[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?

pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

no to nadziałane..
prawy zacisk założony, wszystko nasmarowane.. odpowietrzone.. i wywala plyn hamulcowy pod dzwigienka od recznego.. noz jasna cholera .... !!
3 godziny roboty na darmo..
jesli zacisk wywala plyn tamtedy to oznacza ze mimo regeneracji jest juz w takim stanie ze nie da sie nic zrobic czy jak koles na gwarancji poprawi to cos z tego bedzie ?
czy po zaciagnieciu 'na sucho' (trzymajac w rece zacisk) dzwigienki tloczek powinien sie wysunac i schowac czy tylko wysunac ?

wyciąłem mało merytoryczną treść - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 15:56 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pablo90, no to teraz powiedz gosciowi ze albo cie zadowoli mega super idealnym stanem zacisku drugiego i obsluga czyli nei czeka na zwrot tylko wysyla drugi.alebo mu zrobimy tutaj taka antyreklame ze dluuugo dlugo u nasz nic nei sprzeda.co do wysuwania i chowania to nie wiem.wydaje mi sie ze wysuwac tak ale czy chowac?chyba niekoniecznie.zastanawiam sie czy w momencie zaciagania recznego nie wytwarza sie w ukladzie podcisnienie i czy po puszczeniu recznego sam plyn nie wciaga tloczka spowrotem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

dzwonilem do niego, trzeba przyznac ze porzadny koles bo przeprosił za klopot i prosi o wysylke obu zacisków, do ponownego uszczelnienia i sprawdzenia tym razem czy nie ciekna..
wieczorem ma mi wyslac smsa z adresem do odeslania zacisków.. dobrze ze robilem to sam i nie wpadlem w dodatkowe koszta bo bym sie jeszcze bardziej zdenerwował..
problem w tym ze mam uziemiony samochod - zalozylem stary zacisk ktorego za nic nie odpowietrze bo nie moge nawet ruszyc odpowietrznika.. a na jutro na 15 samochod powinien byc sprawny..

co do tłoczka to w lewym zacisku tam gdzie dzwigienka chodzi z bardzo duzym oporem tloczek sie wysuwa i chowa.. a w tym felernym prawym dzwigienka gdzie dzwigienka chodzi bardzo lekko tloczek sie wysuwa i tak juz pozostaje.. i pod tą dzwigienka wlasnie wywala plyn hamulcowy..
Butterbean nie wiem czy dobrze rozumuje ale z Twojej teorii wynika ze po zaciagnieciu recznego i odkreceniu zbiorniczka pod maska reczny powinien puscic w takim ukladzie bo utraci podcisnienie..
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 16:19 przez pablo90, łącznie zmieniany 2 razy.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

pablo90, nie nie powinien puscic bo reczny zaciagasz mechanicznie.to tylko moaj teoria.nie jestem zbyt mocny w tym.
co do odpowietrzenia to probuj odpowietrzyc samym przewodem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

ten odpowietrznik pogrzrzej lekko palnikiem -ale bez przesady - i popryskaj wd 40 ew coca cola pogrzana
i taki klucz jak w to http://allegro.pl/klucz-zaciskowy-do-dr ... 22688.html

w obi widzialem podobne ale niemoge przypomniec sobie jak sie to nazywa aha i koszłował nie 500 tylko ok 45 zł
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Może chodzi ci o żabę lub francuza :?:

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

mam, chodziło mi o hakowy a'laObrazek
lub taki ten jest super bo samozaciskowy Obrazek
AEL INSIDE
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

coz narazie ostrozna jazda mi zostaje dopoki facet nie odesle naprawionych zacisków..
pol dnia stracone wlasciwie bo nic nie zrobilem.. ech..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

Butterbean pisze:pablo90, nie nie powinien puscic bo reczny zaciagasz mechanicznie.to tylko moaj teoria.nie jestem zbyt mocny w tym.
co do odpowietrzenia to probuj odpowietrzyc samym przewodem.
otóz dzwignia reczne działa na zasadzie gwintu gdy sie zaciaga reczny tłoczek sie wysówa i wtedy cisnienie płynu maleje w zacisku gdyż przesówa sie tłoczek nie pod wpływem cisnienia chydrauliki plynu a poprzez dzilanie dzwigni
dlatego jak nie ma nożnego reczny jak jest sprawny zawsze bedzie chamował ;)
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

panowie glupie pytanko mam..
zalozylem prawy zacisk, odpowietrzylem itp itd, zdjalem linke z lewego starego jeszcze zacisku i chcialem zaciagnac rekaw zeby zobaczyc czy odbija... i w trakcie wpadlo mi do glowy ze linka ma ksztal litery Y i jak zaciagne jedna a druga bedzie luzna to cos bedzie nie tak..
no i prawy zacisk nie odbija a dzwignia recznego wewnatrz auta chodzi bez oporu.. tak jakby linke sciagnelo w prawo i nie odbija bo nic jej nie ciagnie..
dobrze mysle czy to jednak cos z zaciskami ? :P
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

pablo90, i tak powinien odbić... przynajmniej tak mi się zdaje tzn. ja tak miałem bo tez jezdziłem chwile bez linki z jednej strony i zaciągnąłem reczny jak sie zapomniałem i raczka chodziła bezwładnie ale zacisk nie trzymał koła
Obrazek
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

u siebie zaciagnalem przy zdjetej lince z lewego kola i prawy nie odbil.. trzyma go dalej..
zaloze lewy i zobaczymy co sie bedzie dzialo..

a moze ja cos robie nie tak przy zakladaniu zacisków ? :P
zakladam go na miejsce, zdejmuje sprezyne od dzwigni recznego zakladam linke a poozniej sprezyne..
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 21:10 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

pablo90, ja na założonej spręzynie zakladam linke ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie... może masz za słabą spręzynę
Obrazek
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

sprezyna jest taka jaka byla ori na tych zaciskach regenerowanych ktore kupilem.. zaloze drugi zacisk jak nie pomoze to bede kombinowal z mocniejsza sprezyna..
jak zakladasz linke bez zdejmowania sprezyny ? przeciez tego w rekach sie nie da utrzymac :P

do kompletu wymienie chyba linki bo moze to tez byc ich wina. czy linka prawa ma inna dlugosc niz lewa czy sa takie same. o ośce mowie oczywiście..
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 22:27 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
lipton
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 293
Rejestracja: 2011-05-31, 12:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: lipton »

pablo90, normalnie... biorę jakiś klucz albo śrubokręt odginam dźwignię i wkładam linkę
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”