[A6 C4 AEL 2.5Tdi] Wtrysk sterujący.
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
[A6 C4 AEL 2.5Tdi] Wtrysk sterujący.
Zdaje się że padł sterujący, w sumie jestem prawie pewny ale spytać nie zaszkodzi. To już mój drugi sterujący w ciągu roku i stąd moje wahania. W poprzednim wtrysku wyglądało to tak żę auto szarpało przerywało na początku sporadycznie potem już cały czas przy czym przy braku przerywania turbo dmuchało jak należy i audi dobrze się zbierała. Teraz jest inaczej dzisiaj zapaliła się kontrolka świec i sobie mruga jak dzika, wygląda to tak żę audi nie przerywa nie kopci odpala ze strzalu ale z kolei nie ma odejscia. Przyspieszenie jest takie samo jakby w ogóle turbo sie nie załączało. Kiedyś czytałem że jest magiczny zaworek sterujący turbo i też objawia się pomarańczką . Dodatkowo zobaczyłem żę jakis przewodzik sie odłączył jakby od ciśnienia przy grodzi. Nie wiele szukając wpiąłem go w trzpień wystający z grodzi. Przewód ten idzie gdzieś pod kolektorem do przodu w kierunku chłodnicy pytanie brzmi czy dobrze podpiąłem ten węzyk z fajką czy może jest gdzieś magiczne ukryte miejsce na to w czujniczku nizej grodzi. I teraz pytanie kolejne czy wtyczka od sterującego standardowo podpinana jest od góry czy od dołu chodzi mi co jest na górze gniazdo czy wtyczka bo wydaje mi się ze ktoś u mnie zrobił kichowate dojście od dołu tej wtyczki tak że trudno się do tego dostać... [URL=http://www.fotosik.pl][img]http:// ... .jpg[/img][/URL]
Ostatnio zmieniony 2013-05-14, 23:22 przez Tonyb, łącznie zmieniany 1 raz.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Po pierwsze podłącz vag-a odczytaj błedy i nie zaszkodzi zlogować.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Wiem że to jak wróżenie z fusów no ale żeby móc zvagować auto muszę jechac ok 180 km do siebie a u speców na miejscu trzeba sie zapisywać na terminy więc wolałbym na szybko dostać jakiś trop oczywiście jak wtrysk padł będzie g80 bo już to przerabialem kiedyś , jeżeli możesz to rzuć okiem czy nie sknociłem z tym przewodem który podpiąłem do grodzi. Noi pytanko czy może to nie przypadkiem n75 jutro oczywiście ruszę od rana pod blok grzebać się w pełnym słońcu szukając przyczyny no ale trop odnośnie tego przewodziku by się przydał(na zdjęciu przewód rurka w gumowej jakby fajce wcisniety przeze mnie do grodzi).
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
Dzieki wolfik ale okazało się że ten kabelek spadł z zaworka który idzie przewodzikiem do serva. Rurka założona ale problem dalej jest. Po odłączeniu sterującego 0 reakcji więc to już chyba na 100% co prawda nie vagowałem dzisiaj bo viaken się obraził ale chyba nie mam wątpliwośći żę to to. przejechałem dzisiaj 180km bez elektroniki sterującego predkosc max 135 km /h spalanie 6l/100 . Jazda bezcenna jak gośc passatem b3 z 1.6d wyprzedza na zakrecie bez problemu
Edit by dzis.
Cyrku ciąg dalszy. Panowie wtrysk mam drugi a możę i nawet trzeci jednak problem nie zniknął a mianowicie nie idzie skasować błędu g80. Wygląda to tak jakby nie wykrywalo w ogole wtrysku. Pytanie co moglo pasc? Komputer zimne luty w nim czy predzej gdzies przepięcie w instalacji? Bezpieki wszystkie ok. w sensie ze te ogolnodostepne pod szybka i w miejscu standardowym. Pytanie skąd mogę dorwać jakiś schemat instalki, albo macie moze jakies rady co z tym fantem dalej jest jakis przekaznik ktory za to odpowiada? Pomozcie bo nie usmiecha mi sie dalej jezdzic z predkoscia swiatla..
Edit by dzis.
Cyrku ciąg dalszy. Panowie wtrysk mam drugi a możę i nawet trzeci jednak problem nie zniknął a mianowicie nie idzie skasować błędu g80. Wygląda to tak jakby nie wykrywalo w ogole wtrysku. Pytanie co moglo pasc? Komputer zimne luty w nim czy predzej gdzies przepięcie w instalacji? Bezpieki wszystkie ok. w sensie ze te ogolnodostepne pod szybka i w miejscu standardowym. Pytanie skąd mogę dorwać jakiś schemat instalki, albo macie moze jakies rady co z tym fantem dalej jest jakis przekaznik ktory za to odpowiada? Pomozcie bo nie usmiecha mi sie dalej jezdzic z predkoscia swiatla..
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 12:07 przez Tonyb, łącznie zmieniany 2 razy.
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Lechu, A jaka powinna być min oporność, bo coś mi się wydaje że w okolicach 90 Ohm
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
GTR34,
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 32
- Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
W ruch poszły 3 wtryski, jeden mój stary, drugi kupiony od volva i 3 od jezdzacego aela co stał u mechanika, opornosc na tym samym poziomie wiec wtryski sa ok cos sie urwalo na trasie wtrysk ecu tylko za cholere nie wiem jak to dalej idzie czy sa jakies bezpieczniki po drodze czy po prostu cos się zjarało a najgorszę że dzisiejsi fachmani nie chcą się w tym grzebać . Dzis dzwonilem do 4 i z nich jeden tylko mnie zaprosił na wizyte po długim weekendzie..
przymetrze.pl
takeit24.pl
takeit24.pl
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Tonyb, Nie ma żadnych bezpieczników ani przekaźników z wtrysku sterującego do ECU. Możliwe że jest gdzieś w instalacji przetarty kabel. A VAG coś powiedział czy jeszcze nie był diagnozowany
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
- Lechu
- C4 Autorytet
- Posty: 317
- Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
Właśnie o to chodziło by je sprawdzić.Tonyb pisze:W ruch poszły 3 wtryski, jeden mój stary, drugi kupiony od volva i 3 od jezdzacego aela co stał u mechanika, opornosc na tym samym poziomie
Zostaje Ci etka w dłoń i sprawdzanie kabla po kolei. Ale najpewniej to sprawdzisz styk na ECU i wtyczkę do wtrysku czy nie ma przerwy.Tonyb pisze:cos sie urwalo na trasie wtrysk ecu tylko za cholere nie wiem jak to dalej idzie
Najlepiej zrób to samTonyb pisze:że dzisiejsi fachmani nie chcą się w tym grzebać . Dzis dzwonilem do 4 i z nich jeden tylko mnie zaprosił na wizyte po długim weekendzie..
-
- Adept
- Posty: 46
- Rejestracja: 2013-03-22, 16:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wolsztyn