[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

[A6 C4] [2,5 TDI AEL]Wrażenia po chipowaniu

Post autor: FAŁDZIK »

Panowie, chciałbym dowiedzieć od osób, które chipowały swoje autka o wrażenia z jazdy. Właśnie zawirusowałem swoje autko i w sumie myślałem, że będzie większy efekt, zwłaszcza na niskich obrotach, bo po przekroczeniu 2tyś autko rwie do przodu znacznie lepiej. A jak to było u was?
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Bez zmian mechanicznych poniżej 2000/min nikt Ci cudów nie wyczaruje z rozsądnym dymem. Turbo rozkręca sie powyżej 2tys i wtedy można działać...
160+PS
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dokładnie, praw fizyki nie oszukasz. Ratunkiem dla niski obr są sprężarki ze zmienną geometrią łopatek.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Poszukaj projektu AEL + tubro VNT po forach - ale to już jednostka w sumie z t4 a nie z C4 ;P
160+PS
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

dzięki wszystkim za odpowiedź, dodam jeszcze, że zwiększyła się ilość spalin ale po tym filmiku już mnie to nie martwi
maximus
Adept
Adept
Posty: 24
Rejestracja: 2011-03-10, 21:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Olsztyn

Post autor: maximus »

FAŁDZIK pisze:dzięki wszystkim za odpowiedź, dodam jeszcze, że zwiększyła się ilość spalin ale po tym filmiku już mnie to nie martwi

normalnie jak bym swoja lalkę widział!!!!
Awatar użytkownika
Grzesiek
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 271
Rejestracja: 2011-06-15, 22:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piski

Post autor: Grzesiek »

FAŁDZIK pisze:dzięki wszystkim za odpowiedź, dodam jeszcze, że zwiększyła się ilość spalin ale po tym filmiku już mnie to nie martwi
:shock: Wrazenia ludzi jadacych za nim jak startuje spod świateł muszą byc przednie.
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Hincó, robiłeś już tą korekte softu? wiecie jakie są koszty dobrej korekty oczywiście z hamownią? Przymierzam się do wymiany wtrysków ale po ostatnim temacie wiem już że nie obejdzie się bez programiku :-/ zawsze byłem przeciwny chipkom ale teraz wiem że mnie to nie o minie :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kamyk
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
Imię: Kamil
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Ostrów Maz
Płeć:

Post autor: Kamyk »

Kupię kolektor od A 200 2.2T i K27... :D aaa to nie tutaj... :lol:
Kurna po co ja oglądałem ten filmik... już myślałem że się wyleczyłem z tego...

trzeba liczyć ok 1000zł za soft, mogą być potrzebne dodatkowe drobne poprawki w nowym sofcie... to nie AFN tutaj trzeba poświęcić więcej uwagi na wirusa:P
Ostatnio zmieniony 2012-03-02, 00:04 przez Kamyk, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Kamyk, skoro Ci chodzi po głowie to musisz spróbować jak nie teraz to najdalej na wiosne tego roku :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kamyk
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2011-04-10, 20:24
Imię: Kamil
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Ostrów Maz
Płeć:

Post autor: Kamyk »

Mareek pisze:Kamyk, skoro Ci chodzi po głowie to musisz spróbować jak nie teraz to najdalej na wiosne tego roku :mrgreen:
wiosną szykują się inne wydatki...
podpowiem:
Obrazek

Odkąd ceny paliwa przekroczyły 5 zeta bardziej od 0-100km/h liczy się dla mnie l na 100km :P
Ostatnio zmieniony 2012-03-02, 11:42 przez Kamyk, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nie zbaczac z tematu panowie...no chyba ze i zona jest po chipsie... :mrgreen:
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
malcik441
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2012-03-06, 21:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ostrów Maz.

Post autor: malcik441 »

AEL bez chipa nie jedzie, po już jest lepiej, ale z czasem i tego brakuje. :-)
Jest:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
FAŁDZIK
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 390
Rejestracja: 2011-06-08, 15:42
Imię: Marcin
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Przemyśl
Płeć:

Post autor: FAŁDZIK »

malcik441, wszystko trzeba odpowiednio dozować, po AEL-u S6 2,2T, a później S6 4,2l
Ostatnio zmieniony 2012-03-06, 22:15 przez FAŁDZIK, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

FAŁDZIK, po zdrowym 2.2t na 4.2 nie poczuje sie roznicy chyba ze kwestia skrzyni :P
Ostatnio zmieniony 2012-03-09, 17:47 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”