srebrny sedan i eSa !! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!karol89 pisze:
Ciekawe Filmiki.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Co do upalania gumy macie kompletną rację że w dupę dostaje torsen tym bardziej z różnymi obręczami na tylnej i przedniej osi.
Srebrny sedan wymiata to fakt
Przy okazji dodaje co prawda niby test opon ale jak miło widzieć jak audi targa subaru
http://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0
Srebrny sedan wymiata to fakt
Przy okazji dodaje co prawda niby test opon ale jak miło widzieć jak audi targa subaru
http://www.youtube.com/watch?v=l_xGLOA3bj0
Quattro illa amat hiberno!
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
Pawel27, tak naprawdę to wielkość i waga auta takim wyczynom mówi zdecydowanie NIE musiał by być z 2 razy większy stado przy najmniej trochę mniej wagi i duże chamtle z poprawiona przyczepności a zdecydowanie lepiej by sie jechało dlatewgo ja swoja tylko okazyjnie puszczam nawet na cwiare bo nie ma sensu...
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- f_michal
- Czeladnik
- Posty: 95
- Rejestracja: 2012-07-27, 08:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PIŁA
moim znaniem czyste porno
ale ztego co wyczytałem na streetracing.pl albo oni wymysslili jakis patent albo to fake dla ciekawskich dodaje link do ich strony
bardzo ciekawa informacja jest brak chlodnicy, temperatury pracy itp
http://www.rtugroup.com/animation
pomija 815ps/1000mn i spalanie 5,3
co dla ludzi ze swiata tuninngu jest chyba niemozliwe
tu info z ich TV
Ostatnio zmieniony 2012-11-30, 08:31 przez f_michal, łącznie zmieniany 2 razy.
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Hmm motor aż dziwny w jaki sposób może spalać takie małe ilości benzyny? co oni tam nagrzebali? ;] co to za technologia? o co w niej dokładnie chodzi bo z tego co widzę to wszystko jest owiane tajemnicą
fajnie by było mieć takie coś w swojej C4 to i LPG stało by się zbędne
fajnie by było mieć takie coś w swojej C4 to i LPG stało by się zbędne
Ostatnio zmieniony 2012-12-03, 09:58 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
ciekawe za ile czasu ich zamknie skarbówka nasłana przez szejków paliwowych bo to oni trzymają wszystko w garści sa już silniki które spalają 1litr na 100km ale nie wejda do produkcji bo mniej ropy będzie trzeba światu....
swoja droga RS6 C4 s tym silnikiem było by pięknem techniki i nawet 2 tony wagi nie grały by większej roli przy tym momencie obrotowym
swoja droga RS6 C4 s tym silnikiem było by pięknem techniki i nawet 2 tony wagi nie grały by większej roli przy tym momencie obrotowym
Ostatnio zmieniony 2012-12-03, 17:40 przez Kazikboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
diesel też potrafi
http://motokiller.pl/32053/Kocham-Diesle
http://motokiller.pl/32053/Kocham-Diesle
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS