[100-2.6 ABC] Zerwany gwint na napinaczu paska wielorowkoweg

Wszystko co tyczy się silników sześciocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
sky_walker1
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2012-03-29, 12:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Koniecpol

[100-2.6 ABC] Zerwany gwint na napinaczu paska wielorowkoweg

Post autor: sky_walker1 »

Witam wszystkich forumowiczów :ok:
Mam problem z napinaczem paska wielorowkowego a mianowicie wyjeżdżając dziś z garażu usłyszałem taki metaliczny dźwięk :kwasny:
Po podniesieniu maski zobaczyłem że napinacz paska ledwo się trzyma.
Chciałem go dokręcić i niestety nie udało się ponieważ jest zerwany gwint.
Myślałem że na śrubie się zerwał ale niestety w środku :(
Chciałem was zapytać co teraz mam zrobić. Jeśli są jakieś zestawy naprawcze czy coś w tym stylu to bardzo proszę o podpowiedź.
Może ktoś kiedyś miał taką samą lub podobną sytuację.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

sky_walker1, rozwiercić i przegwintować na rozmiar wyżej w typoszeregu lub bawić się z "płynnym metalem" i odtworzyć gwint ale to raczej maskowanie niż usunięcie problemu.
Awatar użytkownika
sky_walker1
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2012-03-29, 12:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 »

Jak się nie mylę to oryginalnie śruba jest tam M14. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
Jak rozwierce i nagwintuję na M16 to nie wiem czy wejdzie mi śruba M16 w napinacz.
Przewaga dzięki technice :P
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

sky_walker1, to pozostaje kupno ori używki w dobrym stanie
Awatar użytkownika
sky_walker1
Adept
Adept
Posty: 19
Rejestracja: 2012-03-29, 12:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Koniecpol

Post autor: sky_walker1 »

kk84 pisze:sky_walker1, to pozostaje kupno ori używki w dobrym stanie
Ale co ja mam kupić oryginalnego używanego??
Napinacz mam oryginalny.
Chodzi mi o to że jak nagwintuję na M16 to śruba M16 nie wiem czy wejdzie mi w napinacz. Tam jest na imbus śruba.
Przewaga dzięki technice :P
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gwoli wyjasnienia...miejsce na przykrecenie napinacza jest w bloku...sam napinacz makolek ustalajacy ktory rowniez wspomaga mocowanie srubą..neijako sruba tylko dokreca napinacz do bloku a sam napinacz pracuje w oparciu o oparcie sie tego kołka własnie..
w zwiazku z tym chyba pozostaaje tylko jakas naprawa tego gwintu...byc moze rozwiercic tamten otwor i jakies tuleje naprawcze zastosowac...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
f_michal
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 95
Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: PIŁA

Post autor: f_michal »

polecam takie tulejki naprawcze stosowałem u siebie i sprawdziło sie bardzo dobrze
Obrazek

tylko odpowiednie wietło i bedzie git
Moja Czerwona Strzała
Yara
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2012-12-05, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piasek

Post autor: Yara »

Ewentualnie magik co to odkreci bys byl z Ślaska to bym ci powiedzial gdzie podjechac badz zadzwonic i ci to zrobi
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”