[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
za pierwszym razem też się męczyłem, znalazłem jakoś tam dojście wąską szczeliną, mała grzechotka, przedłużki, łącznik przegubowy i poszło ale już jej nie dokręciłem później jak wsadzałem serwo z B6 to musiałem tą górną dokręcić ale tam śruby idą przez całe serwo to od środka trzymałem kluczem płaskim od góry jakoś wsadziłem a pomocnik kręcił od strony silnika
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
to też jest dobry sposób, jak serwo śmietnik to spokojnie możesz tak zrobić, drugi raz pewnie postąpiłbym podobnie, powodzeniaGTR34 pisze:No widzisz, być może to mnie gubi. Bo ja cały czas próbuje dużą grzechotką, dużym łącznikiem przegubowym, dużymi przedłużkami Niestety do małej grzechotki mam za krótkie przedłużki, trzeba się doposażyć.. Spróbuje w poniedziałek, jak nie pójdzie to potne stare serwo i rozwiercę sz***ę
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròbyGTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ
POWER MADE IN SPANKY
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori, wczoraj pojechałem do kolegi przejechać się S8/D2, na postoju serwo pięknie działa, pedał lekko chodzi klocki przód tył ori, tarcze jak nowe, mówię sobie będą oczy przy szybie a tu wielkie rozczarowanie, pedał łapał jeszcze niżej niż teraz u mnie w C4 i wcale rewelacji nie ma, nie wiem czy jest opcja zablokować koła na asfalcie, już wiem dlaczego ludzie narzekają na hamulce w A8/S8 przed liftem, później dla porównania przejechałem się C4 z ori hamulcami ale na litych tarczach z przodu i dramat Panie dopiero teraz zdałem sobie sprawę jakie mam hamulce chociaż jeszcze na przód zakładam nowe przewody ATEdariodario pisze:to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròbyGTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ
Ostatnio zmieniony 2014-09-09, 15:17 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Chciałbym żeby było tak jak mówisz, ale niestety. Układ odpowietrzony, z odpowietrzników już nie idzie ani gram powietrza a pedał jest gumowy, nie wiem czy pompę hamulcową wuj strzelił czy co. Heble jeszcze gorsze jak na starym serwie, co prawda samo serwo pracuje dobrze tylko wydaje się, jakby ciśnienia w układzie nie było... Zapowietrzona pompa abs czy jaki wuj ?dariodario pisze: to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
Tak z ori na ori, żałuje, że nie wsadziłem kompletu z B6 ale cóż..hubos21 pisze:nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori,
[ Dodano: 2014-09-10, 01:07 ]
hubos21, Pamiętam, że miałeś pompę hamulcową do sprzedania, masz jeszcze ? Sorki za OT, moderatorowi nie wypada Ale kicha z tymi hamulcami, roboty w wuj a efektu 0- słownie, zero.
[ Dodano: 2014-09-10, 01:25 ]
Aha zapomniałem kompletnie, hamulce normalnie są tragiczne ale jak wyciągnąłem bezpiecznik od ABS to hamulce duuużo dużo lepsze, czyli raczej zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
vagiem tym sposobem u mnie nie dzialakk84 pisze:VAGiem Panie, VAGiem .GTR34 pisze:zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
odpowietrzylem tylko przy zaciskach cisnieniowo(1 bar w zbiornik z plynem)
dwa razy tak zrobilem i git
starym sposobem w dwie osoby nie dalem rady
przerobilem korek starego kompletu ze zbiorniczka plynu na wąź z kompresora,redukor cisnienia na 1bar i bangla
a do poprzednika co zalozyl serwo ori
to widac ze mało czyta dzial hamulce
przeciez wydatek 150-200 pln za komplet serwa z pompą jest śmieszny w porównaniu z efektem
(b)
POWER MADE IN SPANKY
-
- Mechanik
- Posty: 208
- Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jasło
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
dariodario, Na razie nie mam na to czasu po prostu, dlatego wrzuciłem ori serwo. Gdybym miał czas się bawić, przerabiać itd to uwierz, że już dawno by siedziało serwo z pompą z B6.
A jeśli chodzi o resztę tematu, winna u mnie była jednak pompa hamulcowa, dawała bardzo małe ciśnienie i chyba przelewała płyn między sekcjami. Dorwałem pompę hamulcową z S6 C4, pasuje P&P i jest chyba wydajniejsza? W każdym bądź razie hebel bardzo ładny. Tylko wspomaganie jeszcze nie jest takie jak trzeba, serwo GIT, pompa Vacum nowa zasysa konkret, a wspomaganie hebla do d*&y jest.. Podejrzewam zawór zwrotny który jest na przewodzie od VACUM do serwa. Zasada działania tego zaworu jest jak w każdym innym zaworze zwrotnym ? W jedną stronę ma tylko puszczać podciśnienie ?
A jeśli chodzi o resztę tematu, winna u mnie była jednak pompa hamulcowa, dawała bardzo małe ciśnienie i chyba przelewała płyn między sekcjami. Dorwałem pompę hamulcową z S6 C4, pasuje P&P i jest chyba wydajniejsza? W każdym bądź razie hebel bardzo ładny. Tylko wspomaganie jeszcze nie jest takie jak trzeba, serwo GIT, pompa Vacum nowa zasysa konkret, a wspomaganie hebla do d*&y jest.. Podejrzewam zawór zwrotny który jest na przewodzie od VACUM do serwa. Zasada działania tego zaworu jest jak w każdym innym zaworze zwrotnym ? W jedną stronę ma tylko puszczać podciśnienie ?