[Q] Zaciski - regeneracja czy nowe?
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
no to nadziałane..
prawy zacisk założony, wszystko nasmarowane.. odpowietrzone.. i wywala plyn hamulcowy pod dzwigienka od recznego.. noz jasna cholera .... !!
3 godziny roboty na darmo..
jesli zacisk wywala plyn tamtedy to oznacza ze mimo regeneracji jest juz w takim stanie ze nie da sie nic zrobic czy jak koles na gwarancji poprawi to cos z tego bedzie ?
czy po zaciagnieciu 'na sucho' (trzymajac w rece zacisk) dzwigienki tloczek powinien sie wysunac i schowac czy tylko wysunac ?
wyciąłem mało merytoryczną treść - Mareek
prawy zacisk założony, wszystko nasmarowane.. odpowietrzone.. i wywala plyn hamulcowy pod dzwigienka od recznego.. noz jasna cholera .... !!
3 godziny roboty na darmo..
jesli zacisk wywala plyn tamtedy to oznacza ze mimo regeneracji jest juz w takim stanie ze nie da sie nic zrobic czy jak koles na gwarancji poprawi to cos z tego bedzie ?
czy po zaciagnieciu 'na sucho' (trzymajac w rece zacisk) dzwigienki tloczek powinien sie wysunac i schowac czy tylko wysunac ?
wyciąłem mało merytoryczną treść - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 15:56 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pablo90, no to teraz powiedz gosciowi ze albo cie zadowoli mega super idealnym stanem zacisku drugiego i obsluga czyli nei czeka na zwrot tylko wysyla drugi.alebo mu zrobimy tutaj taka antyreklame ze dluuugo dlugo u nasz nic nei sprzeda.co do wysuwania i chowania to nie wiem.wydaje mi sie ze wysuwac tak ale czy chowac?chyba niekoniecznie.zastanawiam sie czy w momencie zaciagania recznego nie wytwarza sie w ukladzie podcisnienie i czy po puszczeniu recznego sam plyn nie wciaga tloczka spowrotem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
dzwonilem do niego, trzeba przyznac ze porzadny koles bo przeprosił za klopot i prosi o wysylke obu zacisków, do ponownego uszczelnienia i sprawdzenia tym razem czy nie ciekna..
wieczorem ma mi wyslac smsa z adresem do odeslania zacisków.. dobrze ze robilem to sam i nie wpadlem w dodatkowe koszta bo bym sie jeszcze bardziej zdenerwował..
problem w tym ze mam uziemiony samochod - zalozylem stary zacisk ktorego za nic nie odpowietrze bo nie moge nawet ruszyc odpowietrznika.. a na jutro na 15 samochod powinien byc sprawny..
co do tłoczka to w lewym zacisku tam gdzie dzwigienka chodzi z bardzo duzym oporem tloczek sie wysuwa i chowa.. a w tym felernym prawym dzwigienka gdzie dzwigienka chodzi bardzo lekko tloczek sie wysuwa i tak juz pozostaje.. i pod tą dzwigienka wlasnie wywala plyn hamulcowy..
Butterbean nie wiem czy dobrze rozumuje ale z Twojej teorii wynika ze po zaciagnieciu recznego i odkreceniu zbiorniczka pod maska reczny powinien puscic w takim ukladzie bo utraci podcisnienie..
wieczorem ma mi wyslac smsa z adresem do odeslania zacisków.. dobrze ze robilem to sam i nie wpadlem w dodatkowe koszta bo bym sie jeszcze bardziej zdenerwował..
problem w tym ze mam uziemiony samochod - zalozylem stary zacisk ktorego za nic nie odpowietrze bo nie moge nawet ruszyc odpowietrznika.. a na jutro na 15 samochod powinien byc sprawny..
co do tłoczka to w lewym zacisku tam gdzie dzwigienka chodzi z bardzo duzym oporem tloczek sie wysuwa i chowa.. a w tym felernym prawym dzwigienka gdzie dzwigienka chodzi bardzo lekko tloczek sie wysuwa i tak juz pozostaje.. i pod tą dzwigienka wlasnie wywala plyn hamulcowy..
Butterbean nie wiem czy dobrze rozumuje ale z Twojej teorii wynika ze po zaciagnieciu recznego i odkreceniu zbiorniczka pod maska reczny powinien puscic w takim ukladzie bo utraci podcisnienie..
Ostatnio zmieniony 2012-01-21, 16:19 przez pablo90, łącznie zmieniany 2 razy.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
pablo90, nie nie powinien puscic bo reczny zaciagasz mechanicznie.to tylko moaj teoria.nie jestem zbyt mocny w tym.
co do odpowietrzenia to probuj odpowietrzyc samym przewodem.
co do odpowietrzenia to probuj odpowietrzyc samym przewodem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
ten odpowietrznik pogrzrzej lekko palnikiem -ale bez przesady - i popryskaj wd 40 ew coca cola pogrzana
i taki klucz jak w to http://allegro.pl/klucz-zaciskowy-do-dr ... 22688.html
w obi widzialem podobne ale niemoge przypomniec sobie jak sie to nazywa aha i koszłował nie 500 tylko ok 45 zł
i taki klucz jak w to http://allegro.pl/klucz-zaciskowy-do-dr ... 22688.html
w obi widzialem podobne ale niemoge przypomniec sobie jak sie to nazywa aha i koszłował nie 500 tylko ok 45 zł
AEL INSIDE
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
Może chodzi ci o żabę lub francuza
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
otóz dzwignia reczne działa na zasadzie gwintu gdy sie zaciaga reczny tłoczek sie wysówa i wtedy cisnienie płynu maleje w zacisku gdyż przesówa sie tłoczek nie pod wpływem cisnienia chydrauliki plynu a poprzez dzilanie dzwigniButterbean pisze:pablo90, nie nie powinien puscic bo reczny zaciagasz mechanicznie.to tylko moaj teoria.nie jestem zbyt mocny w tym.
co do odpowietrzenia to probuj odpowietrzyc samym przewodem.
dlatego jak nie ma nożnego reczny jak jest sprawny zawsze bedzie chamował
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
panowie glupie pytanko mam..
zalozylem prawy zacisk, odpowietrzylem itp itd, zdjalem linke z lewego starego jeszcze zacisku i chcialem zaciagnac rekaw zeby zobaczyc czy odbija... i w trakcie wpadlo mi do glowy ze linka ma ksztal litery Y i jak zaciagne jedna a druga bedzie luzna to cos bedzie nie tak..
no i prawy zacisk nie odbija a dzwignia recznego wewnatrz auta chodzi bez oporu.. tak jakby linke sciagnelo w prawo i nie odbija bo nic jej nie ciagnie..
dobrze mysle czy to jednak cos z zaciskami ?
zalozylem prawy zacisk, odpowietrzylem itp itd, zdjalem linke z lewego starego jeszcze zacisku i chcialem zaciagnac rekaw zeby zobaczyc czy odbija... i w trakcie wpadlo mi do glowy ze linka ma ksztal litery Y i jak zaciagne jedna a druga bedzie luzna to cos bedzie nie tak..
no i prawy zacisk nie odbija a dzwignia recznego wewnatrz auta chodzi bez oporu.. tak jakby linke sciagnelo w prawo i nie odbija bo nic jej nie ciagnie..
dobrze mysle czy to jednak cos z zaciskami ?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
u siebie zaciagnalem przy zdjetej lince z lewego kola i prawy nie odbil.. trzyma go dalej..
zaloze lewy i zobaczymy co sie bedzie dzialo..
a moze ja cos robie nie tak przy zakladaniu zacisków ?
zakladam go na miejsce, zdejmuje sprezyne od dzwigni recznego zakladam linke a poozniej sprezyne..
zaloze lewy i zobaczymy co sie bedzie dzialo..
a moze ja cos robie nie tak przy zakladaniu zacisków ?
zakladam go na miejsce, zdejmuje sprezyne od dzwigni recznego zakladam linke a poozniej sprezyne..
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 21:10 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
sprezyna jest taka jaka byla ori na tych zaciskach regenerowanych ktore kupilem.. zaloze drugi zacisk jak nie pomoze to bede kombinowal z mocniejsza sprezyna..
jak zakladasz linke bez zdejmowania sprezyny ? przeciez tego w rekach sie nie da utrzymac
do kompletu wymienie chyba linki bo moze to tez byc ich wina. czy linka prawa ma inna dlugosc niz lewa czy sa takie same. o ośce mowie oczywiście..
jak zakladasz linke bez zdejmowania sprezyny ? przeciez tego w rekach sie nie da utrzymac
do kompletu wymienie chyba linki bo moze to tez byc ich wina. czy linka prawa ma inna dlugosc niz lewa czy sa takie same. o ośce mowie oczywiście..
Ostatnio zmieniony 2012-02-07, 22:27 przez pablo90, łącznie zmieniany 1 raz.
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...