[ALL] Regeneracja pompy wspomagania

kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

pszondal pisze:Witam,czy ta pompa jest taka sama w dizlu i benzynie?
Tak.
Awatar użytkownika
wolfik0
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 711
Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: zabrze

Post autor: wolfik0 »

Niektóre były na 100 barów prawdopodobnie ze słabszymi motorami w 100.
Szukaj na 120barów i będzie grało :-D
()()()() Jedna rodzinka VW
Awatar użytkownika
Thorny
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 288
Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
Imię: Robert
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1995
Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Piła
Płeć:

Post autor: Thorny »

Ja u siebie też wymieniałem pompę wspomagania (za dużo bączków na śniegu). Też szukałem zestawów do regeneracji. Jednak lepiej kupic używkę za 150zł i miec spokój. Warto poszukac takiej wymontowanej z młodych silników. Ja wrzuciłem z 1.8T.
Quattro illa amat hiberno!
Awatar użytkownika
tomasz84
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 267
Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: 3miasto

Post autor: tomasz84 »

Panowie do V6 podjedzie ta pompa z 1.8T o której pisał Thorny ? Czy jest kilka typów do 1.8T?
Znalazłem taką:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Witam.. Na zlocie zdiagnozowano u mnie że pompa wspomagania jest już do wywalenia. Pytanie j.w. kupić z nowszych modeli, jak tak to jakie pasują ?
Ostatnio zmieniony 2014-08-18, 13:35 przez Casian, łącznie zmieniany 1 raz.
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
lento
Mechanik
Mechanik
Posty: 161
Rejestracja: 2012-02-22, 08:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Potoki/zadupie/

Post autor: lento »

Casian, to jest dobre ''pompa pomy'' :mrgreen:
... wychodząc z siebie nie trzaskaj drzwiami !
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

pompa pomy, czyli na pewno skrót z pompy wspomagania tak myślę :ok:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

tak tak tak.,.. jakaś literówka na klawiaturze się zrobiła... :mrgreen:
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Szukaj z nowszej A6C4, chyba pasuje z każdego silnika R4, R5, V6, V8. ciężko te pompy zabić, więc się nie bój kupić używaną z C4. Myślę że i z A8 D2 czy A4 B5, Paska B5 podejdzie zmieniając koło pasowe ale ręki nie dam uciąć.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

a czym się różnią w wyglądzie od A6 C4 ? Bo nie wiem jak tego szukać.. Może ktoś poratowałby nr fabrycznym ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Niczym, datą na tabliczce znamionowej.
Ew. ciśnieniem roboczym 100 lub 120bar oraz inny producent, zamiast ZF może być LUK, musisz zobaczyć co masz, na dole pompy jest tabliczka.
Nr powinien być 048145155FX
Ostatnio zmieniony 2014-08-20, 21:58 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
wremblo
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2013-12-21, 16:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wielkopolska

Post autor: wremblo »

Ja oddałem swoja pompę ZF 120 bar przez sklep do regeneracji w firmie ...
zawieszenie/Regenerowane-zespoy-kierownicze/.
Koszt rok temu ok. 350 zł., chodzi do dziś bez zarzutu.
Chinskie podróbki odradzam.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez wremblo, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: SEAT TOLEDO 1.9D
Było: AUDI B4 ABT
Jest: AUDI C4 AEL "ECO Power by' To JA !"
------------------------------------------------------
VAG Forever!!
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

U mnie pompa zaczyna coraz większe ilości płynu wylewać
Obrazek
Coś się da z tym zrobić czy to wymienia się na nową? Ogólnie żadnych z nią problemów nie mam. Wspomaganie dobrze działa
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Koszt nowej pompy 120bar to 400zł. Kupowałem do swojej C4. W sumie wymieniona nie potrzebnie bo ciekło mi spod dekla zaworów. Swoją dobrą pompę sprzedałem. Jeśli chodzi o dopasowanie to passat b5, audi a4, a6, a8 mają identyczną pompę jedynie co się różnić może to lekki kąt usadowienia pompy.mas0n, u Ciebie nie cieknie na simmeringu tylko na połączeniu? to wyciągnij pompę i uszczelnić na nowo. Oczywiście jeśli nie wyje i nie buczy.
Awatar użytkownika
Dworek
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 63
Rejestracja: 2015-04-21, 11:35
Imię: łUKASZ
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1992
Silnik: 2.0E 115KM (AAD,ABK)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: FWD
Skąd: WWA
Płeć:

Post autor: Dworek »

HEj, regenerował ktoś pompę, czy wymieniacie wszyscy na używki? Bo i mnie to chyba czeka, choć wolałbym ją sobie zregenerować.
Obrazek

Mam taką jak na fotce. Nie cieknie, le hałasuje trochę, więc zanim padnie, do razu chciałbym ją zrobić.

Jak to jest z tym łożyskiem? Jest łożysko i idzie wszystko według opisu od kolegów z fotum VW, czy panewka i inny patent? Dziś w Lauberze mi powiedzieli, że mogą zregenerować, ale uszczelnienia dojdą za miesiąc, bo nie maja na miejscu pompy swojej ani uszczelnień do niej...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria”