[A6-2.5TDI AAT] Zamiennik katalizatora

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategorii a jest związane z silnikami wysokoprężnymi.
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

pablo90, wydech jest na sztywno. Pomógłby tutaj łącznik elastyczny.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Nie może być na sztywno, oryginalnie są to łączenia z kolistym pierścieniem uszczelniającym na którym jakieś drgania i ruchy są. Na pewno nie jet to samo co typowy łącznik elastyczny ale coś tam zawsze daje.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

Mam wywalonego kata ale zachowałem flansze i te właśnie pierścienie. Zero drgań.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Czyli jednym slowem powinienem dorzucic kawalek lacznika elastycznego?
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

lub zachować ori flansze i pierścienie. Siatka powinna zniwelować drgania.
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

Gdyby tylko zlodziej przytulil sam katalizator a nie z flanszami.......
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
mati_A6
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Żary

Post autor: mati_A6 »

no to łącznik :mrgreen:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

pablo90 pisze:Gdyby tylko zlodziej przytulil sam katalizator a nie z flanszami.......
Bezczelny, mógł odesłać flansze pocztą :mrgreen: ;-)
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

mógł zobaczyć co wyciąl.. gdyby ogarnął że tak na prawde wyciął kawał rury z pustą puszka kata to mógł to zostawić gdzies pod autem zebym sobie wspawał spowrotem... :roll:
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
trooky
Administrator
Administrator
Posty: 1074
Rejestracja: 2011-07-08, 23:18
Imię: Andrzej
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: Szczecin
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: trooky »

Jak juz wyrwał to dobre 15zł an złomie
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

J.A.G, dwie strony wcześniej w tym wątku pokazałeś tłumik przelotowy AWG - taki planuje zamontowac.. czy to przetłoczenie w tlumiku wpłynie jakoś na dynamike auta? bo jeśli tak to wole montować ten bez przetloczen..
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Wręcz przeciwnie, oporami zbliżony jest do kata, pozwala utrzymać pewne ciśnienie w ukł wydechowym, które jest w niektórych silnikach bardzo ważne, jednak i tak stawia mniejsze opory, więc nic nie przytyka. Do tego będzie ciszej, jeszcze ciszej niż na samej przelotówce.
Kolega Szybki-Ens zakładał takie do AELa i był chyba zadowolony. Uderz do niego i się upewnij.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
GreenGreen
Mechanik
Mechanik
Posty: 192
Rejestracja: 2013-12-09, 12:21
Imię: Mariusz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Krzeszowice
Płeć:

Post autor: GreenGreen »

A ktoś obeznany w temacie byłby tak uprzejmy podrzucić linka do alledrogo do tłumika w obudowie kata który bez większych kłopotów podejdzie do A6C4 Avant ośka ? Dzięki z góry.
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Witam

Prawdopodobnie moj katalizator "dusi" juz silnik, jest zabity. Co myślicie o takiej opcji jak katalizator sportowy? Czy nadadzą się one do naszych aut? Czy to działa tak samo jak nasze katalizatory?

np:

http://archi.inosak.org/db/item5707639647_1.html
http://archi.inosak.org/db/item5706852695_1.html

Sens wymiany na to to jednak ekologia, nie chciałbym aby moja 100-a zatruwała środowisko ale żeby odetchnęła trochę.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Rafał_93
Mechanik
Mechanik
Posty: 196
Rejestracja: 2016-01-11, 09:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: Rafał_93 »

Casian, dopóki można to truj. Niedługo ukochana Unia dopi.....i takie normy że tak stare auta tylko na złom będzie można oddac, bo podatek w przeciwnym wypadku Cie zje. Zostaw samą puche, w środek wspawaj rurę o takiej samej średnicy co wydech zeby na przeglądzie nie podpadało i wio.
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT Automat
ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”