[ALL ] [All] Budowa gwintu do C4

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

[ALL ] [All] Budowa gwintu do C4

Post autor: ratmasta »

Build progress
Ostatnio zmieniony 2013-04-14, 22:13 przez ratmasta, łącznie zmieniany 13 razy.
Awatar użytkownika
Matt_04
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 54
Rejestracja: 2011-06-08, 23:23
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rybnik

Post autor: Matt_04 »

Jestem ciekawy co z tego wyjdzie.. Mega ciekawy :!:

Cos czuje ze zacznie sie gwincenie Ce-czwórek :ok:
ujek69
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-11-23, 20:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Częstochowa

Post autor: ujek69 »

no pomysł bardzo ciekawy:)
"F**k new car, I'm driving oldschool"
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Spręzyny w domu...
Ostatnio zmieniony 2013-04-08, 21:39 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Under construction
Ostatnio zmieniony 2013-04-14, 22:13 przez ratmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ratmasta, no Ci powiem że ten szerszy zwój może się oprzeć, chociaż sprężyny masz z a4,a6 to twarde poiwinny być, a jak to właśnie jest w passacie a4 i a6? jaka jest ta podstawa pod sprężynę?
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

under construction
Ostatnio zmieniony 2013-04-14, 22:14 przez ratmasta, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

mam kilka pytań... powiedz Mi czy gwitujesz goleń czy nabijasz na goleń rurę nierdzewną z gwintem już? wysokość tych sprężyn jest taka jak ORI z c4? no i ostatnie pytanie, jaka jest średnica tej dolnej częsci sprężyny? taka jak goleń czy szersza? :mrgreen:
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

under consruction
Ostatnio zmieniony 2013-04-14, 22:14 przez ratmasta, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ratmasta, no wygląda całkiem solidnie, czekam na dalszy rozwój sytuacji, jeszcze pytanie - jaka grubość nakrętek do skręcenia ta dolna?
i jaka grubość ścianki na której opiera się sprężyna? klucz do kręcenia rozumiem dorabiany?
Awatar użytkownika
ratmasta
Adept
Adept
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-10, 13:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Legnica

Post autor: ratmasta »

Panowie prawdopodobnie jutro będzie wszystko gotowe...jeszcze trochę cierpliwości i pokażę i wyjaśnię jak to zrobić ewentualnie mogę wykonac dla was takie gwinty
Koszt zestawu przód tj.
- 2 sprężyny
- rura nagwintowana + 2 nakrętki
- klucz (wstępnie od Matiego z MTSa)


cena 650-700 zł

Póki co wszystko teoretycznie...jutro montaż na auto
Ostatnio zmieniony 2013-04-18, 14:24 przez ratmasta, łącznie zmieniany 2 razy.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

ratmasta, Czekam niecierpliwie na efekt. Do Q tył też dałbyś radę ogarnąć ?.
Awatar użytkownika
szybki-ens
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 411
Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
Imię: Kamil
Moje Audi: Inne
Rok produkcji: 1997
Silnik: inny
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Suwałki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: szybki-ens »

czemu nic tu nie widze?
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM


II V-ce Mister zlotu `12
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

cos mi tu zaczyna wygladac na komerche..
Ostatnio zmieniony 2013-04-18, 21:43 przez Butterbean, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Butterbean, właśnie też widzę że zdjęć już nie ma... Czyżby czyż ??
ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”