[ALL ] Specjalne oraz niefabryczne nadwozia c4

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy.
grembol7
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-09-26, 16:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk/Opolskie

Post autor: grembol7 »

Obrazek

Obrazek

Chce w te lato zrobić coś takiego. Jakieś rady?
Czy lepiej z avanta czy z limuzyny?
Silnik AEL lub AAT.
Quattro czy ośka? Które zawieszenie lepiej zniesie obciążenie? (max 700-900kg)
Koniecznie mocniejsze/twardsze sprężyny - jakie? Są wogóle jakieś do tego modelu?

teraz w quattro avant czasami wożę ok 500kg i daje radę ale widać że siedzi
jakieś wzmocnienia techniczne budy?

jak obniżyć podłogę w regionie tylnych oparć?


wszelkie przemyślenia i rady mile widziane :) czekam na odpowiedzi
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

Na Twoim miejscu poszukalbym coś takiego

Obrazek

[ Dodano: |20 Sty 2017|, o 23:15 ]
Będziesz miał mniej kombinowania z podłogą
i spawaniem tylnych drzwi ;-)
Zazwyczaj są te modele w świetnym stanie technicznym i wizualnym :-)
grembol7
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-09-26, 16:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk/Opolskie

Post autor: grembol7 »

Widziałem ostatnio jeden ale cena z kosmosu... 19tyś zł :( ja bardziej liczę na zakup auta 5-7tyś + modyfikacje we własnym zakresie 3-5tyś zł
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Twoje górne progi 7 i 5 daje 12 tysia .do tego dopiero zaczynasz rozmowy z wydziałem komunikacji i rzeczoznawcami na wpisanie zmian konstrukcyjnych w dowodzie.mniejsza liczba miejsc i zmiana konstrukcji nadwozia.wyjdzie ci kolejne 3 tysięcy o ile nie zakrzyczą sobie osobnej indywidualnej homologacji
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
void
Mechanik
Mechanik
Posty: 138
Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Pomorskie

Post autor: void »

grembol7, wrzuć najwyższe amory od setki i tuleje pod kielichy amorów. Marcin łuków http://audi-c4.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=3285 zastosował taki patent.
Awatar użytkownika
burdzio89
Mechanik
Mechanik
Posty: 194
Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć:

Post autor: burdzio89 »

Dasz raz więcej i nie będziesz miał kłopotów z urzędami.
Zgadzam sie z Butterem.
grembol7
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-09-26, 16:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk/Opolskie

Post autor: grembol7 »

Tylko jest taki problem że aukcje A6 C4 2.5 tdi oglądam od roku prawie codziennie i na razie widziałem tylko jednego karawana :(

EDIT:
Jak będę miał chwile to podjadę do znajomego diagnosty i się wypytam jak to wygląda.
Ostatnio zmieniony 2017-01-21, 13:38 przez grembol7, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

grembol7, aby obniżyć wzniesienie za siedzeniami musisz zdemontować bak i wymyśleć inny albo inne miejsce na paliwko ;) w osi jeszcze by to jakos ogarnął ale w Q masz go nad dyfrem na styk wiec nie ma szans na przespawanie tego, chyba że w zapasie zbiornik z butli LPG aczkolwiek bedzie problem z takzwaną komorą zakrętową aby nie było że w ostrym łuku będzie ssac powietrze
napewno avant bedzie lepszy i szybciej Q znajdziesz aczkolwiek z R5tdi nie bedzie łatwo
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Kazikboy, nas to czeka przy projekcie przyczepki..wywalenie zbiornika i wyrownanie podlogi..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
grembol7
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-09-26, 16:14
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk/Opolskie

Post autor: grembol7 »

Proszę o informacje jeśli ktoś wie ile kosztuje i jak wygląda procedura zmiany przeznaczenia pojazdu.
Tzn... od diagnosty dowiedziałem się tylko że w Polsce zmianą przeznaczenia pojazdu zajmuje się tylko 17 stacji diagnostycznych i że jest to drogie. Chciałem konkretnie wiedzieć jeśli ktoś ma kontakt albo wie gdzie szukać danych w tej sprawie. Ile to kosztuje jak to wygląda, czy modyfikację można przeprowadzać samemu czy przez warsztat itd. Jakie są wymagania by z kombi/avant 5 osobowego zrobić pickup 2 osobowego.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”