[A6-2.5TDI AEL] zmiana turbiny z K14 na K16

Wszystko co jest związane z układem powietrznym silników wysokoprężnych.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

GTR34, obawiam się że to Ty jesteś w błędzie...
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Trzeba je po prostu odpowiednio odwrócić i wszystko będzie pasowało jak się należy.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

do jakiego poziomu my się zniżamy, że zaczynamy już prawić o uszczelkach ?? :)
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

To albo ja mam jakaś amnezje albo nie wiem.. :-?
icemerc
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 272
Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: icemerc »

potwierdzam ogólnie wszystkie sa takie same - kwestia tylko dwóch pierwszych odpowiedniego odwrócenia.... upewniłem sie w ASO, że wszystkie takie same...
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie :-)
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

icemerc, nie podpadaj tutaj bo mi już podpadłeś jak mi wtryski podprowadziłeś ;-) :-/ :shock: :evil: :ok:
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
icemerc
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 272
Rejestracja: 2011-11-09, 23:08
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: icemerc »

arwam, oj no wiesz co.... ;-)
AEL quattro rodzinny czterołap po koksie :-)
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1443
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

no i jak tam po zmianie na wieksze turbo?
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

odświeże . :-)


Coś ktoś moze opisać jak z K16 wygląda sprawa ?
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Look_s6 pisze:odświeże . :-)


Coś ktoś moze opisać jak z K16 wygląda sprawa ?
Ja mam k16 ustawiona na 1,2 bara i spokojnie daje sobie rade. pasuje p&p pod AEL
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.
Look_s6
Mechanik
Mechanik
Posty: 109
Rejestracja: 2015-04-12, 23:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Podlaskie

Post autor: Look_s6 »

audki pisze:
Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.
mówisz.....

widze ze dużo ludzi zmienia na K16 jak i tez na k24
audki
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2012-12-15, 20:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: audki »

Look_s6 pisze:
audki pisze:
Look_s6 pisze:z dolu idzie ? czy na obrotach trzeba podusic?
Niema tragedii ale dupy nie urywa:) wiadomo jak chcesz żeby poszło musisz pociągnąć. Jak chcesz lepszy dol zostań przy k14, ale tak szczerze mówiąc to różnica miedzy nimi jest bardzo niewielka.
mówisz.....

widze ze dużo ludzi zmienia na K16 jak i tez na k24
Miałem k24 ale z uwalonym zaworem WG, turbo znacznie większe od k16 optycznie, także jej możliwości tez większe. Zależy w co celujesz?? wiem ze arwam montował k24 od s2 z zew. zaworem WG i dawało to radę.
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

Audki, ja kialem turbo z s2 ale z wewnetrznym zaworem wg.
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”