[100-2.0 16V ACE] mechaniczny wtrysk
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
ale ja nie miałem nigdy żadnego strzału, mam drugą generację z korkowcem bez śrubki, świece zmieniam co roku nie ważne czy zrobię 5k km czy 12, jednoelektrodowe NGK BKR6E, kosztują chyba z 9zł/szt, do tego dobra kopuła ok 180zł + palec 20zł, jeżdżę już na niej dobre 3 lata, ori Boscha, dobre przewody BERU ok 400zł i nie ma prawa strzelać
Ostatnio zmieniony 2013-12-10, 20:47 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bieszczady
Witam,Panowie pomocy mam c4 2l mechaniczny wtrysk i problem gdy autko jest zimne pali na raz ze aż milo ale zato gdy sie rozgrzeje to nie chce za chiny lódowe odpalic pozmienialem co moglem: filtr powietrza swiece wyczyscilem odme i krokowca iskra jest zmienilem czujnik temp płynu i pompe paliwa :(i nic te same objawy dodam ze jak jest cieply to faluja obroty i lubi zgasnac ale jak odepne kostke z czujnika płynu tego niebieskiego to autko odpala bez problemu
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
Według mnie to skład mieszanki do sprawdzenia/wyregulowania, jak zimny to wtryskiwacz rozruchowy się włącza i auto lepiej odpala, albo za bardzo go przylewa i zimny odpali ciepły nie, winne też mogą być też cieknące wtryskiwacze przez, które zapowietrza się układ. Jeśli chodzi o czujnik temp to dobrze będzie tylko na Boschowskim, po przekładce silnika miałem jakiś FAE wkręcony i niestety też były problemy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: B-B
Też ci życze tego żeby wiedział co robi, ja byłem u kilku i jak zobaczyli co jest pod maską to nagle mieli zawał roboty i nie mają czasu.Jeden zakład który coś tam kojarzył i naprawiali mieta na KJ ale ich naprawa polegała na wymianie całego wiec to chyba każdy co ma sprawne dwie ręce zrobi i tak jak coś nie gra to obczajam jak to działa i jak to sprawdzić...czasami kolega Hubos coś podpowie bo bawi sie tym wynalazkiem dłużej.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bieszczady
witam ja wlasnie mam ten silnik AAD 2litry, a po wizycie w serwisie na 99% wina pompki paliwa moja byla na wykonczeniu dawala 4bary a na ten silnik wedlog katalogów powinna byc 10bar wiec musze wyczarowac pąpke,pozatym wtryski,rozdzielacz i reszta po diagnostyce okazaly sie super stan ciekawe ile jest warta pąpka 10 barowa aa jeszcze jest taka opcjia ze jak zwiozłem auto z włoch to juz tam na miejscu ktos majstrował w baku i mam nieorginalna papke zapomnialem dodac moje autko niema gazu i nieplanuje go zagazowac
- hubos21
- Audi Mastah
- Posty: 563
- Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mogilno
żeby mieć 10bar musisz dać dwie to są pompy 6,5bar, powiem Ci tylko, że masz duży problem bo ceny tych pomp nowych są od 500-700zł zależy czy masz tą cienką czy grubą, da się nawet wsadzić w ori kosz pompę zewnętrzną, miałem kiedyś na próbę od B3, poza tym pompy Boscha 040 i 044 też będą dobre, 040ki były nawet fabrycznie w niektórych ke-jetach. Jest tylko jedna zasada albo Bosch albo Pierburg żaden zamiennik nie będzie miał takiego ciśnienia roboczego i wydajności. Jakby Twoja pompa dawała tylko 4bar to auto nie odpaliłoby wcale. Mierzył przy Tobie ciśnienie paliwa w rozdzielaczu? Tam jest króciec pomiarowy
Ostatnio zmieniony 2014-01-24, 19:21 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT