[ALL ] [All] Budowa gwintu do C4
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Zdjęcia usunięte bo podczas budowy ciągle staram się osiągnąć bardziej efektywniejszy efekt końcowy...
tamte zdjęcia i wymiary są nieaktualne...
Do pełnego zakończenia pozostał górny talerzyk łożyskujący...przerobiłem ze 3 sztuki...ma spełniać wymagania
gdyby ktoś dysponował zdjęciem górnego talerzyka (tam gdzie styka się sprężyna)
PS. do tej pory wydałem na to 400 zł a to nie koniec
tamte zdjęcia i wymiary są nieaktualne...
Do pełnego zakończenia pozostał górny talerzyk łożyskujący...przerobiłem ze 3 sztuki...ma spełniać wymagania
gdyby ktoś dysponował zdjęciem górnego talerzyka (tam gdzie styka się sprężyna)
PS. do tej pory wydałem na to 400 zł a to nie koniec
Ostatnio zmieniony 2013-04-19, 18:12 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
ok na ta chwile wyjasnienia wystarcza.dzialaj i chwal sie.
sprezyna opiera sie na gorze na gumie.
sprezyna opiera sie na gorze na gumie.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Góra opiera się póki co na oryginalnym talerzyku lekko przerobionym
Zdjęcia talerzyka później bo walka trwa
Klucz będzie MTSa do niego dorobię otwory na pierścieniach
Jak macie dojście to szukajcie takiej sprężyny...wtedy górny talerzyk zostaje oryginalny...to ten z lewej
Zdjęcia talerzyka później bo walka trwa
Klucz będzie MTSa do niego dorobię otwory na pierścieniach
Jak macie dojście to szukajcie takiej sprężyny...wtedy górny talerzyk zostaje oryginalny...to ten z lewej
Ostatnio zmieniony 2013-04-19, 19:33 przez ratmasta, łącznie zmieniany 4 razy.
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Budowa zakończona
Niestety...sprężyna okazała się na tyle wysoka, że musiałem wyciąć 2 zwoje czyli z 7 zostały 5
GWINT ustawiony 2 cm od dolnej krawędzi...nie kręciłem gwinta na sam dół
Koszta zrobienia gwinta na przód:
- 2 spężyny 200 zł
- nagwintowanie rury + dorobienie pierścieni 150 zł
- rure trzeba sobie skąbinować
Ewentualnie mogę komuś wykonać taki zestawik...
Ja osobiście gwintu nie mocowałem do goleni mcpersona wszystko jest tak ciasno, że ledwo wbiłem rurkę na goleń...z czasem obspawam całość
PS. nie wiem jak po czasie się zachowa górne mocowanie z poduszką
PS2. jak kolega Dawid zauważył talerzyki górne pozostają bez zmian
PS3. jeżeli chodzi o tył to ja przerobiłem tylny amortyzator tzn przerobiłem mocowanie sprężyny obniżąjąc ją o ok 2 cm + sprężyna sportowa KW
Niestety...sprężyna okazała się na tyle wysoka, że musiałem wyciąć 2 zwoje czyli z 7 zostały 5
GWINT ustawiony 2 cm od dolnej krawędzi...nie kręciłem gwinta na sam dół
Koszta zrobienia gwinta na przód:
- 2 spężyny 200 zł
- nagwintowanie rury + dorobienie pierścieni 150 zł
- rure trzeba sobie skąbinować
Ewentualnie mogę komuś wykonać taki zestawik...
Ja osobiście gwintu nie mocowałem do goleni mcpersona wszystko jest tak ciasno, że ledwo wbiłem rurkę na goleń...z czasem obspawam całość
PS. nie wiem jak po czasie się zachowa górne mocowanie z poduszką
PS2. jak kolega Dawid zauważył talerzyki górne pozostają bez zmian
PS3. jeżeli chodzi o tył to ja przerobiłem tylny amortyzator tzn przerobiłem mocowanie sprężyny obniżąjąc ją o ok 2 cm + sprężyna sportowa KW
Ostatnio zmieniony 2013-04-26, 20:10 przez ratmasta, łącznie zmieniany 5 razy.
- ratmasta
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Legnica
Panowie....
1. gwintowanie rury odbywa się na tokarce...chce wam się gwintować ręcznie? bo mi nie...auto waży ok 1400-1500 kg nie odważę się gwintować kolumny
2. przed gwintowaniem kolumny trzeba ją równo przeszlifować? chce wam sie robić to idealnie? bo mi nie
3. ja robiłem ze zwy klej rury...szkoda mi kasy na nierdzewkę...i tak miałem dużo problemu ze znalezieniem zwykłej rury o odpowiednich wymiarach
4. niestety trzeba kupić sportowe amory...albo skrócić seryjne
5. panowie pytajcie chętnie odpowiem na pytania bo myslę, ze warto
foty wkrótce jestem znowu w delegacji
1. gwintowanie rury odbywa się na tokarce...chce wam się gwintować ręcznie? bo mi nie...auto waży ok 1400-1500 kg nie odważę się gwintować kolumny
2. przed gwintowaniem kolumny trzeba ją równo przeszlifować? chce wam sie robić to idealnie? bo mi nie
3. ja robiłem ze zwy klej rury...szkoda mi kasy na nierdzewkę...i tak miałem dużo problemu ze znalezieniem zwykłej rury o odpowiednich wymiarach
4. niestety trzeba kupić sportowe amory...albo skrócić seryjne
5. panowie pytajcie chętnie odpowiem na pytania bo myslę, ze warto
foty wkrótce jestem znowu w delegacji
regulamin