ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2
Autor Wiadomość
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |13 Paź 2013|, o 23:26   

tak jak kolega wyżej pisze masz źle wyregulowany pedał albo czujnik, wciśnij go palcem i zobacz czy zgaśnie, kręć nim tak żeby pedał go wciskał lekko a najlepiej to rozkręć pedał tak żeby w końcu załączył czujnik, wtedy będzie w takim samym położeniu, 3/4 drogi za Tobą, po odpowietrzeniu jeszcze zostanie Ci zabawa z regulacją padalu też jest wesoło ale nie poddawaj się bo warto
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Ostatnio zmieniony przez hubos21 |13 Paź 2013|, o 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |14 Paź 2013|, o 05:49   

Ogarnołem już światła stop.
Aż wstyd się przyznać ale problem bym w czujniku stopu.
Nie wiedzialem że pedał posiada dwa!!!
Dopiero jak głębiej łeb wsadziłem to dopiero go ujżałem.wkręciłem go tak aby się odłączył i gitara.
Heble super,ale hyba musze podjechać gdzieś na odpowietrzenie ciśnieniem,bo sam nie dam rady a syn(8 lat) nie depta mocno.
Wyszło dużo powietrza ale heble jeszcze z przodu wcześniej łapią.
A i świeci mi abs i wykrzyknik czerwony w mawiasie ?!?
Plus kilka razy pojawił sie symbol akumulatora na bc.
Czy te kontrolki może to wina słabej baterii?
Aku ma 5 lat bosch s4 680a?!?
Ten swiecący stop go wykończył,puźno się pokapowałem i aku odłączyłem.
A co do regulacji pedału
Ustawilem troche niżej pedał tzn jakieś 1cm niżej jak sprzęglo,nic nie trzyma i chyba obedzie sie bez regulacji.
Z trzpieniem mialeś racje,musiałem uciąć śrube ze starego serwa,
Jest poprostu inny gwint niż seryjny i ta nakrętka z kulką też posłużyła na przedłużke.
Wrazie czego da założyć stare serwo,sprzedać raczej już nie bo kto kupi z uciętym prętem?
Jeszcze trzeba dobrze poukladać rurki miedziane pod maską ale oryginały zomstały bez kombinowania
Trzeba było je lekko wygiąć bo wyjscia z pompy hamulcowej idą po ukosie
Ostatnio zmieniony przez dariodario |14 Paź 2013|, o 06:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |14 Paź 2013|, o 08:35   

dziwna sprawa bo ja miałem/mam 3 serwa, z A8/D2, A6/C5, A4/B6 i wszystkie miały ten sam gwint na trzpieniu, świecący ABS i wykrzyknik to zapowietrzona pompa ABSu, jak odpowietrzasz to zacznij właśnie od pompy ABSu, każdy z 6 przewodów po kolei, najpierw odpowietrzaj tymi co wchodzą od pompy a później wyjścia na koła, zaopatrz się w klucz do przewodów hamulcowych żeby śrub nie poniszczyć bo jak nie ruszane to mocno siedzą i odpowietrzaj na włączonym zapłonie, ja zrobiłem też tak, że siedziałem i kilka minut deptałem pedałem to płyn wciągało i było widać jak powietrze wylatuje to dolewałem aż przestało wciągać
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Ostatnio zmieniony przez hubos21 |14 Paź 2013|, o 08:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |14 Paź 2013|, o 08:52   

Gwint seryjny mialem na myśli zwykly ze śrub m10.
W serwie jednym i drugim jest ten sam dzieki temu wlasnie skompletowalem tak.
Chcialem dorobić przedlużke ze zwyklej sruby nie niszczac starego serwa,ale sie nie dalo.
To mowisz że abs jest zapowietrzony?
I że sie nie obejdzie bez obrzygania komory silnika hydrolem?
 
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |14 Paź 2013|, o 16:15   

pompa ABS jest strasznie upierdliwa jeśli chodzi o odpowietrzenie, u mnie po założeniu serwa też był wykrzyknik dopiero parę depnięć i odpowietrzenie pomogło
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 228
Skąd: Otwock
Wysłany: |8 Maj 2014|, o 11:38   

hubos21,

czy mógłbyś podać dokładny numer Twojej pompy i serwa od B6?
Nie chciałbym kupić tej mniejszej wersji.

Pompy miały dwa numery (który to ten do większego serwa?):
8E0611021 (TRWPML420)
8E0611021A/B (TRWPML448)

I jaki numer serwa?
bo tu to jest już pełna gama różnych numerów :evil:
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |8 Maj 2014|, o 11:51   

Serwo - 8E0612105N

Pompa nie wiem jaki ma nr bo nic na niej nie ma, tylko cyfra 25 ale jest dokładnie taka ATE 03.2125-0373.3 czyli zamiennik TRW wychodzi PML448

Tak do końca nie wiem czym się te pompy różnią, obie mają średnicę 25,4mm, jedną pokazuje dla systemu ATE drugiego dla TRW

Uważaj bo są też pompy TRW PMN213, ona kosztuje 250zł ale ma średnicę 26,99mm lecz do seryjnych zacisków nie jest wskazana
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Ostatnio zmieniony przez hubos21 |8 Maj 2014|, o 11:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |10 Maj 2014|, o 07:39   

moje serwo ma taki nr
8E0612105AG
to jest to większe czy mniejsze?
_________________
POWER MADE IN SPANKY
 
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |10 Maj 2014|, o 08:17   

dariodario to są identyczne serwa, ta sama wielkość, tak samo wyglądają, nie jest tak przypadkiem, że to Twoje ma zaślepione miejsce na czujnik podciśnienia? Bo w B6 benzynowym z automatem, jest jeszcze elektroniczna pompa podciśnieniowa wspomagająca serwo i po to jest czujnik w serwie. Oczywiście w B6/B7 były też montowane inne serwa, z tego co zauważyłem to serwo jak nasze było w dwóch autach jakie widziałem i oba miały na przodzie hamulce 312 i z tyłu 255, 1.8T BEX i 3.0 ASN
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |10 Maj 2014|, o 15:11   

moje nie ma innych wejść oprócz dziury na króciec od vacu
czyli mozna twierdzic ze ta pompa co jest w tym komplecie jest za duza do zaciskow z naszych aut co mają 288 mm tarcze
skoro w naszych dodatkowo np u mnie mam dlawik z tylu to czy pompa sie nie "męczy" z takim ukladem?
w b6 nie wiem jaki jest uklad hamulcowy,ale chyba pompa powinna byc do zaciskow z 288 tarczami lepsza anizeli wydajniejsza z 312?!?
ogólnie hamulec prawie brzytwa w porównaniu do serii i to mnie cieszy
gdybanie co lepsze i co gorsze zostanie gdybaniem,gdyż heble są więcej jak zadowalające,jak dla mnie

Pisownia kolego, zadbaj o to. J.A.G
_________________
POWER MADE IN SPANKY
Ostatnio zmieniony przez J.A.G |24 Maj 2014|, o 20:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |10 Maj 2014|, o 15:23   

Hebel jest bez porównania, najważniejsze, że nie musisz używać dużej siły bo pedał chodzi delikatnie.

Co do pomp to tak, w C4 masz średnice 23,88mm, w B6 masz 25,4mm ale zaciski są te same, więc jest jeszcze spoko ale jak dasz tą pompę 26,99mm to będziesz miał słabsze hamulce, chyba, że dasz zaciski z większymi tłoczkami (S4/B6 też ma 26,99mm) albo wielotłoczkowe bo do takich jest ona przeznaczona czyli A6/C5 2.7 i 3.0


"siła działająca na tłok roboczy jest tyle razy większa od siły działającej na tłok pompy ile razy powierzchnia tłoka roboczego jest większa od powierzchni tłoka pompy"

_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Ostatnio zmieniony przez hubos21 |10 Maj 2014|, o 17:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 228
Skąd: Otwock
Wysłany: |23 Maj 2014|, o 14:22   

hubos21 napisał/a:
dariodario to są identyczne serwa, ta sama wielkość, tak samo wyglądają, nie jest tak przypadkiem, że to Twoje ma zaślepione miejsce na czujnik podciśnienia? Bo w B6 benzynowym z automatem, jest jeszcze elektroniczna pompa podciśnieniowa wspomagająca serwo i po to jest czujnik w serwie. Oczywiście w B6/B7 były też montowane inne serwa, z tego co zauważyłem to serwo jak nasze było w dwóch autach jakie widziałem i oba miały na przodzie hamulce 312 i z tyłu 255, 1.8T BEX i 3.0 ASN


hubos21
według ETKI elektryczna pompka podciśnienia jest w wersjach benzyna + automat
a czujnik siedzi wówczas na przewodzie podciśnienia przy króćcu wchodzącym w serwo
nie ma dodatkowego otworu w serwie na czujnik.
Sam pomysł z wykorzystaniem czujnika i dodatkowej pompki wydaje się sensowny
przy naszych niedomagającyh pompach vacuum, co myślisz?
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 562
Skąd: Mogilno
Wysłany: |26 Maj 2014|, o 10:33   

pomysł niby dobry ale musi być coś co będzie tym sterować, ja u siebie testować nie będę tego bo ja mam PB, nie mam pompy vacum ani problemu z twardniejącym pedałem
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
kk84 
Zasłużony klubowicz



Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2000
Oznaczenie silnika: B5234T3
Pojemność silnika: 2319
Trakcja: Ośka
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 997
Skąd: WGM
Wysłany: |26 Maj 2014|, o 11:48   

drmort, w rozwiązaniu o którym piszesz jest jeszcze odpowiedni moduł kontroli podciśnienia w układzie poprzez elektryczną vacum pompkę.
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 228
Skąd: Otwock
Wysłany: |26 Maj 2014|, o 11:55   

kk84,

masz do tego schemat elektryczny
lub chociaż numer VAG tego modułu?
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14