[ 100-2.3 AAR] spadają obroty gaśnie tylko na LPG
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-06-27, 23:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
[ 100-2.3 AAR] spadają obroty gaśnie tylko na LPG
Mam problem na gazie na benzynie wszystko jest ok obroty trzymają jak należy.
Na gazie obroty spadają do takiego stopnia że auto czasem gaśnie dwa razy zgasło podczas jazdy raz po przejechaniu 1 km wtedy zauważyłem że parownik zamarzł 15 prób odpalenia na benzynie efekt padnięte aku a raz po przejechaniu 20 km w czasie zwalniania odczekałem 10 minut i o dziwo odpalił na gazie.
Jest to tym bardziej uciążliwe że jak zgaśnie na gazie to nie idzie go odpalić ani na PB ani na LPG.
Normalnie muszę gasić i zapalać na PB.
Na gazie obroty spadają do takiego stopnia że auto czasem gaśnie dwa razy zgasło podczas jazdy raz po przejechaniu 1 km wtedy zauważyłem że parownik zamarzł 15 prób odpalenia na benzynie efekt padnięte aku a raz po przejechaniu 20 km w czasie zwalniania odczekałem 10 minut i o dziwo odpalił na gazie.
Jest to tym bardziej uciążliwe że jak zgaśnie na gazie to nie idzie go odpalić ani na PB ani na LPG.
Normalnie muszę gasić i zapalać na PB.
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-06-27, 23:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Łódź
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-09-17, 18:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Słupsk
Key100l, skoro z ciebi taki mistrzu co do lpg, pomóż i mi mam 2.0 abk,gdy chcę go odpalić rano, muszę przełączyć na pb, lecz nie mogę wcisnäć nawet w minimalnym stopniu pedału gazu, bo od razu gaśnie. Musi postać tak i pyrkać z 15 minut, dopiero wtedy mogē przełączyć na lpg, bo do tych piętnastu minut na lpg obroty są za małe, z kolei po 15 minutach potrafią wrosnąć nawet do 2000 obrotów na bieu jałowym. Silniczek krokowy nówka, przepływka cała a mnie szlag trafia, chciałem jechać z tym do gazownika ale mi mówili źe gazowni tgo ne zrobi, uszczlka pod głowicą cała, głowics planowana oczywiście
Przemski93
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-09-17, 18:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Słupsk
Key100l, Instalacja BRC bez sekwencji, na instalacji około 6 lat, w październiku mam wymianę butli. Chodzi ci o stan licznika czy ile nalatane na instalacji? Foto postaram się wrzucić jeszcze dziś Obecny stan licznika to 265 500 km, Ile na tej instalacji-ciężko określić bo auto mam od nie całego roku, nie wiem ile miało km jak zakładali. Myślisz że jeżeli ta guma od przepływki będzie choć trochę pokiereszowana, to może to być przyczyna tego bajzlu? Patrzyłem na allegro, szukałem takiej samej ale ciężko akurat takiej znaleść, są od 80-tek 2.0 ale te się różnią. Pokleiłem ją jak mogłem ale cóż, może za mało dokładnie... Wrzucę foto to ocenisz.
Ostatnio zmieniony 2014-06-23, 21:25 przez Przemski93, łącznie zmieniany 1 raz.
Przemski93
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2013-09-17, 18:35
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Słupsk
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
koledzy ja również mam problem po przełączeniu na gaz.
ale tylko wtedy jak jest zimno czyli poniżej 0 stopni.
Mam ustawioną temperaturę przełączania na lpg na 45stopni.
instalacja stag300
czerwone wtryski.
jak jest trochę powyżej 0 to czuć gazem jak przełączy a potem już nie.
jeden mechanik mówił że komputer w AAH daje bogatą mieszankę i stag300 dokłada jeszcze swoją i przelewa gazem.
nie wiem co już zrobić z tym gazem. szczególnie chodzi mi o gaśnięcie.
Jak pisałem dzieje się tak tylko jak jest poniżej 0.
Próbowałem nawet ręcznie przełączać na gaz jak osiągnie 90stopni ale nadal jest to samo czyli szarpie i gaśnie.
Dopiero jak przejadę z 10km to przełączy i jest ok.
ale tylko wtedy jak jest zimno czyli poniżej 0 stopni.
Mam ustawioną temperaturę przełączania na lpg na 45stopni.
instalacja stag300
czerwone wtryski.
jak jest trochę powyżej 0 to czuć gazem jak przełączy a potem już nie.
jeden mechanik mówił że komputer w AAH daje bogatą mieszankę i stag300 dokłada jeszcze swoją i przelewa gazem.
nie wiem co już zrobić z tym gazem. szczególnie chodzi mi o gaśnięcie.
Jak pisałem dzieje się tak tylko jak jest poniżej 0.
Próbowałem nawet ręcznie przełączać na gaz jak osiągnie 90stopni ale nadal jest to samo czyli szarpie i gaśnie.
Dopiero jak przejadę z 10km to przełączy i jest ok.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
-
- C4 Autorytet
- Posty: 332
- Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
po dwóch latach problem usunięty.
w innym zakładzie niż montowałem wymienili filtry
skalibrowali wtryski
wymienili przewody gumowe
i wszystko chodzi jak należy.
w końcu nie gaśnie ani nie szarpie.
nawet nie czuć jak przełącza na gaz
całkowity koszt 82zł
w innym zakładzie niż montowałem wymienili filtry
skalibrowali wtryski
wymienili przewody gumowe
i wszystko chodzi jak należy.
w końcu nie gaśnie ani nie szarpie.
nawet nie czuć jak przełącza na gaz
całkowity koszt 82zł
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO