[A6 C4] Miga mi ciągle kontrolka od hamulcy

Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

tylko bez śpięć panowie :mrgreen:
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Nie lubię spięć, i przepięć z innymi :mrgreen:
Sprawdź wszystkie piny, może tam coś zepsuło się przy pompie abs-u. Może ci pina przysmaliło. A może jeszcze jakiś przekaźnik jest A puki nie zrobisz, to hamuj jak maluchem(pulsacyjnie), na śliskim pomaga w aucie bez abs-u

O mam. W końcu to schemat od audi 100, ale to samo jest i quattro
http://www.isham-research.co.uk/quattro ... Mj1997.pdf
Ostatnio zmieniony 2011-11-19, 20:40 przez kasiarka, łącznie zmieniany 3 razy.

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

Słuchaj hamować to ja wiem jak ja mam hamować pierwszy mój samochód nie miał ABS-u no ale skoro go posiadam to czy nie lepiej było by go zrobić? potrzebuje lokalizacje jakiegoś przekaźnika odpowiadającego ABS lub dojść po schemacie od czujnika w pedale do czegoś co odcięło prąd na jednym z 4 kabelków tłumacze tak jak to widzę... odpinałem kostkę od pompy ABS i wszystko jak z fabryki :D a ABS-u ni ma :(

A tak na marginesie to 4.2 trzeba mieć czym wyhamować a jak nie działa mi ABS to i nie działa wspomaganie hamulców dlatego muszę go zrobić bo przy raptownym hamowaniu bez blokowania kół dodaje, wduszam pedał hamulca a on mi w gore powoli idzie denerwujące to jest bo nie wyczuje się z jaka siła hamuje
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Hmm. Dałem ci linka do tych bezpieczników, to je popatrz http://www.isham-research.co.uk/quattro ... Mj1997.pdf
Mała wskazówka: Nad pedałami hamulec gaz sprzęgło jest taki dekiel. Odkręć go, bo tam są przekaźniki jakieś. Jutro popatrzę w swojej elektryce na strychu, czy coś od hamulców jest (bezpieczniki lub przekaźniki)

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

było by miło gdybyś popatrzył i akurat miał wiązkę od czujnika hamulców wtedy niemal w 100% doszli byśmy gdzie co jest wpięte i ci za co odpowiada ja dzisiaj sprawdzę na jakim kablu padło mi zasilanie.. Dokładna kolorystykę
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

piotrek17120, dobre z tym spreyem :mrgreen:
piotrek17120 pisze:4.2 trzeba mieć czym wyhamować a jak nie działa mi ABS to i nie działa wspomaganie hamulców
Błąd, masz wspomaganie cały czas czy to z ABS czy bez. W S4/S6 jest to wspomaganie hydrauliczne nie jak w A6 podciśnieniowe.
To pompa ABS ci podnosi pedał do góry ograniczając ciśnienie w układzie. Dzieje się tak, gdy hamując koło/koła są blokowane na śliskiej nawierzchni ale nie wiedząc czemu u ciebie sterownik ABS widzi ciągłe blokowanie kół :-?
Wydaje mi się że sfajczyłeś po prostu sterownik ABS lub elektronikę pompy ABS.
Podmień u kogoś i będzie jasne wtedy ewentualnie kupisz bo nie są jakieś drogie te sterowniki. Najpierw podepnij VAG'a i napisz co tam za błąd zapisało.

kasiarka, ty kolego jak nie masz nic sensownego do wniesienia to nie radź innym, że jak coś nie działa poprawnie żeby to odłączyć...
ABS to podstawowy system bezpieczeństwa w aucie, zwłaszcza S6 :!:
Zadaniem forum jest pomagać i rozwiązywać problemy a nie je kamuflować.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
kasiarka
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 476
Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
Imię: Radek
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olecko
Płeć:

Post autor: kasiarka »

Chodziło o czas przejściowy, puki tego nieogranie się. Nic o kamuflowaniu nie mówiłem.

Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema

Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka

piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

J.A.G Powiem Ci ze możesz mieć racje ponieważ, nie da się połączyć z sterownikiem ABS-u próbowałem na wszystkie sposoby i nic. prowadzać warsztat samochodowy mam kupionego oryginalnego vaga który na pewno by się połączył jak tylko by mógł niestety nie może. gdzie znajduje się sterownik? być może spaliła się w środku jakaś ścieżka to ja zreanimuje ale to być może a co będzie naprawdę okaże się.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Pod kanapą z tyłu jest sterownik a z samą pompą masz jeszcze jakąś elektronikę. Najprościej podmienić sam sterownik bo pompę wyjąć to trochę zachodu jest, przewody ,płyn i te sprawy. Jak się nie łączy to bardzo prawdopodobne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

nie mam skąd wziąć sterownika. da się go jakoś otworzyć? tak teraz zachodzę w głowę i pamiętam jak poszło zwarcie to coś doszło od strony pasażera z nóg możliwe?
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Otworzyć się da ale czy coś tam zdziałasz to wątpię ale próbuj. Od str pasażera masz przekaźniki i bezpieczniki od sondy λ, kierunków i awaryjnych, wentylatora chłodnicy i jeśli jest automat to od skrzyni jakiś przekaźnik. Czyli nic potencjalnie związanego z ABS :-|
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

aha to ok nie będę tam zaglądał... idę wyjąc ten sterownik i na stół go położę będzie reanimacja ( 1 lutownica.... 2 gniazdko... 3 kalafonia... 4 cyna.... 5 pewnie się nie uda :d )
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Kolega ma wpisane S6 więc wychodzi na to, że jest podciśnieniowe.
Jeżeli by Ci padł sterownik do końca to ECU rzuciło by błędem braku komunikacji ze sterownikiem ABS. Jak się nie mylę to z czujników ABS on prędkość bierze.
Na sterowniku masz nr części napisany - popatrz na rynek wtórnym ;) . Bardzo prawdopodobne, że uwaliłeś sterownik do pewnego stopnia. Rozumiem, że w vag-u brak błędów ?
Ostatnio zmieniony 2011-11-20, 17:13 przez Lechu, łącznie zmieniany 2 razy.
piotrek17120
Adept
Adept
Posty: 44
Rejestracja: 2011-10-25, 20:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: chełm

Post autor: piotrek17120 »

jak podłącze vaga to właśnie wywala brak komunikacji gdy wchodzę w ABS :( prędkość działa normalnie czujniki są na pewno sprawne bo nie dawno ABS działał przy probie podłączenia świateł stop już niestety przestał działać...

Vag wywala tylko sporadyczne błędy. błędów trwałych brak.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Lechu pisze:Kolega ma wpisane S6 więc wychodzi na to, że jest podciśnieniowe.
W S4/S6 jest to wspomaganie hydrauliczne nie jak w A6 podciśnieniowe.
Każda Esa ma hydraulikę, chyba że ktoś sobie wywalił wspomagacz i zamontował podciśnieniowe serwo.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS”