[S4-2.2T AAN] Cewka zapłonowa adaptacja
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie powinno być takiego problemu. Kiedyś testowałem te fajki. Wydawały się jakby deko za krótkie ale łączyły ok i nie było żadnych cyrków.
Cewka z BMW ma opornik 1kOhm, oryginalna z Audi 5kOhm. Masz wszystkie 5 z BMW czy może kilka?
Odezwałbyś się wcześniej, przed zmianą - mam 4 w b.dobrym stanie fajki, ori Beru, 3 są 2letnie a 1 jest 3letnia, od prawie roku leżą w szufladzie, oddałbym za grosze, dokupiłbyś sobie jedną nową i po kłopocie.
Cewka z BMW ma opornik 1kOhm, oryginalna z Audi 5kOhm. Masz wszystkie 5 z BMW czy może kilka?
Odezwałbyś się wcześniej, przed zmianą - mam 4 w b.dobrym stanie fajki, ori Beru, 3 są 2letnie a 1 jest 3letnia, od prawie roku leżą w szufladzie, oddałbym za grosze, dokupiłbyś sobie jedną nową i po kłopocie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
stefan87, http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=50106 ... baff#50106 po co dublujesz ?. Wystarczy w jednym miejscu raz napisać
- stefan87
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-12-29, 10:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
to tutaj będę brnął dalej z tematem.. no więc normalnie silnik odpala żadnego dymienia wariowania przy obrotach. itp.. auto odpala silnik pracuje normalnie przez ok 1 min po czym przestaje i gaśnie. J.A.G wszystkie sa z bmw takie same ten sam numer nowiutkie. hmm a jeżeli nie da rady to pomyśle nad twoimi tylko w tym momencie pójdzie 100 w błoto ;/ dla tego jutro załączę filmik przed wymianą i po wymianie. Jak pisałem .. że po założeniu tych starych auto normalnie pracuje. i będę walczył.
Ostatnio zmieniony 2013-02-07, 18:53 przez stefan87, łącznie zmieniany 1 raz.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Może świece masz stare a w połączeniu z fajką o mniejszym oporze dają tyłka, iskra jest mocniejsza na tych fajkach i po czasie może dostają przebicia, z tym że nie wszystkie na raz, bo gdyby na jednej czy dwóch a nawet trzech świecach nagle wypał zapłon to silnika i tak nie zadusi.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-03-06, 18:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: z nienacka
- stefan87
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-12-29, 10:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
Nie mam u kogo zvagowac.;( swiece maja niespelna 16 miesiecy z Boscha. O ile mnie pamiec nie myli. Ale jak mechanik wymienial to mowil wlasnie że sa oryginalne za ok 100 zl do tego silnika. Ale on znalazl jakies zamienniki i koszty zeszly do chyba 30 z l za jedna. Wiec moze faktycznie... Jutro zrobie zdjecia swiec i ten filmik. Teraz koncze przerwe w pracy i dzisiaj już wiecej nie zdzialam. Dzięki chlopaki!!!!
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
stefan87 pisze:swiece maja niespelna 16 miesiecy z Boscha
To w końcu jak z tym jest, świece są Boscha czy coś innego? Za 30zł to nawet NGK nie chodzi a więcej zamienników nie ma, chyba że Denso jakieś irydowe ale nie wiem czy one katalogowo są w ogóle przypisane do 2.2Tstefan87 pisze:znalazl jakies zamienniki i koszty zeszly do chyba 30 z za jedna.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- stefan87
- Adept
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-12-29, 10:08
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bytom
OK już wszystko chodzi jak należy sorki za brak aktualizacji. ale trafiły sie nad godziny i człowiek potem zmęczony lata i załatwia wszystko. ;/ Więc stare świece były z NGK BCP5E . dzisiaj po zamontowaniu nowych świec i fajek auto odpaliło i nie zgasło !!!:) nowe świece to Bosch F5DPOR powinny być w porządku jutro już na pewno daje foty i na razie czekam bo funduszy brak :( Dzięki Wielkie za wsparcie!!!
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2017-05-16, 21:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z moją eską która do tej pory chodziła bez zarzutu jest to 2.2 turbo 230KM aan silnik męczę się już z nią 4 dni a chodzi o to że jechałem sobie kilka dni temu nagle zgasła i lipa kontrolki się palą zapłon jest a nie chce zapalić posprawdzałem bezpieczniki czy pompka paliwa chodzi gaz ok a nie pali postałem 15 min jak by nigdy nic odpala na strzała na drugi dzień ta sama sytuacja się powtarza 15 min i pali pod koniec dnia nagle coś szarpie nie ma mocy postawiłem i od tamtej pory cyrki chodzi na 3 pierwsze gary na 4 i5 nie pracuje podłączałem pod vag pokazało czujnik wałowy wymieniłem zero błędu to samo dalej wszystko po kolei sprawdzone świece, cewki,wtryski,. napięcie, ciśnienia, sprężanie wszystko dochodzi a nie pali na 4.5 cylinder co jeszcze mogłem za pomieć sprawdzić i jaka przyczyna tego wszystkiego jest ?
Mario
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
mario13983, Mariuszu, tak więc G28 zupełnie niepotrzebnie wymieniłeś, ponieważ w Motronic'u M2.3.2 na zgaszonym silniku ECU jak nie widzi impulsów z G28 to wywala jego błąd. Znajdziesz to opisane na forum wzdłuż i wszerz. Druga sprawa, jak nie pali na 4-ym i 5-ym cylindrze to obstawiam, że padł moduł sterowania cewek na grodzi pożarowej. Po przewodach od cewek dotrzesz który to ancymon. Dodam, że zamiennie pasuje moduł z V6'ki czy to ABC czy AAH. Nówka kosztuje majątek tak samo jak cewka. Stąd m.in. praktycznie wszyscy przechodzą na cewki z silników nowszej generacji.
Pamiętaj, że to auto ma ćwierć wieku i zależnie od jego pierwotnego stanu takie rzeczy mają prawo się dziać.
Więc na początek : podmień na inny sterownik cewek cylindrów 4 i 5. Powinno pomóc. Jeżeli nie - myślimy dalej.
Pamiętaj, że to auto ma ćwierć wieku i zależnie od jego pierwotnego stanu takie rzeczy mają prawo się dziać.
Więc na początek : podmień na inny sterownik cewek cylindrów 4 i 5. Powinno pomóc. Jeżeli nie - myślimy dalej.