[ALL ] [All] Budowa gwintu do C4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
kuba2955
Adept
Adept
Posty: 42
Rejestracja: 2012-12-24, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Hajnówka

Post autor: kuba2955 »

ok, następne pytanie: ile kosztować będzie zestaw na przód i tył? :mrgreen:
s4 aan mtm +2xacr01+hana
NIE kupuj wahaczy meyle hd- badziewie z 4 letnią gwarancją, której nikt nie uznaje!
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

- sprężyny u Matiego są za 200 zł na przód ale wymagają ingerencji
- rura + pierścienie na przód można dorobić za ok 100-200 zł
- rura + pierścienie na tył można dorobić za ok 100-150 zł
- sprężyny na tył sportowe MTS ok 200-400 zł

Najdroższe są sprężyny na tył bo na allegro ok 300-400 zł

Niestety po obnizeniu auta śmiem twierdzić, że trzeba zmieniac amory przód na sportowe ( krótszy skok ) obecnie jest trochę nie komfortowo
regulamin
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Niestety...sprężyny muszą być twardsze...jest za miękko :(
ktoś ma jakies propozycje?

nie pozostaje nic innego
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 49829.html
Ostatnio zmieniony 2013-05-04, 17:18 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

jak widzisz zestaw mapeta tez ma wady.
nie dostajesz kompletnego golenia z przodu jak w przypadku kw.
dostajesz nakretki z nacietym gwintem.
w ub tygodniu widzialem sprezyny stozkowe u siebie na szrocie sprawdze od czego i ile krzycza za to.
twierdzisz ze springi za miekkie i ujnia z tego a w podpis walisz oferte sprzedazy tego zlomu.cos nie tak chyba co?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Gwint jako taki bardzo dobrze się spisuje i spełnia moje oczekiwania w 100% więc mogę go zrobić i odsprzedać...o sprężynach informuję telefonicznie i tutaj żeby nie było oskarżeń o oszustwo...być może ktoś ma sprężyny odpowiednie a brakuje mu tylko gwintu...
Kto mógł przypuszczać, że sprężyna będzie ciut za miękka...
Jestem w trakcie poszukiwań innej sprężyny...
Mam nadzieje, że temat komukolwiek pomoże jeśli uznajesz go za zbędny i niepotrzebny śmiało można usuwać...
Ostatnio zmieniony 2013-05-04, 19:42 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

niczego nie bede usuwal.temat jako taki przydatny i daje jedna nauke..wszystko musi byc obliczone wyprobowane i pewne.
pozostaje kwestia sprezyn.

[ Dodano: 2013-05-04, 21:21 ]
spojrz na zestaw mapeta.
w przodzie jest nakretka amora nagwintowana i sprezyna i to jest caly gwint wg ta technik jesli chodzi o przod.
dowiedziec sie zdobyc sprezyny a nakretki to pikus.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Butterbean, rozmawiałem z fachowcami i dowiedziałem się, ze to wina seryjnych amortyzatorów...
jutro zamawiam sportowe i mam nadzieje pozbędę się efektu bujania...
PS. mam cały czas kontakt telefoniczny z dysrybutorem zawieszeń tatechnixa :)
Ostatnio zmieniony 2013-05-05, 09:53 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
regulamin
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

a może brakuje Ci Helperów z przodu? chociaż same amorki też mogą tutaj pomóc...
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Dawid2542, tak brakuje...musiałem sie pozbyć bo za długa sprężyna była...
Po zastosowaniu sportowych mam nadzieję na poprawę...przód jako taki będzie gotowy...

Zakupiłem niby -40mm zobaczymy co z tego będzie
tył chcę zrobić na ori spężynach
Obrazek

Tu jest gotowy wzór do gwintu...nie podawałem w mm bo to kwestia doboru sprężyny
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 15:48 przez ratmasta, łącznie zmieniany 5 razy.
regulamin
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Rozpoczęcie walki gwint tył

Obrazek
Obrazek
regulamin
Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

Post autor: Ruski »

Ja już znalazłem lepszy patent na gwint z tyłu ale to jak bede w PL za tydzień to pokaże :) oryginalny gwint TA z ocynku przespawane tylko jedno ucho i smiga aż trzeszczy do tego jeszcze ta sama wysokość i szerokość co nasz ori z tyłu i fajniejsze jest to ze TA ma grubsze tłoczysko przez co jest twardszy i do tego sprężyna helper wszystko tak jak w oryginale TA jak bede w domu zrobie zdjęcia i pokaże taki gwint TA można już kupić za 400zł z sprężynami mowa tylko o samym tyle ;) pozdrawiam
Audi V8 D11 4.2 6gang manual
Audi S8 D2 lift
Audi A6 C4 2.5 AEL
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

Od czego?
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Dopiero teraz piszesz? :D
regulamin
Awatar użytkownika
Maszto
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 270
Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SCI

Post autor: Maszto »

Ruski pochwal sie Twoim rozwiązaniem :->
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Panowie...

Zakupiłem amortyzatory sportowe Ta technix tył...Długość tłoczyska wcale nie jest mniejsza od serii...
tłumienie może 20% więcej niż seria...ogólnie śmiechu warty ten ta technixowy wynalkazek

Kupiłem w 3 róznych sklepach amory na przód ta technix i kase zwrócili bo towaru brak :D
regulamin
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”