[ALL ] avant-naprawa wiązki klapy tylnej

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Goły
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2013-01-15, 00:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa/Legionowo

Post autor: Goły »

Butterbean, zrobiłem tak jak mówiłeś - odłączyłem kostki i sprawdziłem miernikiem prąd na poszczególnych pinach, potem włączyłem wsteczny i zrobiłem to samo. Niestety żadnych zmian w wielkościach napięć na poszczególnych pinach nie zauważyłem. Czyżby wina leżała po stronie jakiegoś czujnika przy skrzyni?
Ostatnio zmieniony 2014-07-18, 22:56 przez Goły, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

na to wyglada..jesli nie masz tutaj pradu to szukaj go w czujniku w skrzyni..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Witam

U mnie znów, coś szwankuje w wiązce tylnej klapy. Brak świateł cofania , oświetlenia tablicy rejestracyjnej, nie działa wycieraczka. Jak poruszam wiązka to czasem się to wszystko pojawi ale wystarczy raz zamknąć otworzyć klapę i już coś znika. Zastanawiam się czy na nowo jakieś kable się załamały czy połączenia lutowane się wykruszyły? Jak myślicie?
Ostatnio zmieniony 2015-08-07, 08:28 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

raczej na nowo kable się wyłamały. Najlepiej do tego celu użyć nowych odcinków przewodów. Są dużo bardziej elastyczne niż ze starych wiązek czy kabli które już się wyleżały w piwnicy czy garażu.
dechpo
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 478
Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: dechpo »

Casian, najlepiej wlutować nowe kawałki przewodów tak, żeby nie było lutów na zgięciu wiązki i żeby luty były w różnych miejscach(różne długości kawałków przewodów).
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Okazało się że tylko kabelek od masy się przełamał w widocznym miejscu więc roboty było na 5 min :) :ok:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”