ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[Q-MAN.] Tylni dyferencjał z blokadą do A6C4?
Autor Wiadomość
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 288
Skąd: Piła
Wysłany: |27 Paź 2013|, o 23:38   [Q-MAN.] Tylni dyferencjał z blokadą do A6C4?

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie taki pomysł żeby kupic taki dyferek oczywiście z odpowiednim przełożeniem , ładnie go uszczelnic i wrzucic do po liftowego C4. Czy to ma sens to kwestia sporna. Bo przecież jest EDS. Jednak kusi mnie żeby się w to pobawic, zawsze byłem zwolennikiem prostych rozwiązań :P

Pytanie jak to ugryźc sam montaż i uszczelnienie dyfra to nie problem. Na jakiej zasadzie działa blokada? Z czym połączony jest przycisk DIFF?
_________________
Quattro illa amat hiberno!
 
 
     
kornikbp 
Zasłużony klubowicz
EX MOD




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2,8
Trakcja: Quattro
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 769
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |28 Paź 2013|, o 08:09   

Blokada działa na zasadzie gumowego wężyka, tylko nie pamiętam czy pojawia się tam podciśnienie czy ciśnienie. Przycisk DIFF połączony jest ze sterownikiem pod tylną kanapą. Ot i cała filozofia :)
_________________
S6 C4 4,2 AEC Quattro Sedan Manual
A6 C4 2,8 AFC Quattro Automatic USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
100 C4 2,0 ACE Quattro
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 288
Skąd: Piła
Wysłany: |28 Paź 2013|, o 12:31   

Przydał by mi sie jakiś łopatologiczny schemacik :D A ten sterownik pod kanapa jak wygląda? gdzieś widziałem dyfer z 80 b3 89r i były przy nim dwa wężyki.

Edit:

Myślę troche i wydumalem że przycisk diff daje sygnał do sterownika pod kanapą (pytanie jak jest podłączony sam sterownik - do czego? czy do niczego poza przyciskiem i czymś co steruje podciśnieniami?) Co wytwarza podciśnienie?
_________________
Quattro illa amat hiberno!
Ostatnio zmieniony przez Thorny |28 Paź 2013|, o 12:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3667
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |29 Paź 2013|, o 21:33   

podcisnienie idzie od samego silnika..jest tez akumulator cisnienia.
tak naprawde mozesz to i wysterowac recznie..podajesz powietrze blokujesz,robisz podcisnienie odblokowywujesz...
wystarczy akumulator cisnienia i tyle...
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
zrywka 
Mechanik



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2,2 TQ
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 112
Skąd: Kraków/Zamość
Wysłany: |8 Kwi 2014|, o 21:37   

Butterbean napisał/a:
podcisnienie idzie od samego silnika..jest tez akumulator cisnienia.
tak naprawde mozesz to i wysterowac recznie..podajesz powietrze blokujesz,robisz podcisnienie odblokowywujesz...
wystarczy akumulator cisnienia i tyle...


a to jest ten sam akumulator ciśnienia co od hamulców?
_________________
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |13 Kwi 2014|, o 19:47   

Nie, ten jest pneumatyczny a do hebli jest hydrauliczny.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
zrywka 
Mechanik



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2,2 TQ
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 112
Skąd: Kraków/Zamość
Wysłany: |29 Kwi 2014|, o 16:51   

J.A.G napisał/a:
Nie, ten jest pneumatyczny a do hebli jest hydrauliczny.


a nie wiesz przypadkiem jak można dokonać przeróbki na norlame serwo hamulcowe, mam strasznie słaby hebel i wymiana tego akuulatora, chyba nie jest zbyt opłacalna. dużo jest zabiegu z taką przeróbką?
_________________
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |29 Kwi 2014|, o 21:45   

http://audi-c4.pl/search.php?mode=results poszperaj w tym wyniku i znajdziesz co i jak.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
zrywka 
Mechanik



Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2,2 TQ
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 112
Skąd: Kraków/Zamość
Wysłany: |30 Kwi 2014|, o 02:43   

J.A.G napisał/a:
http://audi-c4.pl/search.php?mode=results poszperaj w tym wyniku i znajdziesz co i jak.


not working :( nie ma wyniku, tylko ... wpisz sobie i poszukaj.

[ Dodano: 2014-04-30, 02:50 ]
dobra, chyba coś wygrzebałem http://audi-c4.pl/viewtop...t=serwo&start=0
_________________
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13