ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[ALL] Heble z A8
Autor Wiadomość
Mrozu76 
C4 Autorytet
Lucky13




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABZ
Pojemność silnika: 4.2
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 289
Skąd: Łódź
Wysłany: |8 Cze 2015|, o 10:08   

najlepiej ze zdjeciami :) tez bym cos pomodzil z tylnymi hebelkami, bo te w 19" slabo wygladaja :)
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3692
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |8 Cze 2015|, o 11:19   

Przeciez macie wszystko napisane😀
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3692
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |8 Cze 2015|, o 11:19   

Przeciez macie wszystko napisane😀
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1033
Skąd: Warszowice
Wysłany: |8 Cze 2015|, o 13:56   

Butterbean, z czego zastosowałeś tylne tarcze hamulcowe bo piszesz o dystansie 18mm, ja osobiście założę tarczę z S6 C4 z tego powodu że jest ona wyższa i zastosuję dystans ok. 2mm.

I tak jak butter pisze na chwilę obecną jeszcze nic nie jest zrobione bo nie ma czasu
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Pomógł: 106 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3692
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |8 Cze 2015|, o 18:02   

Ja bralem a8bo takie mialem na stanie.twarde sruby i nic sie nie dziej.dzis rozkrecilem zeby sprawdzic stan srub tulei itp.wsio idealne
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
Key100l 
Audi Mastah
Pozytywny Wariat




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8
Imię: Karol
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 643
Skąd: Stara Ruda ;)
Wysłany: |30 Lip 2015|, o 21:17   

I u mnie komplet z A8 z tyłu. Dystans ok 17-18 mm a śruby m10 12.9 ok 7cm i jest dużo lepiej ;) Dzięki Butterbean-owi i Młodemu ;) Zaciski z A8 mają dłuższą dźwignię do ręcznego przez co czasem za bardzo ponosi fantazja jak jest mokro i ma się Quattro ;)
_________________

 
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |12 Wrz 2015|, o 10:55   

Kupiłem dziś tarcze z a8 269mm. Okazuje się ze jak piszecie trzeba dystanse. Zaciski są z a8 i jak kolega pisał dłuższe dzwigienki. Zastanawiam się nad zamiana tarczy z s6. Średnica ta sama czyli 269mm a ciekawe jak z osadzenie. Może uda się bez dystansow? Co o tym myślicie? Robił ktoś tak może?
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
 
     
mateusz30 
C4 Autorytet
S-gang



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AAH+AEC+AAN+AAN
Pojemność silnika: 11,4
Imię: Mateusz
Trakcja: Quattro
Wiek: 35
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 332
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: |17 Wrz 2015|, o 16:46   

Jednak poszły tarczy z a8 i dystanse między jarzmo i zwrotnice. Dystans 18mm. Wyszło idealnie. Linki i przewody p&p. A ręczny poezja. Postaram się zamieścić zdjęcia wieczorem

[ Dodano: |17 Wrz 2015|, o 17:48 ]
_________________
A6 C4 AAH AVANT jest i będzie
S6 C4 AAN AVANT jest i.?
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D2 AUW lift
wszystko w QUATTRO
A3 8L 1.8T OŚKA - żony sprzedana (zaliczka)
Ostatnio zmieniony przez mateusz30 |17 Wrz 2015|, o 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 553
Skąd: Mogilno
Wysłany: |13 Sty 2016|, o 23:12   

MarianV8 napisał/a:
Długości przewodów nie znam. Wziąłem stare, pojechałem do sklepu i dobrałem jakieś dłuższe "na oko" :) .

Zacisk od A8 fl jest przykręcany na śruby M14x1.5. Rozwiercasz otwór w kolumnie ze średnicy fi 13,5 na fi 14,5 i dajesz śrubę M14x1.5x30 10.9 - nie ma tu żadnego niebezpieczeństwa.
Jeżeli upierasz się przy tulejkach, to te z linka nie nadają się pod gwint M12x1.5, bo mają za dużą średnicę wewnętrzną. Dla gwintu M12x1,5 otwór ma być ~10,5.
Zacisk UFO siedział na trzech śrubach M12x1,5. Po obcięciu jednego ucha i zastosowaniu tulei brązowych, zacisk A8 będzie wisiał tylko na dwóch śrubach M12x1.5.
No codzień pracuję przy obróbce metalu, wiem co piszę ;)

Robiłem obie wersje przeróbki hamulców. Ta z dystansem, czyli zacisk mocowany od zewnątrz to jedyne rozsądne rozwiązanie, jeżeli chcesz zastosować tarczę 323x30.
Bez dystansu (z zaciskiem od wewnątrz kolumny) prawdopodobnie nie przykręcisz zacisku, bo śruba będzie kolidować z tarczą hamulcową. Z resztą będę dalsze kłopoty w wycentrowaniem tarczy względem zacisku. Podfrezowałem zacisk, kolumnę i złożyłem, ale uznałem to za rzeźbę i odpuściłem.

Moje rozwiązanie jest sprawdzone i działa. Mogłem sobie poeksperymentować, bo mam własne tokarki, frezarki, itd. Nie ma co odkrywać na nowo ameryki.
Pozdrawiam :)


Panowie a jakby dać tarcze 321x30 z ET 46,5mm to pewnie nie trzeba by dawać tego dystansu i siadło by to wszystko chyba tak samo bo tarcza poszła by 13mm na zewnątrz czy źle kombinuje?
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
marek[a6] 
Adept



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ack
Pojemność silnika: 2800
Imię: marek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 47
Skąd: nysa
Wysłany: |20 Sty 2016|, o 11:59   

witam. dokładnie tak jak piszesz ... :ok:
 
 
     
drmort 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Jakub
Trakcja: Quattro
Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 226
Skąd: Otwock
Wysłany: |1 Lip 2016|, o 09:26   

odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???
_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro
Audi 5000 C2 DE '82 relacja z odbudowy na FB
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 553
Skąd: Mogilno
Wysłany: |6 Sie 2016|, o 01:12   

drmort napisał/a:
odświeżę kotleta,

a przełamał już ktoś barierę 320/321/323 przód do A6 C4 (bez przeszczepu kolumn z S6) ?
hubos21 ???


bez adapterów nic nie zrobisz, zaciski pod 320 można trafić za grosze ale można też kupić tanio Brembo z W220 więc robiąc adapter trzeba się dobrze zastanowić
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1033
Skąd: Warszowice
Wysłany: |6 Sie 2016|, o 16:26   

323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
hubos21 
Audi Mastah




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ACE
Pojemność silnika: 2000
Imię: Hubert
Trakcja: Ośka
Pomógł: 7 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 553
Skąd: Mogilno
Wysłany: |6 Sie 2016|, o 17:35   

afro89 napisał/a:
323 z S8 czy A8 odpada do A6 z racji takiej że tarcza jest wyższa.

320 podejdzie ale z innym zaciskiem

Co do zaciski brembo to z merca W220 jest potrzebna tarcza 345 bo inaczej nie idzie dorobić adapteru bez cięcia kolumny. Polecam zaciski brembo z BMW E38 one podejdą już pod tarcze 320, mają większy rozstaw śrub co korzystnie wpływa na dorobienie adapteru. Oba przypadki przymierzałem osobiście. No i z racji takiej że zacisk 4-ro tłoczkowy to jest i szeroki także odpowiednia felga lub dystans do felg aby ją odsunąć od zacisku.


miałem zaciski 320 z C6 ale nawet nie sprawdzałem czy weszło by to na jakimś adapterze, C6 na tym zacisku hamuje bardzo dobrze, tylko tył jest tam 302mm, nawet A8/D3 z tymi słabszymi silnikami miały z przodu te 320mm
_________________
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
 
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 26 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1033
Skąd: Warszowice
Wysłany: |6 Sie 2016|, o 20:31   

hubos21, Nie wiem jak w C6 ale tarcze od S4 B5 czy też A4 B7 w 3.0 TDI 320 mm pasują pod nasze kolumny, tylko potem zacisk trza dobrać.
_________________
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13