[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy

Wszystko ci się tyczy układu wtryskowego w silnikach wysokorpężnych
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

http://www.ebay.pl/itm/VW-TRANSPORTER-T ... 3f1ed9f02c

Jeszcze nie zakładałem ale orginał BOSCH a cenowo jak widać dobrze, co do aukcji z allegro te po stówce lipa bo z jednym i drugim sprzedawcą nawiązałem kontakt i odrazu wyczułem że ściema więc se darowałem :-)
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Zamówiłem już WZM po 79 zł/szt, zobaczymy ile to jest warte i ile pochodzi. Wczoraj przyszły końcówki, od razu wyrwałem wtryski i zawiozłem do fachowca, facet widać, że ma o tym pojęcie i od razu mi powiedział, że może wyjść lipa bo jak są zużyte przekładki to on nie osiągnie takich parametrów ciśnień jakie powinny być. Dzisiaj na 19 mam się zgłosić do odbioru i zobaczymy co z tego wyjdzie.

chmieliniak, Albo jestem ślepy, albo to nie są oryginały BOSCH, bo oryginały są w zestawie takim:
- końcówka wtrysku
- przekładka
- trzpień regulujący
I jeśli kupujemy taki zestaw, czyli oryginał boscha, to w zasadzie otrzymujemy nowe wtryskiwacze oprócz korpusu i sprężyn, bo to się nie zużywa. Taka opcja niestety kosztuje..
dariodario
Mechanik
Mechanik
Posty: 208
Rejestracja: 2012-02-24, 17:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jasło

Post autor: dariodario »

ja kupilem te koncowki.bede zakladal za niedlugo. Made in brazil.czy oryginaly?tak w sklepie bosch widzialem i porownalem.identiko.pudelko otwiera sie tylko raz.nie ma mozliwosci ponownego zamkniecia.
Awatar użytkownika
GTR34
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 1507
Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: GTR34 »

Czy oryginały to musiałbyś podesłać jakieś foto, wtedy bym ci powiedział na 100%, bo tak jak mówię, oryginały boscha to jest cały zestaw naprawczy, czyli końcówka wtrysku, trzpień regulujący i przekładka i tylko ori bosch oferuje taki zestaw. Jeśli nie ma przekładki i trzpienia regulacyjnego, tylko sama końcówka to jest to podróba. A to, że w opakowaniu boscha to tak właściwie nic nie znaczy..
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

Nieprawda, Można kupić same końcówki Boscha . A Tobie chodzi cały czas o zestaw naprawczy. To jest różnica. ;-)
Awatar użytkownika
chmieliniak
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 89
Rejestracja: 2011-07-06, 23:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Szczytno

Post autor: chmieliniak »

Witam na Warmii jest jakiś dobry pompiarz żeby wrzucić nowe końcówki??? w ostateczności moge w Polskę wysłać ale żeby był polecany :lol:
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

Lechu pisze:Nieprawda, Można kupić same końcówki Boscha . A Tobie chodzi cały czas o zestaw naprawczy. To jest różnica. ;-)
A jest mi ktoś w stanie napisać jaki jest symbol tych końcówek z katalogu BOSCH-a ? ale samych końcówek nie jako zestaw naprawczy :) Jeżeli takowy istnieje :)

Podziękował z góry
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

2437010060 - DSLA150P764
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

plazma24 pisze:2437010060 - DSLA150P764
I to jest ozn końcówek 0.216 ? Czy 0.210 ?
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
plazma24
Mechanik
Mechanik
Posty: 101
Rejestracja: 2011-11-27, 22:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Włocławek

Post autor: plazma24 »

0.216 z VW T4 2.5 R5 AHY
Awatar użytkownika
Casian
Administrator
Administrator
Posty: 1220
Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
Imię: Przemysław
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
Nadwozie: Avant
Trakcja: FWD
Skąd: Świdnica
Płeć:

Post autor: Casian »

:padam: podziękował :)
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Tu jest trochę więcej info. W niektórych przypadkach masz podane wielkości otworków.


(DSLA150P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
(DSLA150P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV, AUF, AGX, AHD, BBF, APA, AXC, AYC, BBE
(DSLA150P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(DSLA150P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF, AFN, AVG średnica otworków 0,205mm
(DSLA150P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
(DSLA150P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z, AHU, ALE, AFF średnica otworków 0,185mm
(DSLA150P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY, ACV, AUF, AXL, AYC, ANJ oraz 1,9 TDI SILNIKI ALH, ALE
(DSLA150P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Witam.
Czy ktoś może wskazać jakieś wiarygodne źródło tego, że boschowskie DSLA150P764 siedzące w VW T4 2.5 R5 AHY to 0.216 ?

Wg mnie to mit krążący po sieci bo wg jedynego, w miarę wiarygodnego źródła jakie znalazłem ww. jak i DSLA150P1019 z T4 AXG to są 0.210.

http://www.sevendiesel.it/download/2010 ... zatori.pdf

pzdr
WojtekC4
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 56
Rejestracja: 2012-12-10, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z Nienacka

Post autor: WojtekC4 »

pawel, Ale w czym masz problem? Przecież masz ori nr boscha 216,a poza tym nikt nie jest wróżką i nikt Ci nie potwierdzi ci siedzi w T4
pawel
Mechanik
Mechanik
Posty: 142
Rejestracja: 2012-12-13, 08:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: pawel »

Nie, nie, powoli, skąd wiesz, ze ten nr ori boscha to 216 - wskaż źródło a nie obiegową opinię. Ze specyfikacji zamienników którą wkleiłem wynika, że to są 210 i tyle w temacie :) - żaden odpowiednik boschowskich DSLA150pxxx pięcio-otworkowych stosowanych w naszych TDI nie ma 216, max. 210.
A że np f. bosio "podrasowuje" specyfikację wypalając większe niż powinny być dziury w szprycach to inna sprawa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”