[100-2.0 16V ACE] mechaniczny wtrysk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

ale ja nie miałem nigdy żadnego strzału, mam drugą generację z korkowcem bez śrubki, świece zmieniam co roku nie ważne czy zrobię 5k km czy 12, jednoelektrodowe NGK BKR6E, kosztują chyba z 9zł/szt, do tego dobra kopuła ok 180zł + palec 20zł, jeżdżę już na niej dobre 3 lata, ori Boscha, dobre przewody BERU ok 400zł i nie ma prawa strzelać
Ostatnio zmieniony 2013-12-10, 20:47 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Jak kolega Hubos mówi.Podstawa to sprawny układ WN i nigdy nie będzie problemu strzału,a na utrzymywanie paliwa w rozdzielaczu jest układ k-j stop.Jak ktoś kupuje takie auto i jeździ tylko na gazie to R.I.P.
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

Witam,Panowie pomocy mam c4 2l mechaniczny wtrysk i problem :( gdy autko jest zimne pali na raz ze aż milo ale zato gdy sie rozgrzeje to nie chce za chiny lódowe odpalic pozmienialem co moglem: filtr powietrza swiece wyczyscilem odme i krokowca iskra jest zmienilem czujnik temp płynu i pompe paliwa :(i nic te same objawy dodam ze jak jest cieply to faluja obroty i lubi zgasnac ale jak odepne kostke z czujnika płynu tego niebieskiego to autko odpala bez problemu
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

Według mnie to skład mieszanki do sprawdzenia/wyregulowania, jak zimny to wtryskiwacz rozruchowy się włącza i auto lepiej odpala, albo za bardzo go przylewa i zimny odpali ciepły nie, winne też mogą być też cieknące wtryskiwacze przez, które zapowietrza się układ. Jeśli chodzi o czujnik temp to dobrze będzie tylko na Boschowskim, po przekładce silnika miałem jakiś FAE wkręcony i niestety też były problemy.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

dzieki piekne za odpowiedz w piatek jade no mechanika speca od mechanicznych wtrysków zobaczymy co on na to :(
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

mam nadzieję, że to faktycznie spec i nie rozwiąże problemu przez odpinanie kostek albo wywalaniu krokowca
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

:) tez tak mysle bo skurczybyk drogi jest i jedyny na podkarpaciu,dam znac co i jak po wizycie u niego
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Też ci życze tego żeby wiedział co robi, ja byłem u kilku i jak zobaczyli co jest pod maską to nagle mieli zawał roboty i nie mają czasu.Jeden zakład który coś tam kojarzył i naprawiali mieta na KJ ale ich naprawa polegała na wymianie całego wiec to chyba każdy co ma sprawne dwie ręce zrobi i tak jak coś nie gra to obczajam jak to działa i jak to sprawdzić...czasami kolega Hubos coś podpowie :mrgreen: bo bawi sie tym wynalazkiem dłużej.
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

jutro o 12 mam wizyte na diagnostyke wtryskow i rozdzielacza zobaczymy co ten fachman powie bo to ponoc autoryzowany serwis przynajmniej tak mówi kolega i tak pisze na necie no ale pozyjem i sam zobaczem :)
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

mam już obcykanego ke-motronika ACE/AAD/3a, z AARem gorzej bo tam jest osobny sterownik do zapłonu ale wszystko w końcu się opanuje, zasada działania taka sama
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

witam ja wlasnie mam ten silnik AAD 2litry, a po wizycie w serwisie na 99% wina pompki paliwa moja byla na wykonczeniu dawala 4bary a na ten silnik wedlog katalogów powinna byc 10bar wiec musze wyczarowac pąpke,pozatym wtryski,rozdzielacz i reszta po diagnostyce okazaly sie super stan ciekawe ile jest warta pąpka 10 barowa aa jeszcze jest taka opcjia ze jak zwiozłem auto z włoch to juz tam na miejscu ktos majstrował w baku i mam nieorginalna papke zapomnialem dodac moje autko niema gazu i nieplanuje go zagazowac :)
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

żeby mieć 10bar musisz dać dwie :D to są pompy 6,5bar, powiem Ci tylko, że masz duży problem bo ceny tych pomp nowych są od 500-700zł :-( zależy czy masz tą cienką czy grubą, da się nawet wsadzić w ori kosz pompę zewnętrzną, miałem kiedyś na próbę od B3, poza tym pompy Boscha 040 i 044 też będą dobre, 040ki były nawet fabrycznie w niektórych ke-jetach. Jest tylko jedna zasada albo Bosch albo Pierburg żaden zamiennik nie będzie miał takiego ciśnienia roboczego i wydajności. Jakby Twoja pompa dawała tylko 4bar to auto nie odpaliłoby wcale. Mierzył przy Tobie ciśnienie paliwa w rozdzielaczu? Tam jest króciec pomiarowy
Ostatnio zmieniony 2014-01-24, 19:21 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
SCEPEK
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2013-12-01, 19:54
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bieszczady

Post autor: SCEPEK »

nie przy mnie nie mierzyl ja czekałem na poczekalni :( jakas pompke wsadzili ponoc 10bar i auto palilo ale testy z jazdy beda w tygodniu bo czas sie konczyl a oni do 15 pracowalimam nadzieje ze wszystko bedzie ok i w przyzwoitych kosztach
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Zamienniki pewnych części kończy sie tym, że trzeba to robić kolejny raz i wydać dwa razy tyle.Dlatego lepiej kupić używke jak tani zamiennik.10 barów to by ten rozdzielacz byłby fontanną :shock:
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

regulator ciśnienia by sobie poradził pewnie ale skąd taka pompa :D
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”