ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[ ALL] EDS / EDL - wszystko o tym systemie
Autor Wiadomość
eSPe
Zasłużony klubowicz



Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 103
Wysłany: |27 Lis 2012|, o 22:13   

Cytat:
Muszę sprawdzić jak moja pompa ABS wygląda :)

No właśnie mi się wydaje że do Q nie wsadzali bo i po co w sumie.
Jak masz problem z wyjazdem to zapinasz most i jedziesz.
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 888
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |27 Lis 2012|, o 22:20   

eSPe, setki owszem ale a6 z Q już ma eds w seri raczej i jest zupełnie inna pompa i tylko po kompie ABS EDS można się dowiedzieć że się ma bo pisze wielki literkami :)
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |27 Lis 2012|, o 23:33   

eSPe, Chciałbym właśnie tak zapinać most jak w Setce albo w A80
_________________
Quattro illa amat hiberno!
 
 
     
eSPe
Zasłużony klubowicz



Zaproszone osoby: 41
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 103
Wysłany: |27 Lis 2012|, o 23:34   

Thorny napisał/a:
eSPe, Chciałbym właśnie tak zapinać most jak w Setce albo w A80

A no jo.
Zapomniał że 100 po lifcie nie ma tego magicznego guziczka w tunelu.
Więc pewnie dlatego szło w serii z Q EDS.
 
     
Kazikboy 
Pan konserwator
Swap Master




Moje Audi: S4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABH :| 249,4PS 361NM
Pojemność silnika: V8 :D
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): -20
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 888
Skąd: Żórawki/szczecin
Wysłany: |28 Lis 2012|, o 08:14   

Thorny, możesz zmienić dyfer i dodać cała instalke do DiFF i będziesz miał tylko ciekawe czy by można zrobić ze diff i EDS by razem działało bo w setkach po włączeniu blokady dyfra ABS się wyłacza
_________________
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
 
 
     
Thorny 
C4 Autorytet
Ostatni Rockers




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Robert
Trakcja: Quattro
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 04 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Piła
Wysłany: |28 Lis 2012|, o 13:46   

Kazikboy, Ciekawa koncepcja , połączenie obu systemów bo przecież EDS nic nie mąci w samym dyfrze tylko bawi się prędkością obrotową kół poprzez czujniki ABS'u. Ciekawe... być może kiedyś będzie trzeba wrzucić inny dyfer to się pomyśli :)

A takie zejścia temperatur jak w piątkowy wieczór sprzyjają testom :)

_________________
Quattro illa amat hiberno!
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |28 Lis 2012|, o 17:15   

Bez sensu, wywalać dyfer żeby mieć manualną blokadę DIFF skoro jest EDS...
Lepiej już zrobisz kupując dyfer z Audi V8, tam masz TORSEN'a
eSPe napisał/a:
Zapomniał że 100 po lifcie nie ma tego magicznego guziczka w tunelu.
Więc pewnie dlatego szło w serii z Q EDS.

Dokładnie, w A6 C4 z napędem Q było zawsze EDS.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |28 Lis 2012|, o 20:31   

Tak się zastanawiam.. Ciekawe czy dałoby radę założyć EDS w ośce ? Bo tutaj to na prawdę by się przydało..
 
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1175
Skąd: Świdnica
Wysłany: |28 Lis 2012|, o 20:56   

dziwne bo ja mam ośkę i mam właśnie taka pompę z EDS i ABS, widoczne napisy na opakowaniu, niestety od 2 lat ABS mam unieruchomiony poprzez brak czujnika.
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
adriang92 
Guru




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAH
Pojemność silnika: 2.8 v6
Imię: Adrian
Trakcja: Quattro
Pomógł: 25 razy
Wiek: 26
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1310
Skąd: Zbędowice
Wysłany: |29 Lis 2012|, o 14:06   

GTR34, da rade tylko weż znajdz pompe i sterownik taki :-P
_________________

 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |29 Lis 2012|, o 14:07   

Na next zimę będę myślał :mrgreen:
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |29 Lis 2012|, o 15:42   

W Sharanach ponoć częściej były te pompy i sterowniki ABS z EDS dla ośki.
Kiedyś na elektrodzie bodajże czytałem cały temat, człowiek z powodzeniem wstawił sobie drugą pompę ABS i sterownik ale nie obyło się bez niespodzianek, przewody metalowe czy jakieś inne pierdołki.
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |29 Lis 2012|, o 16:17   

J.A.G, Tak też to czytałem, nawet sobie zrezał kontrolkę, że kiedy EDS działa to kontrolka mrugała. Też bym to chciał mieć w ośce :mrgreen: U nas jest fajnie, bo wsadziłbym oprawkę z żaróweczką do kontrolki ASR i byłoby zacnie. Ciekawe czy wiązkę pompa---> sterownik też trzeba mieniać czy tylko mieniamy pompę i sterownik i wszystko, czy trzeba coś jeszcze rezać z wiązką.
 
 
     
KazikMigdalski 
Czeladnik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2598
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Wiek: 24
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: |6 Kwi 2017|, o 16:09   

Casian napisał/a:
dziwne bo ja mam ośkę i mam właśnie taka pompę z EDS i ABS, widoczne napisy na opakowaniu, niestety od 2 lat ABS mam unieruchomiony poprzez brak czujnika.


Ja również mam ośkę, i na pompie poza ABS mam tez literki EDS. Zastanawia mnie czy to poprawnie działa (?), ponieważ często kiedy parkuje słyszę charakterystyczne 'truuuu' i jak wcisnę hamulec to kopie ABS. I martwi mnie ewentualna awaria jakaś, bo widzę ze bez quattro to rzadkość więc może być kłopot z częściami
_________________
Łada 2103 1.5 1976
Fiat 125p 1.5 1982
Fiat 125p 1.5 1980
Fiat 126p 0.6 1991
Polonez 1.6 1989
Trabant 601 1986 instalacja 12Volt
Trabant 601 1976 instalacja 6Volt
Audi 100C4 Avant 2.6 1993
 
     
Tomas 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1998
Oznaczenie silnika: ACK
Pojemność silnika: 2,8 30V
Imię: Tomek
Trakcja: Quattro
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 400
Skąd: Głubczyce (opolskie)
Wysłany: |6 Kwi 2017|, o 19:26   

Nie taka rzadkość, Ja miałem w swoim AAT ośka też EDS i nawet czasem działał :-P tzn jak czujniki ABS były ok to działało, na sniegu szedł jak głupi ;-)
_________________
Była 100 C4 2,5 AAT

Jeśli miałbyś wybrać między dziewczyną a C4... To wybrałbyś 100 czy A6 ?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13