[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Tlokorozdzielacz tloczy, dawkuje i rozdziela na poszczegolne garczki paliwo
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

dla sprostowania powróciłem do tłokorozdzielacza 11mm, a tak dokładniej mam rozwierconą minimalnie głowiczkę i do tego zrobiony tłokorozdzielacz. Co do fali, to gościu co modernizował mi pompę wtryskową powiedział że nie ma większej fali niż to co jest w naszych autach. Osobiście mam porównanie do fali z 150KM i z naszej seryjnej z AEL-a bo takie posiadam i nie zauważyłem jakiejś znaczącej różnicy w wysokości, jedynie co to przebieg może być inny.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

afro89, a nie chcesz sie pozbyc tej fali ze 150-tki?
Co do rozwiercania glowiczki to jakos sceptycznie do tego jestem nastawiony, w momencie podmiany na ten tlokorozdzelacz jesli jest wydajniejszy powinno byc wiecej poweru i dymu
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Poczytałem i się napaliłem :mrgreen: właśnie zamówiłem kości u Daniello zdam relację jak dojdą ;) :-P :evil:
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
dawid89
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: dawid89 »

Ja rownierz zamowilem kosci u Michaelo ale dopiero załoze w kwietniu :mrgreen: i wtedy napisze jak wrazenia ;-)
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Rozumiem, że Michaelo i Daniello z allegro to ta sama osoba ? Czy to jest TO_JA? Bo się pogubiłem he he
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
dawid89
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 77
Rejestracja: 2014-07-05, 23:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gdańsk

Post autor: dawid89 »

inne osoby ;-)
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Hehe okazało się, ze moje Quattro było chipowane w Niemczech (już wiem dla czego tak zapierdziela a moje kombi ma przy nim muła jak emeryt) :evil: Po włożeniu kości od Daniello był odczuwalny spadek mocy wolniej przyspieszał i później łapał ciąg). Wsadziłem z powrotem moje kości i jest bajka. Szkoda, ze wcześniej nie zajrzałem do kompa ale to nic mam jeszcze kombiaka w AELu to jemu się zapoda :P . Dodaje zdjęcie moich niemieckich kości.

Obrazek

Obrazek
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Michaelo
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-06-08, 19:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: Michaelo »

Wrzuc kostki do ośki i podjedz na hamownie.
Moze byc ciekawie.
I V-ce Mister zlotu '12
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Nie wiem czy to możliwe, jestem mega pozytywnie zaskoczony spalaniem po zmienie samych wtrysków.

Aktualnie czekam na wolną chwile i kase aby podjechać do kolegi na program, wiec smigam na samych zmienionych wtryskach.

W sobote odebrałem od Kazia pojazd, uszczelniona pompa + nowy filtr paliwa... W niedziele jechałem do nowej soli od godziny 16, 4 osoby na pace. Wpadam na S3, zapinam tempomat na 120 + i nie robię nic poza kręceniem kierownicą. Żadnego wciskania hamulca ani dodatkowo gazu. Srednia predkość na kompie 111 spalanie średnie na kompie 4,0 przez pierwsz 100, po drugiej 4,1... :shock: :shock: :shock:
Pytanie co się zepsuło bo tak dobrze to być nie może??
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

Trooky a jakie końcówki zapodałeś? Michaelo szczerze to nie chce mi się tak kombinować z tymi przekładkami może by całe kompy podmienić ;) Pewnie w Niemczech było to robione na hamowni pod to auto więc myślę, ze na razie nic nie będę ruszał. Muszę tylko logi dynamiczne zrobić i w razie czego powymieniać kilka drobiazgów. Nee mam na razie kasy bo też bym sprawdził wtryski :ok:
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
Awatar użytkownika
Nieju231
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2013-01-13, 21:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Nieju231 »

Nuras a nie masz nic w dowodzie od tej quattro że było coś kombinowane.
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

końcówki są 0,216 od cowboya
Awatar użytkownika
Nuras
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kamień Pomorski

Post autor: Nuras »

W papierach nie sprawdzałem, dziś wsadziłem kości te z allegro do kombiaka ;) ale banan wyskoczył na twarzy jak dziób od 2 000 obr poszedł w górę jest dobrze! Różnica kolosalna z serią jeszcze dawkę muszę zmienić bo mam ustawioną na oszczędną 7 mgr/h jak będzie na ok 4.5 to myślę, że jeszcze może fikołka zrobić he he :P
Są już dwa ;) A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro ;)
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Nuras, całego kompa nie przełożysz, imobilajzer.
trooky, samo to, że nowe końcówki nie leją to już spory spadek spalania. W jakim stanie były poprzednie?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”