[A6-2.5TDI AEL] Bardzo ciężko pali na zimnym
- Mrozu76
- C4 Autorytet
- Posty: 289
- Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
a moze te 'fajki' na swiecach nie kontaktuja i swiec nie grzeja? ja mialem tak w swoim jak jeszcze byla ojca ten walczyl z odpalaniem przez 3 zimy. wymienial pompe, swiece i co tam jeszcze wymyslicie i mial juz dosc i chcial ja sprzedac, ja ja wzialem, wymienilem te 'fajki' i problem znikl jak schodza luzno ze swiec, to jest bardzo duza szansa, ze nie kontaktuja
- gjom
- C4 Autorytet
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-03, 20:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Krasnystaw
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
gabrik sprawdź te świece i filtr paliwa jak koledzy wcześniej wspominali. W busie mam taką sytuację, że końcówki wtrysków leją i przy tych temperaturach, po odpaleniu silnik zaczyna kuleć i zaraz po odpaleniu przez kilkanaście sekund silnik wcale nie reaguje na dodanie gazu. Może końcówki do wymiany. Jak z kopceniem na zimnym?
-
- C4 Autorytet
- Posty: 272
- Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
kompresje zmierz..... jeden z kolegów tutaj też wojował a na koniec okazało sie ze kompresja poleciała i krótko mówiac umarłemu to i kadzidło nie pomoże....
[ Dodano: 2013-12-20, 20:36 ]
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2578 tutaj problem był poruszany
[ Dodano: 2013-12-20, 20:36 ]
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=2578 tutaj problem był poruszany
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-10-17, 13:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Postomino
tak jak mówi icemerc, to był mój problem. Sprawdziłem wszystko co tylko było możliwe wszystko było ok aż pewien człowiek powiedział "silnik sobie sprawdź" więc sprawdziłem kompreche i dupa blada. więc nie baw się w żadne podłączanie pod komputer i inne rzeczy tylko od razu sprawdzaj kompresje oczywiście na zimnym silniku
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zrobić to boczną.
- szczygiel189
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-06-08, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
U mnie co się okazało za słabe palenie odpowiadał zapowietrzający się układ paliwowy, podkręcanie kąta wtrysku pomogło trochę, ale nie było takiego efektu na jaki się spodziewałem. Przewody paliwowe od powrotu były luźne, zasilający był lekko przetarty. Przewody powymieniałem, pozmieniałem opaski zaciskowe, auto odżyło , samochód na zimnym palił w miarę ale to nie było to. Co się okazało pompa się pociła przez głowice. Wszystkie uszczelki na pompie pozmieniane, auto pali bardo dobrze na zimnym i letnim.
Audi 80 1.8S - było
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL - jest
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL - jest
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-12-20, 15:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: okolice stolicy
Ponieważ od czegoś należy zacząć postanowiłem, że zacznę (opierając się na waszych radach) od kompresji. To chyba dość rozsądne, mając na uwadze, że przebieg niewiadomy (w ten na liczniku nie wierzę), będę wiedział w jakiej kondycji mam silniczek, nawet jeśli to nie będzie przyczyna. Umówiony jestem na przyszłą środę więc poinformuję o efektach.
Nagram także filmik podczas odpalania i zobaczycie jak to wygląda.
Nagram także filmik podczas odpalania i zobaczycie jak to wygląda.
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-12-20, 15:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: okolice stolicy
Ok samochód odebrany, podaję wartości kompresji na poszczególnych cylindrach:
1) 2.9
2) 2,72
3) 2.6
4) 2.65
5) 2.9
Mechanik stwierdził, że na 3 i 4 szału nie ma ale nie jest jeszcze tak aby to przeszkadzało w paleniu. Obstawia raczej, że albo cofa się paliwo albo pompa łapie gdzieś powietrze. Rada udać się do pompiarza aby powiedział co sądzi. A co wy sądzicie?
1) 2.9
2) 2,72
3) 2.6
4) 2.65
5) 2.9
Mechanik stwierdził, że na 3 i 4 szału nie ma ale nie jest jeszcze tak aby to przeszkadzało w paleniu. Obstawia raczej, że albo cofa się paliwo albo pompa łapie gdzieś powietrze. Rada udać się do pompiarza aby powiedział co sądzi. A co wy sądzicie?
-
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-10-17, 13:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Postomino
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
witam
jestem troche leniwy,
jaka jest srednica wężyka zasilającego chodzi mi o ten przezroczysty?
średnica oczywiście wewnątrz
z góry dzięki
jestem troche leniwy,
jaka jest srednica wężyka zasilającego chodzi mi o ten przezroczysty?
średnica oczywiście wewnątrz
z góry dzięki
Ostatnio zmieniony 2014-01-16, 13:54 przez dariodario, łącznie zmieniany 1 raz.
- szczygiel189
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-06-08, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
7 chybadariodario pisze:witam
jestem troche leniwy,
jaka jest srednica wężyka zasilającego chodzi mi o ten przezroczysty?
średnica oczywiście wewnątrz
z góry dzięki
Sucho jest pod pompą, okolicy filtra? Przewody paliwowe na sztywno pozaciskane, nie maja luzów?gabrik pisze: Mechanik stwierdził, że na 3 i 4 szału nie ma ale nie jest jeszcze tak aby to przeszkadzało w paleniu. Obstawia raczej, że albo cofa się paliwo albo pompa łapie gdzieś powietrze. Rada udać się do pompiarza aby powiedział co sądzi. A co wy sądzicie?
Ostatnio zmieniony 2014-01-16, 19:17 przez szczygiel189, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 80 1.8S - było
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL - jest
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL - jest
-
- Adept
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-04-17, 06:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lubelskie
Witam
Temat ciężkiego palenia ogarniałem długo
Wymieniłem akumulator, zaworek zwrotny, filtr paliwa, kilka razy ustawiałem kąt i nic,
okazało się że problemem był rozrusznik, mimo że nic na to nie wskazywało. Wymieniłem tulejki ale profilaktycznie bo nie były jakoś strasznie wytarte, myśle że bardziej pomogło czyszczenie i smarowanie.
Teraz wreszcie pali od strzała niezależnie od temperatury, i bez świec. Wg mnie odpinanie czujnika od grzania świec nie jest rozwiązaniem problemu trudnego rozruchu, tak jak załączanie świec z przycisku.
pozdrawiam
Temat ciężkiego palenia ogarniałem długo
Wymieniłem akumulator, zaworek zwrotny, filtr paliwa, kilka razy ustawiałem kąt i nic,
okazało się że problemem był rozrusznik, mimo że nic na to nie wskazywało. Wymieniłem tulejki ale profilaktycznie bo nie były jakoś strasznie wytarte, myśle że bardziej pomogło czyszczenie i smarowanie.
Teraz wreszcie pali od strzała niezależnie od temperatury, i bez świec. Wg mnie odpinanie czujnika od grzania świec nie jest rozwiązaniem problemu trudnego rozruchu, tak jak załączanie świec z przycisku.
pozdrawiam
A6 2,5 AEL jest
było 80 B4 2.0 ABK
było 80 B3 2.0
było 80 B4 2.0 ABK
było 80 B3 2.0
-
- Adept
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-09-13, 14:47
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wawa
Witam, przepraszam za kotleta, ale zanim się zarejestrowałem czytałem sporo w waszych wątkach.
Zakupiłem niedawno a6 C4 z 2.5Tdi. Miałem świadomość przy zakupie, że auto ma problemy z rannym palenie ( właściciel uczciwie podszedł do tematu sprzedaży . Miałem jednak nadzieję że to problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Niestety ktoś to już sprawdzał. Nowe przewody, nowy filtr, do tego zamontowane jakieś urządzenie oszukujące czujnik temperatury ( od grzania świec ) We własnym zakresie sprawdziłem dawkę i okazało się że jest ok 9, przestawiłem bliżej 4, trochę się poprawiło, ale nadal odpalał dopiero za 3, 4 razem. Kąt wtrysku był ok 65, więc teoretycznie dobrze, ale.... przestawiłem go na ok 95-100 i samochód zaczął palić od dotyku. W związku z tym że miałem stresa że to za dużo i trochę mam wrażenie że zaczął mulić, przesunąłem go na ok 85-90. Samochód odpala rano bez grzania świec przy pierwszym kręceniu po ok 5 sek. I teraz się zastanawiam czy jeździć tak jak jest, czy szukać dalej przyczyny, czy przestawić bliżej 100 żeby odpalał od dotyku? Macie jakieś pomysły? Dodam tylko że kompresja na wszystkich cylindrach w okolicach 27.
Zakupiłem niedawno a6 C4 z 2.5Tdi. Miałem świadomość przy zakupie, że auto ma problemy z rannym palenie ( właściciel uczciwie podszedł do tematu sprzedaży . Miałem jednak nadzieję że to problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Niestety ktoś to już sprawdzał. Nowe przewody, nowy filtr, do tego zamontowane jakieś urządzenie oszukujące czujnik temperatury ( od grzania świec ) We własnym zakresie sprawdziłem dawkę i okazało się że jest ok 9, przestawiłem bliżej 4, trochę się poprawiło, ale nadal odpalał dopiero za 3, 4 razem. Kąt wtrysku był ok 65, więc teoretycznie dobrze, ale.... przestawiłem go na ok 95-100 i samochód zaczął palić od dotyku. W związku z tym że miałem stresa że to za dużo i trochę mam wrażenie że zaczął mulić, przesunąłem go na ok 85-90. Samochód odpala rano bez grzania świec przy pierwszym kręceniu po ok 5 sek. I teraz się zastanawiam czy jeździć tak jak jest, czy szukać dalej przyczyny, czy przestawić bliżej 100 żeby odpalał od dotyku? Macie jakieś pomysły? Dodam tylko że kompresja na wszystkich cylindrach w okolicach 27.