[ALL] Heble z A8

bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

MarianV8 pisze:Tak czy siak trzeba wiercić otwory.
właśnie nie.
gdy mamy zacisk z tyłu śruby dajemy również od tyłu m12 a w jażmo dajemy idelanie spasowaną tulejkę. śruba z ufo wytrzyma spokojnie i nic nie wiercimy w zwrotnicy !
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

bolec pisze:
MarianV8 pisze:Tak czy siak trzeba wiercić otwory.
właśnie nie.
gdy mamy zacisk z tyłu śruby dajemy również od tyłu m12 a w jażmo dajemy idelanie spasowaną tulejkę. śruba z ufo wytrzyma spokojnie i nic nie wiercimy w zwrotnicy !
Tulejki to w malarze mozna zapodać :!:
A nie do auta którego waga przekracza 1500 kg i moc 200 ps..
Śruba z ufo zależy do jakiego zacisku,a mówimy tu o tych z A8 d2 polift więc myśle że ciut przycienka :kwasny:
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

marcino8 pisze:Tulejki to w malarze mozna zapodać
?
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

mowiac wprost...
marian ma te przewage ze zna sie na materiale.zna sie na obrobce stali..zna sie na wymiarowaniu itp..i dlatego do mnie osobiscie przemawia opcja by mariano.
i dopoki ktos nie przedstawi gotoowego bezpiecznego swapa w innej metodzie ta bedzie przynajmniej dla mnie jedyna własciwa...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

Butterbean, rozumiem aczkolwiek poszerzamy rozstaw kół, z tyłu też trzeba by dla oka. ciekawe co na to łożyska. pewnie dadzą rade ale na pewno skróci to ich żywot. ja bede kombinował w drugą stronę jednak.

[ Dodano: 2013-08-25, 12:27 ]
marian skoro wiesz co i jak to czy wisz co oznacza w tym m12 x1.5 x 35 - sv końcówka SV?
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

MarianV8 pisze:M14x1,5. Do zamocowanie będzie potrzebna śruba M14x1,5x30 kl.10.9.
wyliczyłem że śruba m12x1,5x30 kl 14,9 jest wytzymalasza od tej 14 którą podałeś ok 3,3 % mógłbyś to potwierdzić lub obalić?
MarianV8 pisze:
Zacisk od A8 fl jest przykręcany na śruby M14x1.5.
tak. ale 14 jest wkrecana w zwrotnice a przez jarzmo jest na przelot, aby wkrecic w jarzmo trzeba przeciez użyć wiekszej śruby !
Ostatnio zmieniony 2013-08-28, 21:11 przez bolec, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

Bolec a mnie się zdaje że za dużo naczytałeś się na AP motorsport...
A ten twój sposób to chyba rezanko naszego koleżki eikela on tam rzeźbił coś z tulejkami w swoim d11 :-/
pozdro
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

marcino8, zgadza się tam również trafiłem i czytałem.
paten z tulejkami mam zdaje się z innego forum moze i od kolegi eikela, nie wiem. ale co wnosisz swoim postem wyżej?
Ostatnio zmieniony 2013-09-02, 22:19 przez bolec, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
marcino8
Mechanik
Mechanik
Posty: 117
Rejestracja: 2012-03-08, 18:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lubelskie..LKS

Post autor: marcino8 »

To że tulejki i inne tego typu druciarsto nie jest bezpieczne... :shock:
I nie jest to 126p o mocy 26 ps..nie ta masa nie ta moc na domowe sposoby..
Zresztą zrobisz jak zechcesz,przerobisz jak uważasz :!:
aah A6 manual ragussa green avant...
Obrazek
bolec
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-11-06, 00:16
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łowicz

Post autor: bolec »

ja uważam że wasz sposób aby rozwiercać dziurę na większą w zwrotnicy jest równie niebezpieczny, pozdrawiam
MarianV8
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2013-08-17, 08:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warmia

Post autor: MarianV8 »

Witam, trochę mnie nie było.
Kolega Bolec poczytał w necie porad i teoretyzuje.
Weź do ręki kolumnę oraz hamulec, złóż to do kupy i będziesz wiedział dlaczego ma być tak, a nie inaczej, dlaczego jest akurat śruba M14x1,5x30 a nie inna ;) Narazie piszesz o czymś, czym nie masz zielonego pojęcia :)
Ostatnio zmieniony 2013-09-05, 06:16 przez MarianV8, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi V8 4.2 quattro
Audi Coupe 2.8 quattro
Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo quattro
marek[a6]
Adept
Adept
Posty: 47
Rejestracja: 2011-07-09, 11:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: nysa

Post autor: marek[a6] »

Witam. Panowie w najbliższym czasie mam zamiar przerobić temat w swoim audi czyli kolumny od v8 i heble od a8 wiec zdam relacje . Jak ktoś ma ochote isc w 312 to mam jarzma potrzebne do tego .pozdro
Maciek F.
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2013-12-04, 08:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: Maciek F. »

A ja tam robię przekładkę do c4 s4 2,2t by MarianoV8 .
Zbieram graty na tarczę 323mm. Zdam relację po robocie.
AUDI 100 C4 2,0 E - było
AUDI C4 S4 2,2 T - jest
MarianV8
Adept
Adept
Posty: 16
Rejestracja: 2013-08-17, 08:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warmia

Post autor: MarianV8 »

Dziś założyłem nowe tarcze Zimmermann 323x30+klocki TRW. Stare były pokrzywione do tego stopnie, że cały samochód trząsł się jakbym miał krzywe felgi. Już jest wyraźna poprawa. Na razie obchodzę się delikatnie z pedałem hamulca. W tygodniu lecę w trasę ~600km, więc wszystko ładnie dotrze się po drodze.
Audi V8 4.2 quattro
Audi Coupe 2.8 quattro
Audi A4 B5 Avant 1.8 Turbo quattro
arwam
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2013-09-01, 22:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Świętokrzyskie

Post autor: arwam »

może ktoś mi powiedzieć jaki jest rozstaw śrub mocujących jarzmo do zwrotnicy?

zastanawiam się nad przeróbką na większe tarcze, i jarzma 451 pod 312mm są ciężko dostępne, a na pewno nie założę hebli z S2, bo co z tego że będę miał sporą moc zacisku jak sie tarcza będzie momentalnie przegrzewać, bardziej mi zależy na średnicy tarczy, ale nie wykluczam zmiany zacisku na inny
Sprzedam części do silnika AEL=> http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=14375
Jest: Audi 100 C4 Avant 2.5TDI ok 180KM/400Nm
Audi A6 C4 Quattro AEL,
ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ hamulcowy”