum
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
[A6-2.5TDI AEL] Uszczelka Pompy Vacum
Witam! czy ktoś zna nr uszczelki która jest pomiędzy głowicą a pompą vacum bo mam obrzygany silnik i chce zrobić z tym porządek chociaż od początku podejrzewam uszczelkę pod głowicą. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2013-11-19, 22:29 przez Tedi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
a gdzie można dostać taką i jaka cena? w intercars patrzałem to 075 145 117 A występuje jako uszczelka termostatu http://www.motointegrator.pl/produkty/3 ... ing-632300
a tej drugiej nie mogę znaleźć. Dzięki za namiary
a tej drugiej nie mogę znaleźć. Dzięki za namiary
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Według Etki ta sama co do AEL i AAT czyli 075145117C. Ważne żeby uszczelka miała grubość 4mm. Niektórzy kupują 075145117A bo rzekomo pasuje, niestety ta uszczelka ma grubość 2mm i nie pasuje Sam się tak naciołem.
Jest jeszcze jedna możliwość, podjechać do hurtowni uszczelek i zabrać ze sobą pompe i podpasować zwykły O-ring. Nie będzie on miał kształtu elipsy (jaja), ale powinien się przy przyłożeniu siły przypasować. Koszt około 2 zł Sam tak kupiłem, niestety nie miałem czasu założyć, bo autko pojechało do lakiernika.
Jak założe to dam znać czy zdało egzamin.
Jest jeszcze jedna możliwość, podjechać do hurtowni uszczelek i zabrać ze sobą pompe i podpasować zwykły O-ring. Nie będzie on miał kształtu elipsy (jaja), ale powinien się przy przyłożeniu siły przypasować. Koszt około 2 zł Sam tak kupiłem, niestety nie miałem czasu założyć, bo autko pojechało do lakiernika.
Jak założe to dam znać czy zdało egzamin.
Ostatnio zmieniony 2013-11-21, 07:44 przez Maszto, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2013-06-16, 20:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdynia
ten sam objaw mam i modlę się żeby była to ta uszczelki od pompy . Nie uśmiecha mi się wymiana uszczelki głowicy:-) a na jakiej długości masz mokre wzdłuż uszczelki u mnie od vacum do pompy paliwa i cały blok w dół obzyzanyPONURY pisze:Podepne się pod temat moze ktos wie jaka uszczelka idzie pod pompe vacum w silniku 2.3 AAR. Mam zarzygany silnik i nie wiem czy uszczelka pod głowicą czy przypadkiem nie od pompy vacum. Zaczne od tej mniej skomplikowanej
- PONURY
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2011-09-22, 11:16
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: LUBLIN
Ta uszczelka 075145117C kosztuje w inter carsie nad 100 zł skonczy sie na silikonie. i uszczelce. 075145117AMaszto pisze:Według Etki ta sama co do AEL i AAT czyli 075145117C. Ważne żeby uszczelka miała grubość 4mm. Niektórzy kupują 075145117A bo rzekomo pasuje, niestety ta uszczelka ma grubość 2mm i nie pasuje Sam się tak naciołem.
Jest jeszcze jedna możliwość, podjechać do hurtowni uszczelek i zabrać ze sobą pompe i podpasować zwykły O-ring. Nie będzie on miał kształtu elipsy (jaja), ale powinien się przy przyłożeniu siły przypasować. Koszt około 2 zł Sam tak kupiłem, niestety nie miałem czasu założyć, bo autko pojechało do lakiernika.
Jak założe to dam znać czy zdało egzamin.
A z tym zazyganym blokiem to mam to samo co ty Tedi.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.