ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
chmieliniak 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 89
Skąd: Szczytno
Wysłany: |19 Lis 2012|, o 00:35   

http://www.ebay.pl/itm/VW...=item3f1ed9f02c

Jeszcze nie zakładałem ale orginał BOSCH a cenowo jak widać dobrze, co do aukcji z allegro te po stówce lipa bo z jednym i drugim sprzedawcą nawiązałem kontakt i odrazu wyczułem że ściema więc se darowałem :-)
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |21 Lis 2012|, o 16:39   

Zamówiłem już WZM po 79 zł/szt, zobaczymy ile to jest warte i ile pochodzi. Wczoraj przyszły końcówki, od razu wyrwałem wtryski i zawiozłem do fachowca, facet widać, że ma o tym pojęcie i od razu mi powiedział, że może wyjść lipa bo jak są zużyte przekładki to on nie osiągnie takich parametrów ciśnień jakie powinny być. Dzisiaj na 19 mam się zgłosić do odbioru i zobaczymy co z tego wyjdzie.

chmieliniak, Albo jestem ślepy, albo to nie są oryginały BOSCH, bo oryginały są w zestawie takim:
- końcówka wtrysku
- przekładka
- trzpień regulujący
I jeśli kupujemy taki zestaw, czyli oryginał boscha, to w zasadzie otrzymujemy nowe wtryskiwacze oprócz korpusu i sprężyn, bo to się nie zużywa. Taka opcja niestety kosztuje..
 
 
     
dariodario 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2500
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 208
Skąd: Jasło
Wysłany: |21 Lis 2012|, o 20:09   

ja kupilem te koncowki.bede zakladal za niedlugo. Made in brazil.czy oryginaly?tak w sklepie bosch widzialem i porownalem.identiko.pudelko otwiera sie tylko raz.nie ma mozliwosci ponownego zamkniecia.
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |21 Lis 2012|, o 21:40   

Czy oryginały to musiałbyś podesłać jakieś foto, wtedy bym ci powiedział na 100%, bo tak jak mówię, oryginały boscha to jest cały zestaw naprawczy, czyli końcówka wtrysku, trzpień regulujący i przekładka i tylko ori bosch oferuje taki zestaw. Jeśli nie ma przekładki i trzpienia regulacyjnego, tylko sama końcówka to jest to podróba. A to, że w opakowaniu boscha to tak właściwie nic nie znaczy..
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 33
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |22 Lis 2012|, o 00:07   

Nieprawda, Można kupić same końcówki Boscha . A Tobie chodzi cały czas o zestaw naprawczy. To jest różnica. ;-)
 
 
     
chmieliniak 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5 tdi
Imię: Michał
Trakcja: Ośka
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 89
Skąd: Szczytno
Wysłany: |29 Lis 2012|, o 21:50   

Witam na Warmii jest jakiś dobry pompiarz żeby wrzucić nowe końcówki??? w ostateczności moge w Polskę wysłać ale żeby był polecany :lol:
 
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Świdnica
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:12   

Lechu napisał/a:
Nieprawda, Można kupić same końcówki Boscha . A Tobie chodzi cały czas o zestaw naprawczy. To jest różnica. ;-)


A jest mi ktoś w stanie napisać jaki jest symbol tych końcówek z katalogu BOSCH-a ? ale samych końcówek nie jako zestaw naprawczy :) Jeżeli takowy istnieje :)

Podziękował z góry
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
plazma24 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+0.216+soft
Pojemność silnika: 2.5 TDI R5
Imię: Kamil
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 98
Skąd: Włocławek
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:18   

2437010060 - DSLA150P764
 
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Świdnica
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:21   

plazma24 napisał/a:
2437010060 - DSLA150P764


I to jest ozn końcówek 0.216 ? Czy 0.210 ?
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
plazma24 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+0.216+soft
Pojemność silnika: 2.5 TDI R5
Imię: Kamil
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 98
Skąd: Włocławek
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:27   

0.216 z VW T4 2.5 R5 AHY
 
 
     
Casian 
Administrator
Król Bigosu




Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT + program ABT
Pojemność silnika: 2500
Imię: Przemek
Trakcja: Ośka
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Świdnica
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:27   

:padam: podziękował :)
_________________
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!

perełka zlotu 2014 wg.butterbean

Auto zlotu Stegna 2018

 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 993
Skąd: Warszowice
Wysłany: |10 Gru 2012|, o 22:43   

Tu jest trochę więcej info. W niektórych przypadkach masz podane wielkości otworków.


(DSLA150P280-) 2,5 TDI SIL. AAT
(DSLA150P442) 1,9 TDI SIL. AGR 2,5 TDI SIL.ACV, AUF, AGX, AHD, BBF, APA, AXC, AYC, BBE
(DSLA150P502) 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm
(DSLA150P520) 1,9 TDI SILNIKI AHF, AFN, AVG średnica otworków 0,205mm
(DSLA150P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm
(DSLA150P357) 1,9 TDI SILNIKI 1Z, AHU, ALE, AFF średnica otworków 0,185mm
(DSLA150P706) 2,5 TDI SILNIKI AYY, ACV, AUF, AXL, AYC, ANJ oraz 1,9 TDI SILNIKI ALH, ALE
(DSLA150P837) 1,9 TDI silnik ASV średnica otworków 0,205mm
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 09:19   

Witam.
Czy ktoś może wskazać jakieś wiarygodne źródło tego, że boschowskie DSLA150P764 siedzące w VW T4 2.5 R5 AHY to 0.216 ?

Wg mnie to mit krążący po sieci bo wg jedynego, w miarę wiarygodnego źródła jakie znalazłem ww. jak i DSLA150P1019 z T4 AXG to są 0.210.

http://www.sevendiesel.it...verizzatori.pdf

pzdr
 
     
WojtekC4 
Czeladnik



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT+0.216+k16
Pojemność silnika: 2,5 TDI
Imię: Wojtek
Trakcja: Ośka
Wiek: 30
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 56
Skąd: z Nienacka
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 10:38   

pawel, Ale w czym masz problem? Przecież masz ori nr boscha 216,a poza tym nikt nie jest wróżką i nikt Ci nie potwierdzi ci siedzi w T4
 
     
pawel 
Mechanik



Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1994
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2500
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 141
Skąd: Śląsk
Wysłany: |13 Gru 2012|, o 13:09   

Nie, nie, powoli, skąd wiesz, ze ten nr ori boscha to 216 - wskaż źródło a nie obiegową opinię. Ze specyfikacji zamienników którą wkleiłem wynika, że to są 210 i tyle w temacie :) - żaden odpowiednik boschowskich DSLA150pxxx pięcio-otworkowych stosowanych w naszych TDI nie ma 216, max. 210.
A że np f. bosio "podrasowuje" specyfikację wypalając większe niż powinny być dziury w szprycach to inna sprawa.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13