ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
WojtekC4 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT+0.216+k16
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Wojtek
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 56
Skąd: z Nienacka
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 14:24   

pawel, Ja pojechałem do pompiarza podałem nr dsla150P764 i mi pokazał ori Bosche z tym numerem i były to 216tki wiec nie wiem co Ty próbujesz udowodnić ,zresztą najlepiej pojedz do jakiegoś konkretnego serwisu diesla i zapytaj,a po za tym afro89, dał wystarczające info na ten temat więc nie szukaj sobie kwadratowych jaj.
Ostatnio zmieniony przez WojtekC4 |13 Gru 2012|, o 14:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 14:47   

Było na tych boschach napisane "216", a może pompiarz pomierzył te otworki ? Rozmawiajmy konkretnie...
A to co wkleił afro89 znam, wielu już kopiowało i wklejało te dane, ale skąd one się wzięły to najstarsi górale nie wiedzą.

Wkleję teraz to co ja "wydedukowałem", co nie znaczy że to wszystko jest zgodne z rzeczywistością:

2437010084 (P280-) 2,5 TDI SIL. AAT - średnica otworków 0,180mm
2437010076 (P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL. ACV,AUF,AGX,AHD,BBF,APA,AXC,AYC,BBE - średnica otworków 0,185mm
2437010082 (P502) 2,5 TDI SILNIK AEL - średnica otworków 0,210mm
2437010077 (P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF,AFN,AVG - średnica otworków 0,205mm
2437010083 (P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z,AHU,ALE,AFF - średnica otworków 0,190mm
2437010059 (P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY,ACV,AUF,AXL,AYC,ANJ 1,9 TDI SILNIKI ALH,ALE - średnica otworków 0,175mm
2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY - średnica otworków 0,210mm
2437010111 (P837) 1,9 TDI silnik ASV - średnica otworków 0,205mm
2437010126 (P1019) - 2.5 TDI AXG - średnica otworków 0,210mm
2437010106 (P838) - 2.5 TDI D525 (AEL stosowany w VOLVO) - średnica otworków 0,205mm
Ostatnio zmieniony przez pawel |13 Gru 2012|, o 14:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 1005
Skąd: Warszowice
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 19:02   

pawel, No właśnie w Twoim przypadku także nie ma pewności iż wszystkie Twoje dane są prawidłowe i skąd je wydedukowałeś :?: Tego nawet najstarsi górale nie wiedzą. Jeśli chcesz rozmawiać o konkretach to je przedstaw na ten temat, widocznie nie jesteśmy doinformowani, być może sam mierzyłeś otworki suwmiarką?? Większość z nas opiera się na tym co jest mówione na innych forach i to na nie jednym, oraz na tym co jest sprzedawane, i to nas trzyma w utwierdzeniu że występują wtryski 0.216 w AHY i AXG.
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |14 Gru 2012|, o 01:06   

Wkleiłem parę postów wyżej katalog odpowiedników końcówek boscha produkowanych przez sevendiesel (bo ta firma takowy udostępnia) wraz z podstawową specyfikacją (ilość otworków i ich średnica) - i stąd ta moja dedukcja.
Gdyby ktoś posiadał jakiś katalog, notę techniczną czy cokolwiek na temat wtrysków boscha, f.boscio, firada, star diesel etc etc to byłbym wdzięczny za udostępnienie na forum aby rozwiać wątpliwości.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
mati_A6 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: AYM
Pojemność silnika: 2496
Imię: Mateusz
Trakcja: Ośka
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 288
Skąd: Żary
Wysłany: |14 Gru 2012|, o 16:03   

Może ktoś kto zna się na takich sprawach technicznych wystosuje odpowiednie zapytanie do naszej polskiej firmy "Wuzetem"? Ja na ich stronie jedynie znalazłem katalog produktów z którego i tak nic nie rozumiem http://www.wuzetem.waw.pl...tion=com_morion
_________________
:oska:
Ostatnio zmieniony przez mati_A6 |14 Gru 2012|, o 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1184
Skąd: Świdnica
Wysłany: |14 Gru 2012|, o 16:36   

Te WZM to sa nie do dostania.. Przynajmniej nigdzie u mnie w sklepach ich nie mają :(
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |14 Gru 2012|, o 17:03   

Ja kupiłem na allegro, i jestem z nich zadowolony. Tyle, że średnica otworków 0.210 czyli to AEL'a.
 
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 01:09   

Znalazłem jeszcze to - zdaje się należy do boscha:
http://sd-2.archive-host....o_nez_bosch.pdf

Jest tam napisane mniej-więcej to samo w temacie, który nas dotyczy (czyli szpryc DSLA150) co w katalogu seven diesel, do którego link już wstawiłem parę postów wcześniej - jeżeli komuś zepsułem dobry interes, względnie humor to stwierdzam, że to było całkowicie niezamierzone ;)

GTR34, jaki już przebieg zrobiłeś na WZM-ach ? Czy wymieniałeś końcówki sam bez regulacji ciśnień, czy może jakiś pompiarz ci to robił ?

pzdr
_________________
AAT@17xKM/380Nm
Ostatnio zmieniony przez pawel |15 Gru 2012|, o 01:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1184
Skąd: Świdnica
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 11:28   

Panowie co to znaczy że wtrysk otwiera się przy niższym ciśnieniu, co słychać czasem na wolnych obrotach. Mam mozliwość kupna wtrysków ale taka adnotacje dał sprzedający..
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 11:31   

Chyba to, że leje - nie rozpyla odpowiednio co się objawia "tłuczeniem" silnika zwłaszcza na wolnych obrotach. Tak mi się przynajmniej wydaje (ja bym tego nie kupował).
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 13:06   

pawel napisał/a:
GTR34, jaki już przebieg zrobiłeś na WZM-ach ? Czy wymieniałeś końcówki sam bez regulacji ciśnień, czy może jakiś pompiarz ci to robił ?

A ja wiem, coś koło 1kkm więc nie dużo, może nawet mniej. Wtryskiwacze zawiozłem do pompiarza, wrzucił końcówki i ustawił obydwa ciśnienia.
Casian napisał/a:
Panowie co to znaczy że wtrysk otwiera się przy niższym ciśnieniu, co słychać czasem na wolnych obrotach

Dokładnie, jak mówi kolega wyżej. Jeśli wtrysk nie trzyma ciśnienia objawia się to stukaniem, nawet lekkim falowaniem obrotów. Wtedy nasz wtryskiwacz, po prostu leje. Ja również bym tego nie brał.. Moje lejące wtryski stukały i to strasznie, pompiarz mi właśnie powiedział, że na wolnych obrotach strasznie leją. Poza tym, silnik chodził głośno, dymił, i w ogóle praca, nieprzypominająca w żadnym stopniu, pracę zdrowego AEL'a.
 
 
     
gjom 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 2007
Oznaczenie silnika: CDTI
Pojemność silnika: 1,9 CDTI
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 411
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 16:09   

GTR34, zawoziłeś może wtryski do pana Wrony do Lubartowa? On mi wymieniał na nowe ale powiedział, że Boscha kosztują ok 310zł/sztuka i zaraz tańsze po nich za 105zł/sztuka ale za nic nie mogę sobie przypomnieć jaka była firma tych końcówek. Przelatałem na nich 35-40tkm i jestem zadowolony, spalanie w dół. :ok:
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |15 Gru 2012|, o 23:28   

gjom, Niet, oddawałem do Pana Niki w Chełmie.
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |19 Sty 2013|, o 03:24   

Panowie ie sugerujcie się, to co jest w katalogach zamienników, tylko katalog BOscha Wam odpowie na pytanie jakiej średnicy sa otworki we wtryskach w poszczególnych silnikach.
 
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |21 Sty 2013|, o 20:11   

A ma ktos moze takowy, skoro ten ktory wkleilem nie jest boscha ? Jakis link lub skan mozna by wrzucic na forum.
_________________
AAT@17xKM/380Nm
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13