właśnie nie.MarianV8 pisze:Tak czy siak trzeba wiercić otwory.
gdy mamy zacisk z tyłu śruby dajemy również od tyłu m12 a w jażmo dajemy idelanie spasowaną tulejkę. śruba z ufo wytrzyma spokojnie i nic nie wiercimy w zwrotnicy !
Tulejki to w malarze mozna zapodaćbolec pisze:właśnie nie.MarianV8 pisze:Tak czy siak trzeba wiercić otwory.
gdy mamy zacisk z tyłu śruby dajemy również od tyłu m12 a w jażmo dajemy idelanie spasowaną tulejkę. śruba z ufo wytrzyma spokojnie i nic nie wiercimy w zwrotnicy !
wyliczyłem że śruba m12x1,5x30 kl 14,9 jest wytzymalasza od tej 14 którą podałeś ok 3,3 % mógłbyś to potwierdzić lub obalić?MarianV8 pisze:M14x1,5. Do zamocowanie będzie potrzebna śruba M14x1,5x30 kl.10.9.
tak. ale 14 jest wkrecana w zwrotnice a przez jarzmo jest na przelot, aby wkrecic w jarzmo trzeba przeciez użyć wiekszej śruby !MarianV8 pisze:
Zacisk od A8 fl jest przykręcany na śruby M14x1.5.