[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2

kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

drmort, wieczorkiem napiszę coś więcej, na służbowym kompie nie mam takich info zapisanych jak również ETKI / ELSY itd :-P.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Panowie, powiedzcie mi jedno.. Jak Wy odkręcacie tą lewą górną nakrętkę do której niemalże nie ma dostępu ? Bo ja na prawdę się poddaje i chyba holuje do mechanika w poniedziałek :-?
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

za pierwszym razem też się męczyłem, znalazłem jakoś tam dojście wąską szczeliną, mała grzechotka, przedłużki, łącznik przegubowy i poszło ale już jej nie dokręciłem później jak wsadzałem serwo z B6 to musiałem tą górną dokręcić ale tam śruby idą przez całe serwo to od środka trzymałem kluczem płaskim od góry jakoś wsadziłem a pomocnik kręcił od strony silnika
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

No widzisz, być może to mnie gubi. Bo ja cały czas próbuje dużą grzechotką, dużym łącznikiem przegubowym, dużymi przedłużkami :-? Niestety do małej grzechotki mam za krótkie przedłużki, trzeba się doposażyć.. Spróbuje w poniedziałek, jak nie pójdzie to potne stare serwo i rozwiercę sz***ę :-x :evil:
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

GTR34 pisze:No widzisz, być może to mnie gubi. Bo ja cały czas próbuje dużą grzechotką, dużym łącznikiem przegubowym, dużymi przedłużkami :-? Niestety do małej grzechotki mam za krótkie przedłużki, trzeba się doposażyć.. Spróbuje w poniedziałek, jak nie pójdzie to potne stare serwo i rozwiercę sz***ę :-x :evil:
to też jest dobry sposób, jak serwo śmietnik to spokojnie możesz tak zrobić, drugi raz pewnie postąpiłbym podobnie, powodzenia
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

GTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?
to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

dariodario pisze:
GTR34 pisze:hubos21, Jednak miałeś rację, udało się odkręcić małą grzechotką z odpowiednią kombinacją przedłużek. Ba, nawet udało się zakręcić tą niedostępną śrubę. Nowe serwo siedzi na miejscu, zostało tylko zakręcić pompę hamulcową i co najgorsze odpowietrzyć cały układ :-?
to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori, wczoraj pojechałem do kolegi przejechać się S8/D2, na postoju serwo pięknie działa, pedał lekko chodzi klocki przód tył ori, tarcze jak nowe, mówię sobie będą oczy przy szybie a tu wielkie rozczarowanie, pedał łapał jeszcze niżej niż teraz u mnie w C4 i wcale rewelacji nie ma, nie wiem czy jest opcja zablokować koła na asfalcie, już wiem dlaczego ludzie narzekają na hamulce w A8/S8 przed liftem, później dla porównania przejechałem się C4 z ori hamulcami ale na litych tarczach z przodu i dramat Panie :D dopiero teraz zdałem sobie sprawę jakie mam hamulce chociaż jeszcze na przód zakładam nowe przewody ATE
Ostatnio zmieniony 2014-09-09, 15:17 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

w tamtych czasach(-97)
np polonez caro i starszy mial lepsze heble niz te c4 na ori gratach
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

dariodario pisze: to jak już odpowietrzysz to zapnij pasy podczas pierwszej pròby
Chciałbym żeby było tak jak mówisz, ale niestety. Układ odpowietrzony, z odpowietrzników już nie idzie ani gram powietrza a pedał jest gumowy, nie wiem czy pompę hamulcową wuj strzelił czy co. Heble jeszcze gorsze jak na starym serwie, co prawda samo serwo pracuje dobrze tylko wydaje się, jakby ciśnienia w układzie nie było... Zapowietrzona pompa abs czy jaki wuj ?
hubos21 pisze:nie wiadomo jakie serwo wkładał ale pewnie zmieniał z ori na ori,
Tak z ori na ori, żałuje, że nie wsadziłem kompletu z B6 ale cóż..

[ Dodano: 2014-09-10, 01:07 ]
hubos21, Pamiętam, że miałeś pompę hamulcową do sprzedania, masz jeszcze ? Sorki za OT, moderatorowi nie wypada :-P Ale kicha z tymi hamulcami, roboty w wuj a efektu 0- słownie, zero.

[ Dodano: 2014-09-10, 01:25 ]
Aha zapomniałem kompletnie, hamulce normalnie są tragiczne ale jak wyciągnąłem bezpiecznik od ABS to hamulce duuużo dużo lepsze, czyli raczej zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

GTR34 pisze:zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
VAGiem Panie, VAGiem :).

03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

kk84 pisze:
GTR34 pisze:zapowietrzona pompa ABS, pytanie jak ją odpowietrzyć?
VAGiem Panie, VAGiem :).

03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
vagiem tym sposobem u mnie nie dziala
odpowietrzylem tylko przy zaciskach cisnieniowo(1 bar w zbiornik z plynem)
dwa razy tak zrobilem i git
starym sposobem w dwie osoby nie dalem rady
przerobilem korek starego kompletu ze zbiorniczka plynu na wąź z kompresora,redukor cisnienia na 1bar i bangla
a do poprzednika co zalozyl serwo ori
to widac ze mało czyta dzial hamulce
przeciez wydatek 150-200 pln za komplet serwa z pompą jest śmieszny w porównaniu z efektem
(b)
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

kk84 pisze:03-ABS/Brakes następnie 04 następnie grupa 002 . Pompa powinna ruszyć na 10s.
Krzychu działa to u Ciebie? Zaraz spróbuje tak zrobić.
dariodario pisze:to widac ze mało czyta dzial hamulce
Dużo czyta dużo..
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

noto weź juź przestań czytać i odżałuj te 2 stówy i do roboty
oszczędzać nie ma co na heblach
POWER MADE IN SPANKY
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

dariodario, Na razie nie mam na to czasu po prostu, dlatego wrzuciłem ori serwo. Gdybym miał czas się bawić, przerabiać itd to uwierz, że już dawno by siedziało serwo z pompą z B6.
A jeśli chodzi o resztę tematu, winna u mnie była jednak pompa hamulcowa, dawała bardzo małe ciśnienie i chyba przelewała płyn między sekcjami. Dorwałem pompę hamulcową z S6 C4, pasuje P&P i jest chyba wydajniejsza? W każdym bądź razie hebel bardzo ładny. Tylko wspomaganie jeszcze nie jest takie jak trzeba, serwo GIT, pompa Vacum nowa zasysa konkret, a wspomaganie hebla do d*&y jest.. Podejrzewam zawór zwrotny który jest na przewodzie od VACUM do serwa. Zasada działania tego zaworu jest jak w każdym innym zaworze zwrotnym ? W jedną stronę ma tylko puszczać podciśnienie ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”