ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
Ciekawe aukcje, allegro otomoto itp, itd
Autor Wiadomość
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Wiek: 32
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 930
Skąd: śląsk
Wysłany: |29 Lip 2011|, o 21:20   Ciekawe aukcje, allegro otomoto itp, itd

Witam panowie i panie, zakładam taki temat żeby można było tu wklejać ciekawe aukcje z linkami i ogłoszeniami. Nie z jakimiś firankami, garnkami czy też masażerami i tłuczkiem do kotletów a z częściami czy też autkami. ktoś coś znajdzie ciekawego np. jakiś rarytas do C4 a poprostu go nie stać czy już to ma a innym sie przyda to wkleja tutaj link. Daje jako pierwszy.

http://allegro.pl/car-aud...1740853371.html

POLECAM WRZUCANIE LINKÓW DO AUKCJI PRZEZ UPRZEDNIE ZARCHIWIZOWANIE JEJ.
DZIĘKI TEMU LINKI DO ALLEGRO NIE WYGASNĄ ZA MIESIĄC:
--> ARCHIWIZATOR AUKCJI <---
eSPe
_________________

Ostatnio zmieniony przez eSPe |20 Sty 2012|, o 21:32, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3690
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |29 Lip 2011|, o 21:26   

gratuluje pomyslu.
zwracam tylko uwage na jedno...
Wstawiamy tutaj tylko ciekawe aukcje.bez ironii i ciekawych inaczje aukcji czyli mowiac wprost smiesznych...

zestaw ciekawy zastanawiam sie co to sa te dwa duze krazki...maskownice?ale do czego skoro z przodku w c4 jste prostokatna maskownica... :evil: :evil: :evil:
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Wiek: 32
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 930
Skąd: śląsk
Wysłany: |29 Lip 2011|, o 21:28   

Butterbean, hmm niemam pojęcia co to może głośniki w tylne drzwi??
_________________

 
 
     
pawellike 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 146
Skąd: Sobolew
Wysłany: |30 Lip 2011|, o 12:01   

Te dwa krążki pomiedzy wzmacniaczem i te dwa male głośniczki to są... w tylne drzwi :-) Znajomy ma identyczną A6 jak ja, tyle że diesel i system nagłośnienia BOSE. W tylnych drzwiach znajdują się glośniki (jak w kombi) oraz syczki (wysokotonowe)

Znalazłem tą aukcję przedwczoraj i się zastanawiam czy czekać do wypłaty czy kupować teraz :-P
Ostatnio zmieniony przez pawellike |30 Lip 2011|, o 12:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3690
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |30 Lip 2011|, o 15:11   

pawellike, dziwne.wobec tego brakuje jednych gwizdkow z przednich drzwi.
s przodu ida te dlugie kieszenie i gwizdki.do tylu ida dwa prostokaty na polke.jedynym wyjsciem jest to ze to sa nisktonowe zeczywiscie w dzwi tylne.ale dla mnie to deko dziwne.chociaz w zestawie tym nei am skrzynki basowej wiec mozliwe ze takie to ma zastosowanie.
odpusc sobie ten zestaw.nie am okablowania itp.pozatym bose wcale nie gra tak rewelacyjnie jak wszyscy zachwalaja.pozatym zeby gralo bose to musisz miec albo oryginalne radio albo zakladac radio z minimum 4 wyjsciami chociaz mysle ze 6 wysjc na wzmaka bedzie w porzadku.
bo jesli planujesz tylko wymiane glosnikow i pozostawienie zwyklej instalki jaka masz to wogoole szkda pradu...
za 250-300zl kupisz sobie juz dwa srednie komplety glosnikow.np hertz.
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
pawellike 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 146
Skąd: Sobolew
Wysłany: |1 Sie 2011|, o 11:44   

Car-Audio to jakoś bym jeszcze ogarnął, tylko że teraz tak myślę że niestety nie użyłbym tego zestawu u siebie ponieważ zrobiłem w drzwiach z tyłu dwa otwory na glośniki 16mm a te są jak wiadomo mniejsze ... Czyli dwa głośniki odpadają. Jak kumpel wróci z nad morza, to zrobię zdjęcie jego zestawu BOSE. Gra o niebo lepiej niż u mnie.

[ Dodano: 2011-08-01, 11:46 ]
Apropos ciekawych aukcji: http://www.autoscout24.ch...0&page=18&row=6

S6 Plus w Szwajcarii tylko za ogromne pieniądze ( 1Chf = 3,30zł) Czyli 14.500Chf to jakieś 47.500zł + cło, akcyza itp ...
_________________

 
 
     
Dawid2542 
Moderator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEC
Pojemność silnika: 4170
Imię: Dawid
Trakcja: Quattro
Audi na (pkt): 36
Wiek: 32
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 930
Skąd: śląsk
Wysłany: |15 Sie 2011|, o 19:45   

http://allegro.pl/blenda-...1770476604.html wiadomo cena, ceną, ale za igłe może i warto tyle dać...
_________________

 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3690
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |15 Sie 2011|, o 20:20   

u tego samego typa jest szansa kupic tanio licznik z ac ibc...
http://allegro.pl/zegary-...1758513668.html
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
pawellike 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 146
Skąd: Sobolew
Wysłany: |16 Sie 2011|, o 19:27   

http://moto.allegro.pl/au...1770868011.html
Piękny kolor, niezła cena. Auto stoi na tablicach LRY (Lubelskie Ryki - 30km ode mnie), ale Stare Oleszyce są pare km od Ukrainy ...
_________________

 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3690
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |16 Sie 2011|, o 19:59   

do s-line to mu brakuje jak krowie do baletu...

[ Dodano: 2011-08-16, 20:00 ]
pelen wypas....korbotronic z tylu....
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
pawellike 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 146
Skąd: Sobolew
Wysłany: |16 Sie 2011|, o 22:19   

Widzę że kolega Butterbean to ma zajebiście sceptyczne podejście do życia. W każdym poście.
A w tym audi kolor mi się naprawdę podoba
_________________

 
 
     
Butterbean 
Adam Horch




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: abc
Pojemność silnika: 2.6
Imię: tomasz
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: :)
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 3690
Skąd: Olsztyn
Wysłany: |16 Sie 2011|, o 22:34   

pawellike, zgoda ma kolor super.masz racje.kola moze jeszcze tez.tu nie chodzi o samo auto.chodzi o opis w aukcji...auto opisane rzetelnie zawsze ma wieksze szanse sie sprzedac niz opis s-line na tylnej klapie majacy sugerowac wersje specjalna...a tak wogole koledzy czy s-line bylo cos takiego w c4?
_________________
sprzedaż częsci używanych-
telefon : 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
 
 
     
pawellike 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2,6
Imię: Paweł
Trakcja: Quattro
Wiek: 31
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 146
Skąd: Sobolew
Wysłany: |16 Sie 2011|, o 22:42   

Ale mi chodziło tylko o kolor :-) Podejrzewam, że też nieoryginalny, bo pierwszy raz się z takowym spotykam. A felgi ... no cóż, wszystkie krawężniki jego :-P
_________________

 
 
     
garo 
Czeladnik




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: ABC
Pojemność silnika: 2.6
Imię: Robert
Audi na (pkt): 5
Wiek: 28
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 82
Skąd: TBB
Wysłany: |17 Sie 2011|, o 08:29   

S-line jest ale od C5 w C4 ni ma bata, ale ori nie było :mrgreen:
_________________
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Wiek: 34
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |17 Sie 2011|, o 14:46   

Z tym S-line są niezłe przypały na forach i allegro.
Nic takiego nie było w C4, tak jak pakiet komfort... w ogóle nic nie było w C4 z takich rzeczy poza kierownicą i fotelami S6 (i nie było to na pewno S-line)
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14