ETKA Online Photoshop Online Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Google Szuklaj z Google Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyszukaj w temacie:
Lub:
[A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy
Autor Wiadomość
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |14 Lis 2012|, o 13:23   [A6-2.5TDI AEL] Nowe końcówki wtryskiwaczy

Witam szanowne grono. Potrzebuje kupić na gwałt nowe końcówki wtrysków, miały być 230 stki ale, że teraz jestem bez grosza to 230 stki będą za rok. Dzwoniłem do jednego pompiarza i powiedział mi 110 zł za jedną końcówkę WUZETEM, gdzie na allegro znalazłem takie za 79zł.. I tu moja prośba, jakiej firmy końcówki wybierać ? Na allegro są:
WUZETEM- 79zł szt
FIRAD- 99zł szt
FIRDS- 56zł szt
BOSCH- jedne za 99zł a drugie za 130zł ( coś ta cena za niska jak na BOSCH, pewnie jakaś podróba..)

Które z tych końcówek kupować, które pochodzą najdłużej i będę lepszym wyborem? Bo zaznaczę, że jak za rok czy tam krócej ( jak stanę finansowo na nogi) to kupię 230stki a te wtryski oddam ojcu.. ( ojciec też ma AEL'a )
Oczywiście wszystkie końcówki które podałem są DSLA 150 P502 czyli 0.210 do AEL.

http://moto.allegro.pl/li...&category=18844
Ostatnio zmieniony przez GTR34 |14 Lis 2012|, o 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
wolfik0 
Audi Mastah
led rezacz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2496
Trakcja: Ośka
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 711
Skąd: zabrze
Wysłany: |14 Lis 2012|, o 15:23   

Jeżeli bosch oryginalne to cena dobra, jeżeli nie to bierz wuzetem (kiedyś dla boscha robili końcówki, nie wiem jak teraz) :mrgreen:
_________________
()()()() Jedna rodzinka VW
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |14 Lis 2012|, o 15:36   

Raczej wątpię, gdyby to były oryginalne końcówki BOSCH to by kosztowały ok 300 zł/szt.. O tych WUZETEM słyszałem dobre opinie, cena dobra więc czemu nie. Ale może ktoś jeszcze się wypowie, o Firad też słyszałem dobre opinie, chyba nawet Lechu je kupował, z tego co czytałem na A6 klubie.
 
 
     
pablo90 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 729
Skąd: KR/TK
Wysłany: |14 Lis 2012|, o 18:59   

podepnę się pod temat bo myśle o 0.216 u mnie w aucie.
na allegro jest kilka aukcji w ktorych kupic mozna 4 regenerowane wtryski :
http://moto.allegro.pl/wt...2775885432.html

taka sama aukcja na wtryskach Bosio to już 999 zł za 4 sztuki.

opłaca się taka inwestycja czy kupić końcówki FIRDSa np. i oddać samemu do przełożenia itp itd ?

końcówki boscha za 99 zł to chyba jakaś chińszczyzna..?
_________________
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
 
 
     
plazma24 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+0.216+soft
Pojemność silnika: 2.5 TDI R5
Imię: Kamil
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 98
Skąd: Włocławek
Wysłany: |14 Lis 2012|, o 23:44   

Ja również śledzę temat końcówek z racji chęci wymiany na większe po nowym roku u mnie w AAT.
Spróbuj napisać do Muszka.d z golf forum ma dobra opinie i moim zdaniem cenowo również ok.
 
 
     
J.A.G 
Administrator




Moje Audi: S6
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AAN
Pojemność silnika: 2.2 Turbo R5
Trakcja: Quattro
Pomógł: 70 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2531
Skąd: podlaskie
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 00:31   

Firds to badziew, unikajcie tego... jeśli już to cena-jakość tylko rodzimy WZM, naprawdę są w porządku, miałem i nie było problemów z nimi. Najlepiej Bosch, wiadomo ale ten oryginalny a w cenie 99zł nie wiem czy to będzie ori :-/
_________________
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 00:34   

Firds to są podobno jakieś włoskie podróby Firada. Lepiej właśnie tego unikać, prawdopodobnie będę brał WZM, nazbierałem już 6 stówek to pewnie od poniedziałku coś będę działał. A ten bosch za 99zł to jakiś szajs musi być, oryginalne końcówki BOSCH są razem z jakimś trzpieniem i jeszcze czymś podobno. I jest to właśnie taki zestaw naprawczy boscha. Ale to kosztuje ok 300zł/szt. Więc..
Ostatnio zmieniony przez GTR34 |17 Lis 2012|, o 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
pablo90 
Audi Mastah



Moje Audi: 100 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1993
Oznaczenie silnika: AAT
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Paweł
Trakcja: Ośka
Zaproszone osoby: 3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 729
Skąd: KR/TK
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 12:19   

czemu WZM nie robi 0.216 ? :evil: :evil:
_________________
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 12:19   

GTR34, 300 PLN szt na pewno nie kosztuję.
Zadzwoń sobie do IC i się popytaj. Skłaniałbym się ku boscha .
 
 
     
plazma24 
Czeladnik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+0.216+soft
Pojemność silnika: 2.5 TDI R5
Imię: Kamil
Trakcja: Ośka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 98
Skąd: Włocławek
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 15:07   

Skoro GTR34 chce docelowo założyć 0.230 to bym teraz Boscha odpuścił to spory wydatek. Ja bym szukał 0.216, później łatwo będzie je odsprzedać chociażby tutaj na forum.
 
 
     
Lechu 
C4 Autorytet




Moje Audi: inne
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 2001
Oznaczenie silnika: T3
Pojemność silnika: 2400
Trakcja: Ośka
Audi na (pkt): 7
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 317
Skąd: z nienacka
Wysłany: |17 Lis 2012|, o 16:15   

Końcówki mają iść do innego auta, jak pisał więc najpierw przeczytaj uważnie.
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |18 Lis 2012|, o 14:33   

Ale dopiero za jakiś czas.. Chcę teraz kupić końcówki za ok 100zł sztuka, pojeżdżę na nich jakieś pół roku i jeśli będzie z nimi wszystko ok to oddam je ojcu a sobie wtedy sprawię 230stki, bo teraz po prostu na 230stki nie mam kasiory.. Dlatego pytam co z tych końcówek które podałem w 1 poście pochodzą najdłużej.. Ale prawdopodobnie będę brał WZM. Chyba, że polecacie coś innego w tej cenie.
 
 
     
elmi_k 
Mechanik




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1997
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2.5
Trakcja: Ośka
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 109
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: |18 Lis 2012|, o 16:02   

A wtryski były sprawdzane na stole? Czy zmieniasz bo Ci się wydaje, że przyszedł na nie czas?
_________________
Sprzedany :(
 
     
afro89 
Administrator




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Avant
Rok produkcji: 1996
Oznaczenie silnika: AEL
Pojemność silnika: 2,5
Imię: Krzysztof
Trakcja: Ośka
Pomógł: 23 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 987
Skąd: Warszowice
Wysłany: |18 Lis 2012|, o 16:47   

elmi_k, chyba było gdzieś napisane że wtryski dał do sprawdzenia i leją. :-P
_________________
Moja Audinka AEL 272KM 518NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12

Najszybsze auto zlotu `13
 
 
     
GTR34 
Zasłużony klubowicz




Moje Audi: A6 C4
Nadwozie: Sedan
Rok produkcji: 1995
Oznaczenie silnika: AEL+
Pojemność silnika: 2.5
Imię: Konrad
Trakcja: Ośka
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 1512
Skąd: Chełm
Wysłany: |18 Lis 2012|, o 18:39   

Było napisane ale w temacie o falowaniu obrotów :-P Tak, były na stole u fachowca i wszystkie co do jednej końcówki leją.. Poza tym trudno byłoby się nie skapnąć, że coś jest nie tak skoro auto:
-znacząco poddymia w całym zakresie obrotów ( na wolnych chyba najgorzej..)
-spaliny mają charakter strasznie gryzący, gdy samochód stoi w garażu trzeba zakładać maskę przeciwgazową i otwierać wszystkie okna i drzwi bo aż w oczy gryzie..
-głośna praca silnika, szczególnie na wolnych obrotach
-stukanie wtryskiwaczy ( najbardziej na wolnych obrotach i na zimnym motorze)..
- No i falowanie obrotów i skacząca dawka paliwa ( wiadomo, że przy lejącym wtrysku dawka paliwa skaczę ) Dodam, że to nie nastawnik bo osobiście go czyściłem i ani trochę nie poprawiło to sytuacji.. Poza tym opiłków metalu w nim nie było ani grama.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 modyfied by eSPe from WM Klub Audi "Kormoran"
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14