[A6 C4 AEL 2.5Tdi] Wtrysk sterujący.

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Tonyb
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

[A6 C4 AEL 2.5Tdi] Wtrysk sterujący.

Post autor: Tonyb »

Zdaje się że padł sterujący, w sumie jestem prawie pewny ale spytać nie zaszkodzi. To już mój drugi sterujący w ciągu roku i stąd moje wahania. W poprzednim wtrysku wyglądało to tak żę auto szarpało przerywało na początku sporadycznie potem już cały czas przy czym przy braku przerywania turbo dmuchało jak należy i audi dobrze się zbierała. Teraz jest inaczej dzisiaj zapaliła się kontrolka świec i sobie mruga jak dzika, wygląda to tak żę audi nie przerywa nie kopci odpala ze strzalu ale z kolei nie ma odejscia. Przyspieszenie jest takie samo jakby w ogóle turbo sie nie załączało. Kiedyś czytałem że jest magiczny zaworek sterujący turbo i też objawia się pomarańczką . Dodatkowo zobaczyłem żę jakis przewodzik sie odłączył jakby od ciśnienia przy grodzi. Nie wiele szukając wpiąłem go w trzpień wystający z grodzi. Przewód ten idzie gdzieś pod kolektorem do przodu w kierunku chłodnicy pytanie brzmi czy dobrze podpiąłem ten węzyk z fajką czy może jest gdzieś magiczne ukryte miejsce na to w czujniczku nizej grodzi. I teraz pytanie kolejne czy wtyczka od sterującego standardowo podpinana jest od góry czy od dołu chodzi mi co jest na górze gniazdo czy wtyczka bo wydaje mi się ze ktoś u mnie zrobił kichowate dojście od dołu tej wtyczki tak że trudno się do tego dostać... [URL=http://www.fotosik.pl][img]http:// ... .jpg[/img][/URL]
Ostatnio zmieniony 2013-05-14, 23:22 przez Tonyb, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Po pierwsze podłącz vag-a odczytaj błedy i nie zaszkodzi zlogować.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Tonyb
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Tonyb »

Wiem że to jak wróżenie z fusów no ale żeby móc zvagować auto muszę jechac ok 180 km do siebie a u speców na miejscu trzeba sie zapisywać na terminy więc wolałbym na szybko dostać jakiś trop oczywiście jak wtrysk padł będzie g80 bo już to przerabialem kiedyś , jeżeli możesz to rzuć okiem czy nie sknociłem z tym przewodem który podpiąłem do grodzi. Noi pytanko czy może to nie przypadkiem n75 jutro oczywiście ruszę od rana pod blok grzebać się w pełnym słońcu szukając przyczyny no ale trop odnośnie tego przewodziku by się przydał(na zdjęciu przewód rurka w gumowej jakby fajce wcisniety przeze mnie do grodzi).
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

_tagi
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Ten wężyk to nie jestem pewien czy nie jest od czujnika doładowania z turbiny. Dochodzi do niego gumowy wężyk z kolektora ssącego to go znajdziesz, jest z tymi czujnikami właśnie na grodzi.

[ Dodano: 2013-05-15, 21:59 ]
Obrazek o nim mowa
()()()() Jedna rodzinka VW
Tonyb
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Tonyb »

Dzieki wolfik ale okazało się że ten kabelek spadł z zaworka który idzie przewodzikiem do serva. Rurka założona ale problem dalej jest. Po odłączeniu sterującego 0 reakcji więc to już chyba na 100% co prawda nie vagowałem dzisiaj bo viaken się obraził ale chyba nie mam wątpliwośći żę to to. przejechałem dzisiaj 180km bez elektroniki sterującego predkosc max 135 km /h spalanie 6l/100 . Jazda bezcenna jak gośc passatem b3 z 1.6d wyprzedza na zakrecie bez problemu :oops:




Edit by dzis.
Cyrku ciąg dalszy. Panowie wtrysk mam drugi a możę i nawet trzeci jednak problem nie zniknął a mianowicie nie idzie skasować błędu g80. Wygląda to tak jakby nie wykrywalo w ogole wtrysku. Pytanie co moglo pasc? Komputer zimne luty w nim czy predzej gdzies przepięcie w instalacji? Bezpieki wszystkie ok. w sensie ze te ogolnodostepne pod szybka i w miejscu standardowym. Pytanie skąd mogę dorwać jakiś schemat instalki, albo macie moze jakies rady co z tym fantem dalej jest jakis przekaznik ktory za to odpowiada? Pomozcie bo nie usmiecha mi sie dalej jezdzic z predkoscia swiatla.. :zly:
Ostatnio zmieniony 2013-05-20, 12:07 przez Tonyb, łącznie zmieniany 2 razy.
Tonyb
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Tonyb »

(Update w temacie skasuje ten post jak ktoś coś napisze)
przymetrze.pl
takeit24.pl
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

sprawdź oporność na tych wtryskach co montowałeś.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Lechu, A jaka powinna być min oporność, bo coś mi się wydaje że w okolicach 90 Ohm :?: :?:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

afro89, Od 80 do 120 Ohm.
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

GTR34, :ok:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Tonyb
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2012-11-26, 19:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Tonyb »

W ruch poszły 3 wtryski, jeden mój stary, drugi kupiony od volva i 3 od jezdzacego aela co stał u mechanika, opornosc na tym samym poziomie wiec wtryski sa ok cos sie urwalo na trasie wtrysk ecu tylko za cholere nie wiem jak to dalej idzie czy sa jakies bezpieczniki po drodze czy po prostu cos się zjarało a najgorszę że dzisiejsi fachmani nie chcą się w tym grzebać . Dzis dzwonilem do 4 i z nich jeden tylko mnie zaprosił na wizyte po długim weekendzie..
przymetrze.pl
takeit24.pl
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Tonyb, Nie ma żadnych bezpieczników ani przekaźników z wtrysku sterującego do ECU. Możliwe że jest gdzieś w instalacji przetarty kabel. A VAG coś powiedział czy jeszcze nie był diagnozowany :?:
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Tonyb pisze:W ruch poszły 3 wtryski, jeden mój stary, drugi kupiony od volva i 3 od jezdzacego aela co stał u mechanika, opornosc na tym samym poziomie
Właśnie o to chodziło by je sprawdzić.
Tonyb pisze:cos sie urwalo na trasie wtrysk ecu tylko za cholere nie wiem jak to dalej idzie
Zostaje Ci etka w dłoń i sprawdzanie kabla po kolei. Ale najpewniej to sprawdzisz styk na ECU i wtyczkę do wtrysku czy nie ma przerwy.
Tonyb pisze:że dzisiejsi fachmani nie chcą się w tym grzebać . Dzis dzwonilem do 4 i z nich jeden tylko mnie zaprosił na wizyte po długim weekendzie..
Najlepiej zrób to sam ;)
misprzytulak
Adept
Adept
Posty: 46
Rejestracja: 2013-03-22, 16:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wolsztyn

Post autor: misprzytulak »

Jeżeli chodzi o oporność to miałem wtrysk o rezystancji 130 Ohm i z racji problemów z odpalaniem wymieniłem go jako podejrzanego na inny o oporności 90 Ohm. Żadnej różnicy więc te zakresy są czysto orientacyjne
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”