[A6-2.0 AAD] Nie pracuje na PB, od czego zacząć?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kdkp16
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2012-12-10, 21:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

[A6-2.0 AAD] Nie pracuje na PB, od czego zacząć?

Post autor: kdkp16 »

Witam
Opisujac mój problem chcialbym dodac kiedy kupilem audi, auto nie chodzilo na pb tylko na lpg, odpalane i jezdzone ale idzie duzymi krokami zima i chcialbym tym probleme sie zajac.
Co poradzicie, co sprawdzic, jak sprawdzic, bo nie wiem jak sie za to zabrac.
Z gory dzieki za pomoc ;) pozdrawiam

Obrazek



Proszę o nazywanie tematów w dziale technicznym zgodnie z przeznaczeniem oraz dbać o przejrzystość pisanych treści. J.A.G


[ Dodano: 2012-12-11, 13:13 ]
Koledzy pomocy bo nie wiem co mam robic ??
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez kdkp16, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

Hej ,Witaj kolego. Jakie kroki juz poczyniłeś by usprawnić autko na PB???
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Mechan nie chodzący wogóle na paliwie czytaj jako tragedia dla Ciebie i samochodu. Co sprawdziłeś :?: Paliwo pompa pompuje :?: ciśnienie musi być coś koło 4-6 bar żeby cokolwiek działało. Klapa chodzi płynnie i bez zacięć :?: Kurdę dużo by pisać na forum ogrom tematów jest tylko trzeba szukać. Na forum 80 chłopaki ogarnęli wszystko już z mechanów więc tam też możesz szukać wskazówek co i jak sprawdzić :ok:
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

No i chyba nie pomożemy
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

garbos, Penie masz rację :( Najlepiej podać na tacy a jak trzeba coś sprawdzić to temat umiera...
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

Key100l No tak, tylko że w tej sytuacji nie ma możliwości nawet podania na tacy bo nie mamy żadnych info. Może wystarczy paliwko zalać??
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

garbos, dobre :P ja obstawiam albo zupełnie odłączoną pompę paliwa żeby gaz działał albo jej uszkodzenie. Jak ona działa to sprawdzenie przepływki
Awatar użytkownika
Mareek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 517
Rejestracja: 2011-06-27, 22:01
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Piaseczno

Post autor: Mareek »

Panowie, autor tematu chyba rozwiązał problem inaczej...

Ostatnia wizyta: 2012-12-23, 10:05 (Minut: 0)

także nie ma sensu udzielać tutaj dalszych porad
Ostatnio zmieniony 2013-01-05, 14:21 przez Mareek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

Key100l, w 100% masz rację w pierwszej kolejności spr. ukł. paliwowego od pompy zaczynając.
Mareek, pewnie masz rację.

Pozdrawiam i bezawaryjności życzę.
kdkp16
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2012-12-10, 21:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: kdkp16 »

Witam panowie dlugo mnie nie bylo na forum niestety pompa nie dziala niema zadnej klapki w filtrze powietrza ta ktro sie otwiera do paliwa niestety nie wiem co dalej czy da sie to przerobic z mechanicznego na elektryczny wtrysk jesli tak to dzieki za info ;) :ok:




















0
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

+/- 850zł i da się przerobić, nowa pompa pierubrga kosztuje jakieś 700zł, do mechanicznego wtrysku nawet nie patrz na zamienniki, można włożyć do baku pompe zewnętrzną z B3 bo próbowałem, sprzedałem taką w zeszłym miesiącu za 120zł, najpierw zajrzyj do baku i sprawdź czy masz "chudą " pompe czy tą "grubą"
Ostatnio zmieniony 2013-01-28, 11:31 przez hubos21, łącznie zmieniany 2 razy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

Witaj kdkp16, obstawiam że pompa paliwa u ciebie jest taka sama jak u mnie więc gruba ale dla pewności sprawdź ją, możliwe jest że ona jest sprawna dlatego w pierwszej kolejności sprawdź czy prąd do niej dochodzi. Nie bardzo rozumiem o jakiej klapce w filtrze powietrza piszesz. Obstawiam że chodzi Ci o klapę spiętrzającą, która znajduje się w przepływomierzu. Na Twoim miejscu nie szukałbym rozwiązania problemu w podmianie układu wtryskowego z mechanicznego na elektroniczny tylko uruchomił pompkę, dokupił płytkę klapy spiętrzającej (najszybciej na szrocie) i spróbował uruchomić pojazd na Pb. Jeśli poczynisz jakiekolwiek kroki zmierzające ku naprawie auta, pisz a w miarę możliwości będziemy pomagać. Pozdrawiam.
kdkp16
Adept
Adept
Posty: 7
Rejestracja: 2012-12-10, 21:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: kdkp16 »

garbos, witam powiedz mi kolego bo widze ze masz te same oznaczenie silnika co moj a czy tez masz na mechanicznym wtrysku ??
Awatar użytkownika
garbos
Adept
Adept
Posty: 38
Rejestracja: 2012-12-02, 18:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Samolubie

Post autor: garbos »

Witaj kdkp16, tak mam na mechanicznym.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

2.0 i 2.3 w 100 przeważnie były na mechanach... Oprócz ABK. A problemy z mechanami zawsze polecam rozwiązywać przy pomocy analizatora spalin i kogoś ogarniętego... Robienie czegoś na własną rękę przeważnie kończy się brakiem możliwości jazdy na Pb...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”