[ALL] Heble z A8

Awatar użytkownika
Mrozu76
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 289
Rejestracja: 2012-05-04, 07:38
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mrozu76 »

najlepiej ze zdjeciami :) tez bym cos pomodzil z tylnymi hebelkami, bo te w 19" slabo wygladaja :)
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Przeciez macie wszystko napisane😀
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Przeciez macie wszystko napisane😀
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Butterbean, z czego zastosowałeś tylne tarcze hamulcowe bo piszesz o dystansie 18mm, ja osobiście założę tarczę z S6 C4 z tego powodu że jest ona wyższa i zastosuję dystans ok. 2mm.

I tak jak butter pisze na chwilę obecną jeszcze nic nie jest zrobione bo nie ma czasu
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

Ja bralem a8bo takie mialem na stanie.twarde sruby i nic sie nie dziej.dzis rozkrecilem zeby sprawdzic stan srub tulei itp.wsio idealne
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

I u mnie komplet z A8 z tyłu. Dystans ok 17-18 mm a śruby m10 12.9 ok 7cm i jest dużo lepiej ;) Dzięki Butterbean-owi i Młodemu ;) Zaciski z A8 mają dłuższą dźwignię do ręcznego przez co czasem za bardzo ponosi fantazja jak jest mokro i ma się Quattro ;)
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Kupiłem dziś tarcze z a8 269mm. Okazuje się ze jak piszecie trzeba dystanse. Zaciski są z a8 i jak kolega pisał dłuższe dzwigienki. Zastanawiam się nad zamiana tarczy z s6. Średnica ta sama czyli 269mm a ciekawe jak z osadzenie. Może uda się bez dystansow? Co o tym myślicie? Robił ktoś tak może?
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Jednak poszły tarczy z a8 i dystanse między jarzmo i zwrotnice. Dystans 18mm. Wyszło idealnie. Linki i przewody p&p. A ręczny poezja. Postaram się zamieścić zdjęcia wieczorem

[ Dodano: |17 Wrz 2015|, o 17:48 ]
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-09-17, 17:50 przez mateusz30, łącznie zmieniany 1 raz.
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

MarianV8 pisze:Długości przewodów nie znam. Wziąłem stare, pojechałem do sklepu i dobrałem jakieś dłuższe "na oko" :) .

Zacisk od A8 fl jest przykręcany na śruby M14x1.5. Rozwiercasz otwór w kolumnie ze średnicy fi 13,5 na fi 14,5 i dajesz śrubę M14x1.5x30 10.9 - nie ma tu żadnego niebezpieczeństwa.
Jeżeli upierasz się przy tulejkach, to te z linka nie nadają się pod gwint M12x1.5, bo mają za dużą średnicę wewnętrzną. Dla gwintu M12x1,5 otwór ma być ~10,5.
Zacisk UFO siedział na trzech śrubach M12x1,5. Po obcięciu jednego ucha i zastosowaniu tulei brązowych, zacisk A8 będzie wisiał tylko na dwóch śrubach M12x1.5.
No codzień pracuję przy obróbce metalu, wiem co piszę ;)

Robiłem obie wersje przeróbki hamulców. Ta z dystansem, czyli zacisk mocowany od zewnątrz to jedyne rozsądne rozwiązanie, jeżeli chcesz zastosować tarczę 323x30.
Bez dystansu (z zaciskiem od wewnątrz kolumny) prawdopodobnie nie przykręcisz zacisku, bo śruba będzie kolidować z tarczą hamulcową. Z resztą będę dalsze kłopoty w wycentrowaniem tarczy względem zacisku. Podfrezowałem zacisk, kolumnę i złożyłem, ale uznałem to za rzeźbę i odpuściłem.

Moje rozwiązanie jest sprawdzone i działa. Mogłem sobie poeksperymentować, bo mam własne tokarki, frezarki, itd. Nie ma co odkrywać na nowo ameryki.
Pozdrawiam :)
Panowie a jakby dać tarcze 321x30 z ET 46,5mm to pewnie nie trzeba by dawać tego dystansu i siadło by to wszystko chyba tak samo bo tarcza poszła by 13mm na zewnątrz czy źle kombinuje?
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
marek[a6]
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2011-07-09, 11:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: nysa

Post autor: marek[a6] »

witam. dokładnie tak jak piszesz ... :ok:
Awatar użytkownika
drmort
Mechanik
Mechanik
Posty: 233
Rejestracja: 2012-10-25, 22:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Otwock

Post autor: drmort »

odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

drmort pisze:odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???
bez adapterów nic nie zrobisz, zaciski pod 320 można trafić za grosze ale można też kupić tanio Brembo z W220 więc robiąc adapter trzeba się dobrze zastanowić
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

afro89 pisze:323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.
miałem zaciski 320 z C6 ale nawet nie sprawdzałem czy weszło by to na jakimś adapterze, C6 na tym zacisku hamuje bardzo dobrze, tylko tył jest tam 302mm, nawet A8/D3 z tymi słabszymi silnikami miały z przodu te 320mm
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

hubos21, Nie wiem jak w C6 ale tarcze od S4 B5 czy też A4 B7 w 3.0 TDI 320 mm pasują pod nasze kolumny, tylko potem zacisk trza dobrać.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”