ja od dłuższego czasu sam ogarniam wtrysk mechaniczny u siebie i nie tylko i tak naprawdę nie jest to nic nadzwyczajnego z tym, że dostępność nowych części tego układu wtryskowego jest raz, że zerowa a dwa, że nie osiągalna ze względów finansowych, cena rozdzielacza 4500zł, używki jak się kupuje to tylko takie które można sprawdzić a najlepiej z aut bez LPG bo wtryski czy rozdzielacz z czasem dostanę po tyłku nie ma co ukrywać, ale zmienisz te rzeczy i śmigasz następne 100k km, jako, że mam taki sam układ wtryskowy co AAD czyli KE-Motronik dzisiaj nakręciłem mały filmik komórką pracy na zimnym silniku, jak ktoś jest z moich okolic służę pomocą jeśli chodzi o wtrysk mechaniczny głównie 2.0 i 2.0 16V i ja nie jestem zwolennikiem ustawiania na analizatorze, chyba, że jest to zwykły k-jetronik
[A6-2.0 AAD] Nie pracuje na PB, od czego zacząć?
-
- Adept
- Posty: 7
- Rejestracja: 2012-12-10, 21:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Witajcie koledzy po dlugiej przerwie temat wtrysku mechanicznego niestety nie ogarnelem ale bd sie staral w najblizszym czasie moje audi teraz odpoczywa w garazu jezdze innym autem i nie mam teraz czasu sie tym zajac . ale pisze bo nabylem turbine od 1.8t benzyna audi i pisze z pytaniem czy jest opcja zamontowac ja w mojej 100 i czy to da porzadany efekt ? pisze bo sie nie znam wiedz pytam ekspertow moj silnik to 2.0 aad na mechanicznym wtrysku